Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Ajoin taisteluparin perässä VT20:stä Shellin kohdalle mistä het kääntyivät Metsäkylään päin ja allekirjoittanut jatkoi Ouluun päin. Uusi kaatopaikka on muuten Matovaarassa eli n. 5km kirkolta Vitol... eikunsiis Kuusamoon päin ja tien eteläpuolella.
KTP
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:06 pm
Pyörä: KTM 625SXC
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KTP »

Pasi kirjoitti:Ajoin taisteluparin perässä VT20:stä Shellin kohdalle mistä het kääntyivät Metsäkylään päin ja allekirjoittanut jatkoi Ouluun päin. Uusi kaatopaikka on muuten Matovaarassa eli n. 5km kirkolta Vitol... eikunsiis Kuusamoon päin ja tien eteläpuolella.
Jaahas, no sitten ei ollut meidän partio. Me tultiin teollisuusalueen (Ranuan tie?) kautta keskustaan ja siitä Shellille, sieltä lähdettiin Metsäkylään. Tuo asvalttimutkapätkä on muuten mukava ajaa enskallakin, kun sen ajaa "reippaasti". Metsäkylään pääsee soraakin, kun ajaa Kenttäradantielle. Se on kyll suoraa, mutta eipä oo polliisia :wink:
Ainaski perässä pysytään :)
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mehtäkyllään pääsee myös pikitien länsipuolite: Pahkakurun kohdalta lähtee etelään soratieverkosto Romevaaran ja Hämmeenvaaran maisemien kautta. Kenttäradalla (niinkuin muillakin metsäautoteillä) puskat tuppaa olemaan sen verran lähellä tietä, että porovaaran takia ainakaan meikäläinen ei uskalla juurikaan ajaa niin kovaa että poliiseilla olisi siinä olennaista sanottavaa.

nimim. useita läheltä-piti-tilanteita poronraitsikoiden kanssa
KTP
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:06 pm
Pyörä: KTM 625SXC
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KTP »

Pasi kirjoitti:Mehtäkyllään pääsee myös pikitien länsipuolite: Pahkakurun kohdalta lähtee etelään soratieverkosto Romevaaran ja Hämmeenvaaran maisemien kautta. Kenttäradalla (niinkuin muillakin ...
Juu, oikiassa oot. Kyll minäkin yleensä koitan ajaa harkinnan mukaan, etenkin kun olen yksin, mutta pakko tunnustaa, että joskus päätä palelee ja vauhti tuntuu niin pirun mukavalta :evil:

Jaahas, Pahkakurusta en oo koskaan hokannut katsella reittiä. Haukijärven kautta kyllä olen loppusorat ajellut, pääsee siihen joelle saakka. Pitääpä tutkia uusia reittejä, ku entiset on jo niin tuttuja.

PS. Viime ajoreissulla menomatkalla yx vasa hyppäs aika pahasti pusikosta eteen. Pumpun tahdistin meni hetkeksi ylikierroksille.
Ainaski perässä pysytään :)
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Avatar
RTJ
Viestit: 1603
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 8:45 am
Pyörä: none
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Ajoinko Savimarkon perässä Toivakasta Rutalahteen 05.07.2005 klo 11:30-12:00. Pyörä ainakin näytti samalta. Kuskin kamppeet ei.

Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
savimarko
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 8:54 am
Pyörä: KTM 390 Adventure
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja savimarko »

RTJ kirjoitti:Ajoinko Savimarkon perässä Toivakasta Rutalahteen 05.07.2005 klo 11:30-12:00.
Ajoit
KTP
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:06 pm
Pyörä: KTM 625SXC
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KTP »

Oliko Hailuotoajossa kurapyöräilijöitä?

Bongasin sieltä yhden valko-oranssin Teneren, jossa saattoi jopa olla rupulirenkaat. Samanmoisen värisen pyörän näin KKKK-ajon kuvissa. Liekkö sama kaveri? Näin hänen poistuvan lauantaina, kun olin ajelemassa takaisin järkkäduuniin, enkä siis ehtinyt käydä jututtamassa.

