Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

DR Markku
Viestit: 575
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 11:04 am
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Hantte kirjoitti:No oisit käyny raatilla, kun vierestä kerran ajelit. Ja mopoa näyttämässä. Kävelin siinä kotiapäin punanen takki päällä kaleva kourassa, vähän ennen kun käännyit puolangantieltä pois...
Eh... sitä on pyörän selässä sen verta extaasissa ettei näe eikä kuule mitään. Pitäis varmaan järjestää joku kokoontumisajo paikelliselle huoltikselle niin ehtisi vähän jutellakkin.
Hantte
Viestit: 101
Liittynyt: La Touko 19, 2007 5:13 am
Pyörä: SE
Paikkakunta: Pudasjärvi

Viesti Kirjoittaja Hantte »

Jonkulainen talavisurautus ois kyllä paikallaan. Pääteillä ei vaan raski ajaa nyt kun ne on niin paljaat, pitää pysyä lumisemmilla urilla. Vaikka ei enskapiikit olekkaan, vaan rallinastat.
Avatar
av2
Viestit: 597
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja av2 »

Tänään joskus klo14-15 välillä Porvoosta ylöspäin ajellessani juuri ennen Hinthaaraa tuli puna/valko/sininen africaano vastaan, täkäläisiäkö? Itse mustalla afrikkalaisella. Mahtava keli oli :D
XRV-97
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Olisko ollut sama hemmo jonka bongasin jokikadulla 15.2 ?? :shock:
Foorumin "sekakäyttäjä"
TeroK
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 11:34 pm
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Pari kurapyörää bongattu tänään niinistössä. Keitäköhän lie? :roll: Mökin pihalla kirosin ku ei oo niitä piikkejä tullu hommattua :? :lol:
saase
Viestit: 163
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 8:42 pm
Pyörä: Kawasaki KE125
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja saase »

Tairettihin tulla vastahan oltihin poijan kans testaamas mun piikkipyöriä. Pyörähtäessämme niinistössä Bongasimme kurapyöräilijä Teemun makkaranpastosta! :)
Viimeksi muokannut saase, Ti Maalis 04, 2008 10:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TeroK
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 11:34 pm
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

saase kirjoitti:Tairettihin tulla vastahan oltihin poijan kans testaamas mun piikkipyöriä. Pyörähtessämme niinistössä Bongasimme kurapyöräilijä Teemun makkaranpastosta! :)
No kyllähän se tuo pyöräkaksikko oli :D Mä olin siinä viimeesen turvetuotantoalueen jälkeen hietamontun reunas mökin pihalla vahtaamas :wink:
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Salossa tänään kello 12.30 ajeli Retail Parkin vierestä Hopea Aprilia Pegaso.
Kuskilla oli päällään tumma ajoasu ja päässään hopea umpipotta.
Ketäköhän tuo mahtoi olla?
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

:shock: Heh,aika hyvin,jo yli 400 kyssäriä/vastausta tässä osiossa.Porukka tuntuu senkun lisääntyvän foorumilla,eiköhän noita bongattujakin rupee löytymään lisää..mitäh :?: :wink:
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
NiKu
Viestit: 405
Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 11:43 am
Pyörä: EiOo vielä..
Paikkakunta: Parainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

Tänään 15-aikaan tuli Naantalista musta-harmaa BMW GS 1200R.. ehkä
Mä ajoin sitä "Pientä, punaista ja nopeata" Burana pilleriä siin eessä.. elikkä Punane Fiesta, jos niin haluu sen ilmaista :wink:

Bemun rekkari oli jtn. WW-XXX.. :oops:
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

No mä helpotan bongareita sen verran, että ajelen lähiaikoina Koivukylä-Helsinki linjalla varmaan joka päivä. Reiteistä ei ole niin tietoa, mutta siellä liikutaan. Tunturikadulla ainakin käyn.

Ja pyörä on BMW R1100GS Kalahari Yellow

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja AM »

POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Laukaantie 3.5.2008

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tuli lähellä Laukaata vastaan punainen TA 16 jälkeen.Mahtoiko olla tämän palstan lukijoita.Itse olin liikkeellä mandrariinin keltaisella gessulla.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Kurahousu
Viestit: 681
Liittynyt: To Elo 25, 2005 8:58 am
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

HP2:sella joku ajeli kehä ykköstä länteen, oliko Visa jo kerinny uudella pyörällänsä tänne...?
Viimeksi muokannut Kurahousu, Su Huhti 06, 2008 9:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
niemikko
Viestit: 189
Liittynyt: La Kesä 17, 2006 12:15 am
Paikkakunta: vilppula

Viesti Kirjoittaja niemikko »

perjantaina 4.4 n. 16.00 16km vilppulasta virroillepäin vihreähkö? kawan kle tuli vastaan eka luulin tutuksi mutta parille saavuttua tuttu laittelikin omaansa tallissa. punanen iso dr ja veli peräs valkone super tenere.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303

KuvaSUPER ENDUROKuva
Vastaa Viestiin