Hantte kirjoitti:No oisit käyny raatilla, kun vierestä kerran ajelit. Ja mopoa näyttämässä. Kävelin siinä kotiapäin punanen takki päällä kaleva kourassa, vähän ennen kun käännyit puolangantieltä pois...
Eh... sitä on pyörän selässä sen verta extaasissa ettei näe eikä kuule mitään. Pitäis varmaan järjestää joku kokoontumisajo paikelliselle huoltikselle niin ehtisi vähän jutellakkin.
Jonkulainen talavisurautus ois kyllä paikallaan. Pääteillä ei vaan raski ajaa nyt kun ne on niin paljaat, pitää pysyä lumisemmilla urilla. Vaikka ei enskapiikit olekkaan, vaan rallinastat.
Tänään joskus klo14-15 välillä Porvoosta ylöspäin ajellessani juuri ennen Hinthaaraa tuli puna/valko/sininen africaano vastaan, täkäläisiäkö? Itse mustalla afrikkalaisella. Mahtava keli oli
Salossa tänään kello 12.30 ajeli Retail Parkin vierestä Hopea Aprilia Pegaso.
Kuskilla oli päällään tumma ajoasu ja päässään hopea umpipotta.
Ketäköhän tuo mahtoi olla?
Tänään 15-aikaan tuli Naantalista musta-harmaa BMW GS 1200R.. ehkä
Mä ajoin sitä "Pientä, punaista ja nopeata" Burana pilleriä siin eessä.. elikkä Punane Fiesta, jos niin haluu sen ilmaista
No mä helpotan bongareita sen verran, että ajelen lähiaikoina Koivukylä-Helsinki linjalla varmaan joka päivä. Reiteistä ei ole niin tietoa, mutta siellä liikutaan. Tunturikadulla ainakin käyn.
perjantaina 4.4 n. 16.00 16km vilppulasta virroillepäin vihreähkö? kawan kle tuli vastaan eka luulin tutuksi mutta parille saavuttua tuttu laittelikin omaansa tallissa. punanen iso dr ja veli peräs valkone super tenere.