Repeäminen tapahtui klo 6:27 aamulla...Sottapytty kirjoitti:
Kyllä tuo näyttää kilahtaneelta Muumipeikolta.
BMW G650X
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Touratechillä ei taida vielä olla hintaa tuolle lisätankille, vai onko joku nähnyt (halpa se ei varmasti ole, mutta kuinka kallis) ?
Hollannissa eräs kaveri puuhaa jollain tasolla kai kaupallistettavaakin lisätankkia XChallengeen parhaillaan, ks.:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=283263
Ja ADV-huhu kertoo että turhatekki on myös tekemässä alulaukkusarjaa XC:hen, ensi kevääksi..?
Vaan on tuo dakaristi vihaisen muumin näköinen joo
Hollannissa eräs kaveri puuhaa jollain tasolla kai kaupallistettavaakin lisätankkia XChallengeen parhaillaan, ks.:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=283263
Ja ADV-huhu kertoo että turhatekki on myös tekemässä alulaukkusarjaa XC:hen, ensi kevääksi..?
Vaan on tuo dakaristi vihaisen muumin näköinen joo
Molemmat löytyy jo TT:n katalookista tankilla hinta 499€ laukkusarjalle ei vielä ole ilmoitettu hintaa.
- Liitteet
-
- XC Tankki.jpg
- (422.1 KiB) Tiedosto ladattu 281 kertaa
Viimeksi muokannut Zurno, Pe Joulu 14, 2007 9:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Itse itseäni lainaten, tuossapa on aika hyvin koottuna G650X Rallye version palikat poimittaviksi oman maun ja lompakon mukaan.MarkkuHoo kirjoitti:Jos tuo sisältää tankin kaikkine hilppeineen, niin.. minusta tuo on jopa yllättävän edullinen, noin niinko Turhatek-lisätankiksi.Zurno kirjoitti:TT:n katalookista tankilla hinta 499€
Tuo kilahtaneen muumin etukate tuplalamppuineen päivineen on mm. reilun 1000 euroa.
http://www.touratech.com/shops/001/inde ... a646d9788c
Minusta tuo peli on hienon näköinen
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
Liittyköhän tuo Turhatek-lempinimi jotenkin siihen että GX:ään on saatavana jo kolme erillaista pohjapanssaria 
No eihän valinnanvarassa ole mitään pahaa, tuli taannoin tilattua se keskiraskasmalli. Muuten on hyvä, mutta "soi ja kaikuu" komeasti.
Tehostaa moottorin rouheaa ääntä ja kiveniskun kuulee varmasti, melkein säikähdin kun ensimmäinen sorahippu osui. Ongelma poistuu kun teen pienet vaimennustemput.
No eihän valinnanvarassa ole mitään pahaa, tuli taannoin tilattua se keskiraskasmalli. Muuten on hyvä, mutta "soi ja kaikuu" komeasti.
Tehostaa moottorin rouheaa ääntä ja kiveniskun kuulee varmasti, melkein säikähdin kun ensimmäinen sorahippu osui. Ongelma poistuu kun teen pienet vaimennustemput.
http://www.touratech.de/new/main.php?aktuellid=261 tyylikäs peli .
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Tuonne meikäläisen talliin rullattiin sitten eilen sisään BMW G 650 Xchallenge haastamaan Africa Twiniä ja pikkutohtoria! Suht vähän käytetty 07 malli, Saksasta mp-liikkeestä rahdattuna suoraan kotipihaan. Kotimaan käytettyjen tarjonta kun on näissä minimaalista toiveikkain hintapyynnöin, niin päädyin tilaamaan suosiolla germaaniasta, kun tuontihomma on jotakuinkin tuttua entisiltä kerroilta jo.
Nimenomaan rullattiin talliin, koska pyörän paperit ja ennenkaikkea avaimet ovat tulossa postilähetyksenä alkuviikosta mp-liikkeestä, joten moottorin osalta ei pääse vielä huulien pöristyttämistä komiampiin ääniin.
No, tänne Oulun seudulle tuli räntää maahan, joten ei tuolla liene olisi ajamaan päässytkään. Joten: tilaus Touratechillle vetämään, jotta saa aikaansa kulumaan tallissa.
Tarakka taakse ja pestävä vaahtomuovi-ilmanputsari nyt aluksi. Tarvikekahvansuojat olikin jo ennestään paketissa odottamassa. Öljyt ja suodatin vaihtoon, ja etuhammasratas pykälää pienemmäksi. Ja taakse tuli uutta rupulia kimppatilauksessa. Näillä lähdetään etenemään 
Nimenomaan rullattiin talliin, koska pyörän paperit ja ennenkaikkea avaimet ovat tulossa postilähetyksenä alkuviikosta mp-liikkeestä, joten moottorin osalta ei pääse vielä huulien pöristyttämistä komiampiin ääniin.
No, tänne Oulun seudulle tuli räntää maahan, joten ei tuolla liene olisi ajamaan päässytkään. Joten: tilaus Touratechillle vetämään, jotta saa aikaansa kulumaan tallissa.
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
Onneksi olkoon!
Mistä ajattelit tilata 14 piikkisen rattaan? Wunderlicht vai Touratech/Usa.
Mulla olis myös ajatuksena alkaa käyttämään pienempää eturatasta.
Nyt mulla on 15/50 eli 50 piikkinen takana, lyhentää välityksiä aikalailla samoihin kuin 14/47.
Idea olisi lähinnä siinä että 15 piikkinen ei kuulemma mahdu poistumaan paikalta ilman takaswingin löysäystä, eli olisi siis näppärämpää pelata 14 piikkisten kanssa.
(EDIT: 15 piikkinen eturatas poistuu paikoiltansa ilman mitään swingin löystytyksiä)
ps. tilaa Touratech:iltä myös matalampi öljyproppu, alkuperäinen on sellainen tötterö että jää ensimmäiseen kunnon kiveen ja vie mukaansa palan moottorilohkoa.
Mistä ajattelit tilata 14 piikkisen rattaan? Wunderlicht vai Touratech/Usa.
Mulla olis myös ajatuksena alkaa käyttämään pienempää eturatasta.
Nyt mulla on 15/50 eli 50 piikkinen takana, lyhentää välityksiä aikalailla samoihin kuin 14/47.
Idea olisi lähinnä siinä että 15 piikkinen ei kuulemma mahdu poistumaan paikalta ilman takaswingin löysäystä, eli olisi siis näppärämpää pelata 14 piikkisten kanssa.
(EDIT: 15 piikkinen eturatas poistuu paikoiltansa ilman mitään swingin löystytyksiä)
ps. tilaa Touratech:iltä myös matalampi öljyproppu, alkuperäinen on sellainen tötterö että jää ensimmäiseen kunnon kiveen ja vie mukaansa palan moottorilohkoa.
Viimeksi muokannut Sottapytty, Ma Heinä 06, 2009 9:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Joo, noihin G650X-sarjalaisiin käy samat eturattaat kuin noihin F650GS -malleihin. Samoin myös öljynsuodatin esimerkiksi, ihan sama kampe noissa Rotaxeissa keskenään. Tilasin tuon eturattaan tarvikeosana ihan kotimaisesta liikkeestä, Allrightit ja Stormit yms - niistä löytää.
Täytyykin tutkia tuo öljyproppu, kiitti vinkistä.
Täytyykin tutkia tuo öljyproppu, kiitti vinkistä.
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
