jammu TT-R 600

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Kyllä muuten staattori(magneetto)ui öljyssä. Ei muutakun tiiviste kaupoille.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
jusutus

Viesti Kirjoittaja jusutus »

Kiitoksia nopeasta (ja huojentavasta) vastauksesta! :)
jusutus

Seuraava kysymys; sopiiko polkukäynnisteisen XT 600:n magneeton poski TT-R:ään? XT:n motti mallia 3TB ja TT-R vuosimallia '96.
JPS
Pyörä: polkupyörä

Xt poski

Viesti Kirjoittaja JPS »

Joo pitäisi käydä. TT:hän lienee S-versio?
Siinä on sama pata kuin mitä tuossa XT600K-mallissa oli.
Katoppa:http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm (Jamahan sukupuu ja paljon muutakin).

Janne
jusutus

Jep ässä tuo vaikuttais olevan kun on USD-keulalla ja Öhlinsin pampulla.

Vilkut siinä ei toiminut ja ajovalot kirkastuu ja himmenee vähän omalaatuisesti, mutta muutoin vaikutti ihan OK peliltä..

Potkukäynnistys ei vaan vielä omalle koivelle sopinut, en saanut sitä omin avuin käyntiin. :D Kait tuon ajan kanssa oppii?

Mistähän tuohon malliin löytäis vanteitten navat käytettynä? Passaako esim. XT:n tai muun mallin navat?
markusm

Viesti Kirjoittaja markusm »

jusutus kirjoitti:Jep ässä tuo vaikuttais olevan kun on USD-keulalla ja Öhlinsin pampulla.

Vilkut siinä ei toiminut ja ajovalot kirkastuu ja himmenee vähän omalaatuisesti, mutta muutoin vaikutti ihan OK peliltä..

Potkukäynnistys ei vaan vielä omalle koivelle sopinut, en saanut sitä omin avuin käyntiin. :D Kait tuon ajan kanssa oppii?

Mistähän tuohon malliin löytäis vanteitten navat käytettynä? Passaako esim. XT:n tai muun mallin navat?
käynnistely vaatii treeniä xt:llä ja tt:llä. kyllä sen käyntiin saa suht helposti, kun sen oppii, mutta jos ei ole sellaista ennen käynnistänyt niin saattaa olla aika konstikasta, ja kaikkihan ovat vielä yksilöllisiäkin.
JPS

TT navat

Viesti Kirjoittaja JPS »

XT:ssä ja TT:ssä on eri navat, katoppa vaikka KEDO.com (online catalog, sivu 188).
TT-S/E:ssä ja tossa mullakin olevassa TT-R:ssä on niin ikään eri navat näemmä.
Ja yksi vastaus kysymykseesi mistä on just KEDO.
Sieltä oon minäkin kaikenlaista Yamahaan hommannu.

Janne
SamO'vaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SamO'vaari »

jusutus kirjoitti: ajovalot kirkastuu ja himmenee vähän omalaatuisesti, mutta muutoin vaikutti ihan OK peliltä..
:| Mulla teki Super Tenere tota samaa ja kun vaihdoin latauksen jännitteen säätimen niin asettui. Tosiaan liittimetkin oli sen verran lämmenny että meni uusiksi.
-John. 3:16-

Kuva
jusutus

Jännitteensäädintä itsekin epäilin.

Valot ovat tyhjäkäynnillä siis suht kirkkaat, jarrua painaessa kirkastuu entisestään. Kierroksilla puolestaan himmenee. Vilkut eivät toimineet lainkaan.

EDIT: Mun vanhassa XT:ssä oli kuulemma TT:n napa, mikähän niillä on oleellisin ero? Siinä tosin oli myös WP:n USD-keula että pelkkä akselin vaihto ei vissiin ihan riittänyt.. :D
Yrmeä Kakka
Pyörä: KTM 625 SXC, 400 EXC

Re: TT navat

Viesti Kirjoittaja Yrmeä Kakka »

JPS kirjoitti:XT:ssä ja TT:ssä on eri navat, katoppa vaikka KEDO.com (online catalog, sivu 188).
TT-S/E:ssä ja tossa mullakin olevassa TT-R:ssä on niin ikään eri navat näemmä.
Ja yksi vastaus kysymykseesi mistä on just KEDO.
Sieltä oon minäkin kaikenlaista Yamahaan hommannu.

Janne

TT-R ja -S -malleissa on sama takanapa. E- ja RE-mallien takanavoissa on vaimenninkumit. Veikkaisin että sopivat ristiin, kunhan vaihtaa holkit ja rataskilven samalla.

Etunapa on sama ainakin S- ja E-mallissa.
JPS

Napahommia

Viesti Kirjoittaja JPS »

Aina oppii uutta kun elää saa...
Mulla oli aiemmin vanha Tenere 34L rumpujarruin ja vaimenninkumein. Velipojan XT600E:ssä oli myös vaimenninkumillinen napa.
Tää mun TT-R on eka tuttavuus TT-sarjaan.
Ne käytetyt navat voi olla kiven alla ainakin kotimaassa, oon ite katellu toisia vanteitakin jo jonkun aikaa onnistumatta. Saksan Ebayssakin harvakseltaan.
Minun mielestä asiallinen käynnistettävä kiksillä. Lähtee mainiosti tulille mutta tekniikka tulikin opeteltua jo XTZ:n aikana.
jusutus

Jepjep. Motot olisi tietysti saatava, mutta enskavanteet olisi mukava joko säilyttää varalla tai myydä kokonaisena.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Mites on kohtalotoverit eli TT600R:n omistajat. Onko rekisteriotteessa tyyppi oikein eli DJ01 vai onko tyyppinä sähköstartillisen TT600RE:n DJ012?

Minulla on rekisteriotteessa TT600R-DJ012 ja tiedot sen mukaiset. Tietää halvempia vakuutuksia kun painoa on paperilla todellisuutta enemmän.
JPS

TT-R

Viesti Kirjoittaja JPS »

Tösös!

Tuo minun vekotin on papereissa DJ011, eli maksan sitten enempi vakuutuksia?!
Omamassaksi mainittu 152 kg, teho 32 kW.

Janne
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Re: TT-R

Viesti Kirjoittaja Tase »

JPS kirjoitti:Tösös!

Tuo minun vekotin on papereissa DJ011, eli maksan sitten enempi vakuutuksia?!
Omamassaksi mainittu 152 kg, teho 32 kW.

Janne
Voi olla että maksat, minulla on TT600R-DJ012/595. Omamassa 165 kg, teho 31 kW. Eli minun Jammussa on RE-mallin tiedot. Toivottavasti siitä ei aiheudu ongelmia vaikkapa tulevaisuuden vuosikatsastuksissa.
Vastaa Viestiin