Paikalla oli myös yksi 650DR ja KLE, mutta näissä molemmissa touringrenkaat. Näitäkään kuskeja ei teltoilla taikka mökeillä valitettavasti näkynyt.

Yhtä ison vaalean GS-Bemun omistajaa jututin, mutta hän ei ajellut lainkaan sorateillä. Tykkäsi huonoa, kun olin katselemassa löytyykö vahvikepaloja sieltä heikosta paikasta :cry: Saapui näet silloin paikalle ja ihmetteli syynäämistäni. Minähän vain etsin todistusaineistoa onko tässä oikea kurapyörämies. Hmm, no ei sitten ollut.

1300 Harrikan päälläkin kävin istumassa, ihan vaan poikien mieliksi. Eipä napannut ollenkaan. Yhdessä niistä oli hauska hiirimatto :D
Ainaski perässä pysytään :)
Avatar
Lakupilotti
Viestit: 1562
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
Pyörä: Laku
Paikkakunta: Päntäne

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Moron,

Tänään meni tästä meidän ohitte (Päntäneellä) mettäänpäin musta-harmaa Afrikkalainen. Kuka tunnustaa? Heiluttelin hitsipilliä tervehdykseksi.

Make & Laku
Avatar
JSL
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 1:43 pm
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja JSL »

Sattuiko olemaan joku palstalaisista tänään illalla vähän ennen kahdeksaa tuossa ruoholahdessa länsiväylän alussa mustalla 650 gs:llä? Itse tulin takaoikealta liittymästä kun takaa pyyhälsi joku ohi ko. pelillä ja heilutti räpylää :)
Avatar
Länskäri
Viestit: 144
Liittynyt: Ke Elo 31, 2005 10:32 am
Pyörä: XCountry
Paikkakunta: Kaskinen

Kamalia Anturajärvellä

Viesti Kirjoittaja Länskäri »

5.9 maanantaina klo 1700 oli Jalasjärvellä Osuuspankin pihassa pelottavia motoristeja. Kuului hirveä tönäreitten jytinä jota Afrikaanon surina säesti. En uskaltanut mennä kovin lähelle, koska olin autolla matkassa eikä minulla ollut mitään todistetta motorismista mukanani.
Olin tunnistavinani ainakin Kotkan tönärin. Transalpin, Afrikaanon ja jonkun DR:n, (ei isotohtori) neljä tai viisi pitkäjoustoa oli kuitenkin kasassa. Ainakin yksi kuskeista ei ollut enään ihan poikanen.
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
Avatar
JSL
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 1:43 pm
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja JSL »

Jälleen ruoholahdessa bongasin enduron. Tällä kertaa musta Iso-A(dventure) oli lähdössä kaapelilta tuossa kahden-kolmen maissa. Itse olin jalkamiehenä liikennevaloissa ja osoittelin innokkaana mopoa duunikaverille :)
950Tomi
Viestit: 266
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 12:53 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 950Tomi »

n00b kirjoitti:Jälleen ruoholahdessa bongasin enduron. Tällä kertaa musta Iso-A(dventure) oli lähdössä kaapelilta tuossa kahden-kolmen maissa. Itse olin jalkamiehenä liikennevaloissa ja osoittelin innokkaana mopoa duunikaverille :)
Enköhän se minä ollut kun Ruoholahdessa tulee pyörittyä :)
Avatar
JSL
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 1:43 pm
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja JSL »

> 950Tomi

Komia mopo kyllä tuo iso-a 8) Eipä ole moista ennen sillä suunnalla silmään sattunut vaikka siinä tien toisella puolella käynkin bensarahaa tienaamassa, mutta Duken olen nähnyt pari kertaa parkissa kaapelin pihassa.
950Tomi
Viestit: 266
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 12:53 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 950Tomi »

n00b kirjoitti:> 950Tomi
mutta Duken olen nähnyt pari kertaa parkissa kaapelin pihassa.
Musta Duke II? Se vaihtui tuohon nykyiseen heinäkuun alussa :D
Vastaa Viestiin