R 1150 GS pleksi ja pleksit yleensä
Valvoja: Moderaattorit
"Racing with the wind..."...eli kävin pikkulenkin (150 km) ilman pleksiä ja kieltämättä ainakii pikkuteiden hauskuuskerroin oli paljon paree
! Ja eihän tossa tuulen voima ole mikään älytön, hopeelärpäke ja klohmotankki suojaa kummasti. Ainakin jos vertaa mun museovehkeeseen, jossa olo on päälle satasen nopeuksissa kuin vetäs leukoja sadan kilon puntti nilkoissa...
Mutta kokeillaan topinaattorikii jollakinviisteen, ei täs mitään täyttä tyventä tavoitellakaan...kunhan lakkais se näkymätön vyöruusu läpyttämästä hitsausrukkasilla kypärään
?
Säädellään ja kiitosta kokemuksista!
Mutta kokeillaan topinaattorikii jollakinviisteen, ei täs mitään täyttä tyventä tavoitellakaan...kunhan lakkais se näkymätön vyöruusu läpyttämästä hitsausrukkasilla kypärään
Säädellään ja kiitosta kokemuksista!
http://www.chris-longhurst.com/nacavents/ Täs on kans mielenkiintoinen viritys.
Mielenkiintoiset NASA-aukot
? Hmmm...aerodynamiikka on ihimeellistä.
Sunnuntaina muuten väsäsin kirvesmiestä odotellessa omatopinaattorisysteemin, ja pikaisella koestuksella tuntui paremmalta kuin vakio, selvästikin. Pahus vaan kun just samaan saumaan vanhan palvelijan, SHOEIn umpikypärän visiirisysteemi hajos tykkänään, kokeilu tapahtui varsinaisella skootterikypärällä, jonka visiiri vipatti kuin hullun mulk...äh...no otti siis tuulen herkästi. Öh. Nonii, nyt tuli sitten kypäräkauppaan menokin
.
Jospas tämä tästä, kiitos vinkeistä. Mutta todella, itselle pielessä oleva aerodynamiikka vie maun koko ajelusta.
Sunnuntaina muuten väsäsin kirvesmiestä odotellessa omatopinaattorisysteemin, ja pikaisella koestuksella tuntui paremmalta kuin vakio, selvästikin. Pahus vaan kun just samaan saumaan vanhan palvelijan, SHOEIn umpikypärän visiirisysteemi hajos tykkänään, kokeilu tapahtui varsinaisella skootterikypärällä, jonka visiiri vipatti kuin hullun mulk...äh...no otti siis tuulen herkästi. Öh. Nonii, nyt tuli sitten kypäräkauppaan menokin
Jospas tämä tästä, kiitos vinkeistä. Mutta todella, itselle pielessä oleva aerodynamiikka vie maun koko ajelusta.
- jlohikoski
- Viestit: 230
- Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:04 pm
- Pyörä: gs1150adv R1200gs
- Paikkakunta: Kauhajoki