V-Strom omistajia?

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

KallunkiKK

V-Strom omistajia?

Viesti Kirjoittaja KallunkiKK »

Hello hello kaikille,

Vaikka suurimmalta osalta löytyy hienot ja kiiltävät pinnavanteet, niin sattuuko meitä vähemmistöön kuuluvia aluvanne pyöräilijöitä löytymään enemmänkin? :shock:

Jos viittitte niin laittakaa kuvia myös...niitä on kiva pällistellä :D
Tossa omani, joka tulee saamaan pientä rakentelua osakseen talven aikana.

Kuva[/url]

Kuva
Jotta löytäisi parkkipaikalta
DG-Performance r.y
bobi

Viesti Kirjoittaja bobi »

Moikka. Tässä yksi "vähemmistöön" kuuluva. Kyllähän Strommillakin pärjää jos nyt ei ihan spooreihin lähde yrittämään. Olen kylläkin tilaamassa nappularenkaat joten keväällä näkee sitten minkälaisista paikoista Strommilla selviää.
Liitteet
Strommi5.jpg
(1.69 MiB) Tiedosto ladattu 368 kertaa
Bobi
makke71
Pyörä: V-strom 650 2019

Norjassa

Viesti Kirjoittaja makke71 »

Viime kesänä kävin keski-Norjassa kokeilemassa V-strommin matka ominaisuuksia. Tutuksi tulivat Geirangerin ja peikonpolun serpentiiniet, Strynin ja Jotunheimnin hiekkatiet. Välillä tuli vettä kaatamalla, joten liukasta oli savisilla hiekkapätkillä... mutta pystyssä pysyttiin!

Alla linkki kuvaboxiin, kun en hallitse tuota kuvien siirtoa tänne.

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/288zf+m ... -2007.html
Liitteet
Norja MP07A 028.jpg
(1.48 MiB) Tiedosto ladattu 211 kertaa
Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

Minkälaista tällä pyörällä on oikeasti ajaa hiekka-/metsätiellä? Onko se lainkaan nautittavaa vai vain "kyllä sillä pärjää"?

Itse olen vähän kahden vaiheilla ostaakko tämän tyylinen vai TA/AT.
makke71
Pyörä: V-strom 650 2019

Viesti Kirjoittaja makke71 »

Enpä ole oikea henkilö kertomaan pyörän ominaisuuksista hiekkateillä. Moottoripyöräilijänä olen vielä melko noviisi, takana pari kesää ajelua customilla ja viime kesä V-strommilla. Customilla en hiekkateitä ajellut, mutta Strommilla harvase ilta kävin lähiseudun metsäautoteitä ajelemassa. Pyörä on liian raskas ajella poluilla ja metsissä, mutta oman kokemuksen nojalla mukava peli metsäautoteillä. Itse ei ole aikomuskaan metsiä rymytä, joten itselle pyörä on ollut mieleinen.

Loppukesästä ennen Norjan reissua laitoin alle Metzelerin tourancet, mutta jos enemmän ajelee oikein huonoja metsäautoteitä tai pehmeitä hiekkateitä, pyörästä saa enempi kurapyörän laittamalla alle Tkc:n nappulat.

Alla linkki, josta löytyy V-strommista tarinaa...

http://11109.rapidforum.com/
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Tosporado kirjoitti:Minkälaista tällä pyörällä on oikeasti ajaa hiekka-/metsätiellä? Onko se lainkaan nautittavaa vai vain "kyllä sillä pärjää"?

Itse olen vähän kahden vaiheilla ostaakko tämän tyylinen vai TA/AT.

Pyörä ku pyöä saa vietyä minne haluaa,melkein ainakin eli kuskista kiinni,sori,yöenduro käynnis 8)
VesaLaun
Pyörä: gsxr excf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VesaLaun »

Mulla oli iso stromi pari kesää, ja kyllä se soratieajeluun on vain melkoisen yli- ja yläpainoinen ja joka suuntaan hirmuisen kokoinen. Jos osaisi niin olisi varmasti melko nopea, mutta ei erityisen hauska sellaisenaan. Keula lyö läpi helposti. Ajelee sillä, mutta ei ehkä hauskasti räppäilemällä. En tosin osaa johonkin afrikaanoon sitä verrata, mutta ainakin aiempaan 640 adventureen sitä ei oikein voi edes verrata, niin eri maailmasta ne hiekkatiepöllytykseen ovat.
KeLE
Pyörä: Suzuki Vstrom DL1000

Viesti Kirjoittaja KeLE »

VesaLaun kirjoitti:Mulla oli iso stromi pari kesää, ja kyllä se soratieajeluun on vain melkoisen yli- ja yläpainoinen ja joka suuntaan hirmuisen kokoinen.
Isojen poikien mopo :wink:

No jos itse vertaisin lyhyen koeajon perusteella KTM 990 adveen...
Niin susna on yläpainoisempi,
huonommalla alustalla varustettu mutta ei vaikuta omaan käyttöön ratkaisevasti (jossainhan se hintaero täytyy näkyä),
huonompi ajoasento,
tehokkaampi moottori alakierroksilla.

Pari kesää isolla stromilla pöristeltyä tuntuu vieläkin sopevalta mopolta kaikille teille soralta-> radalle ja takaisin
Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

Enta pienempi V-Strom? Onko muuta eroa kuin teho ja paino? Sorry, jos menee liikaa off topic.
hamis53
Pyörä: DR650R -92

Viesti Kirjoittaja hamis53 »

En omista kumpaakaan mallia, mutta mitä "isot pojat" on puhuneet, ei pienemmällä ja isommalla ole kovin paljon eroa painon ja tehonkaan suhteen. Sanotaan, ettei tehoero käytännössä ole niin iso kuin paperilla. Varustelussa voi olla jotakin eroja...
-Hämis-
KeLE
Pyörä: Suzuki Vstrom DL1000

Viesti Kirjoittaja KeLE »

Tosporado kirjoitti:Enta pienempi V-Strom? Onko muuta eroa kuin teho ja paino? Sorry, jos menee liikaa off topic.
Penkki on pienemmässä pari senttiä matalampi ja jotkut ovat moittineet etujousitusta huonommaksi.
Eikä pikkasessa taida olla "käsituulisuojia" vakiona ja alaspoileri puuttuu...

En ole päässyt pikkusta kokeilemaan joten ei omakohtaisia kokemuksia ole.
KallunkiKK

Viesti Kirjoittaja KallunkiKK »

Pikkanen (650cc) Stromihan on loistava sellaselle joka ajaa sekalaisesti karttaan merkittyjä teitä.
Itelle suotu Luojanluomaa vartaloa 172cm ja aivan hyvä on vakio penkillä huristella. Stromilla ku on huristellut vähän aikaa ja hyppää ns. sportin/enskan puikkoihin niin ne tuntuu sellasilta "kääpiöpyöriltä", koska Stromin etukate tekee siitä isomman oloisen ku se oikeesti onkaan.

Pääsee kait tolla pahastiki paikasta jos on pohjapanssari ja nappulat alla, tuolla amerikanmaalla tuntuvat kovasti tykkäävän kyseisestä yhdistelmästä...tiiä häntä tarttis päästä kokeileen...
Tossa muuten maailman linkkii jos joku ei satu jo tietään...on sitte tavaraa ja paljo..huh huh

http://www.advrider.com/

Joo tälläsessa vaiheessa alkaa oma ny olla..

Kuva

Kuva

Kuva

[/img] :shock: :shock:
Jotta löytäisi parkkipaikalta
DG-Performance r.y
Vastaa Viestiin