Hanko-Nuorgam SORA 2008
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Terve
Onkohan tuossa puomia:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 35&lang=FI
GT-kartta ohjelma niin väittää mutta Kansalaisen Karttapaikassa sitä ei näy.
Ohessa GT-kartan txt-tiedosto, muuttakaa jpg txt:ksi.
Riku
Onkohan tuossa puomia:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 35&lang=FI
GT-kartta ohjelma niin väittää mutta Kansalaisen Karttapaikassa sitä ei näy.
Ohessa GT-kartan txt-tiedosto, muuttakaa jpg txt:ksi.
Riku
- Liitteet
-
- Hanko-Nuorgam.jpg
- Versio 150108
- (5.29 KiB) Tiedosto ladattu 357 kertaa
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
Hankoo-Nuorgam..
Terve
Oli siinä puomi kun kävin sielä joulukuussa ajamassa. Oli vaan muistaakseni sen näköinen että ei ole ollut käytössä vähään aikaan, auki oli ainakin kun siitä menin. Joulukuussa varmaan pidetään useimat portit auki metsästystä ajatellen, kesä voipi olla toinen juttu.
Terv
Oli siinä puomi kun kävin sielä joulukuussa ajamassa. Oli vaan muistaakseni sen näköinen että ei ole ollut käytössä vähään aikaan, auki oli ainakin kun siitä menin. Joulukuussa varmaan pidetään useimat portit auki metsästystä ajatellen, kesä voipi olla toinen juttu.
Terv
T-and
Terve
Lopullinen reitti GT-karttaohjelman txt-tiedostona liitteenä HnkNrg2.jpg (muuttakaa jpg txt:ksi).
Kokonaismatka reitillä 2210km josta soraa 80%.
Minä olen lähdössä todennäköisesti (jos työt sallii) sunnuntaina 29.06.2008 klo 08:00
Ajoaika Hanko-Nuorgam 4-5 päivää, päivämatkat 400km-500km (10h-12h). Hyvillä keleillä yöpymiset teltassa reitin varrella, huonoilla keleillä ainakin 1. ja 3. yöksi on sisämajoitus mahdollisuus.
Mukaan mahtuisi vielä 3-5 pyörää. Hakemukset YV:llä. Pyörän toimintasäde min 300km mielellään 400km (itse en edes tiedä pääseekö ensi kesän pyörälläni tuota kun en edes tiedä mikä pyörä minulla silloin on).
Reitin varrella olevat tankkauspaikat liitteessä Tankkaukset_yopymiset.jpg
Onko nykyisin tankkausmahdollisuutta Meltaus, Kiistala ja Pokka?
Muita ryhmiä saa vapaasti lähteä joko samaan aikaan tai milloin huvittaa. Laitan oman reittini tarvittaessa (magellan), saa myös keksiä aivan oman. Kuten aikaisemmin kirjoitin niin tarkoitus ei ole järjestää mitään massatapahtumaa vaan keksiä reitti Suomen halki mahdollisimman pienellä asfalttimäärällä ja ajaa se läpi.
Riku
Lopullinen reitti GT-karttaohjelman txt-tiedostona liitteenä HnkNrg2.jpg (muuttakaa jpg txt:ksi).
Kokonaismatka reitillä 2210km josta soraa 80%.
Minä olen lähdössä todennäköisesti (jos työt sallii) sunnuntaina 29.06.2008 klo 08:00
Ajoaika Hanko-Nuorgam 4-5 päivää, päivämatkat 400km-500km (10h-12h). Hyvillä keleillä yöpymiset teltassa reitin varrella, huonoilla keleillä ainakin 1. ja 3. yöksi on sisämajoitus mahdollisuus.
Mukaan mahtuisi vielä 3-5 pyörää. Hakemukset YV:llä. Pyörän toimintasäde min 300km mielellään 400km (itse en edes tiedä pääseekö ensi kesän pyörälläni tuota kun en edes tiedä mikä pyörä minulla silloin on).
Reitin varrella olevat tankkauspaikat liitteessä Tankkaukset_yopymiset.jpg
Onko nykyisin tankkausmahdollisuutta Meltaus, Kiistala ja Pokka?
Muita ryhmiä saa vapaasti lähteä joko samaan aikaan tai milloin huvittaa. Laitan oman reittini tarvittaessa (magellan), saa myös keksiä aivan oman. Kuten aikaisemmin kirjoitin niin tarkoitus ei ole järjestää mitään massatapahtumaa vaan keksiä reitti Suomen halki mahdollisimman pienellä asfalttimäärällä ja ajaa se läpi.
Riku
- Liitteet
-
- Tankkaukset_yopymiset.jpg
- Tankkauspaikat ja suunnitellut yöpymiset.
- (51.02 KiB) Tiedosto ladattu 320 kertaa
-
- HnkNrg2.jpg
- GT-kartta txt-tiedosto
- (5.29 KiB) Tiedosto ladattu 396 kertaa
hanko-nuorgam
Viikolla 37/07 tankkasimme Pokan baarin mittarista.
Meltauksessa -06 oli molemmin puolin jokea mittarit.
Kummatkinovat sillan eteläpuolella.
canam
Meltauksessa -06 oli molemmin puolin jokea mittarit.
Kummatkinovat sillan eteläpuolella.
canam
Terve
Lähtöpäivä muutettu 25.6. 08:00 Hanko, Merikatu.
Syy tuohon oli kun tuo reitti nyt sattuu kulkemaan lähes Misin/Raajärven kautta ja silloin siellä on URAA niin yritetään ehtiä sinne asti ja poikkeamaan paikalla lauantai-iltana.
Riku
Lähtöpäivä muutettu 25.6. 08:00 Hanko, Merikatu.
Syy tuohon oli kun tuo reitti nyt sattuu kulkemaan lähes Misin/Raajärven kautta ja silloin siellä on URAA niin yritetään ehtiä sinne asti ja poikkeamaan paikalla lauantai-iltana.
Riku
- Liitteet
-
- Hanko-Nuorgam.jpg
- taas jpg txt:ksi ja GT-kartta ohjelmaan
- (5.4 KiB) Tiedosto ladattu 322 kertaa