En varsinaisesti tunne halua puuttua GS-miitin ajankohtaan mutta pyydän saada muistuttaa että URAA2008!!! pidetään perinteisesti viikkoa jälkeen jussin eli 26...29.6.2008.
Pasi kirjoitti:En varsinaisesti tunne halua puuttua GS-miitin ajankohtaan mutta pyydän saada muistuttaa että URAA2008!!! pidetään perinteisesti viikkoa jälkeen jussin eli 26...29.6.2008.
Mahtavaa, että URAA jatkuu.
Raimo Anias aloitti upean tapahtumaketjun, jota nyt muut jatkaa.
Mä rikoin mun Bemarin sylinterin ekassa URAAssa, mutta nyt on taas pyörä kunnossa. Ei se ollut URAAn vika vaan mun.
Hienoa, että jatkajia Raimolle on löytynyt.
Hieno tapahtuma. Toivotan hyvää menestystä jatkossakin.
Ja toivottavasti joskus ehtisinkin sinne,allroad tour meni sivu suun parin otteeseen ja viime vuonna olin viel muutama päivä ennen uraaa lähössä mutt sitten tuli niit esteitä taas vaihteeks
gixxerman kirjoitti:Ja heti kun aika lyödään lukkoon,täytyy Kuvaan päin olla yhteydessä ja sopia niistä koeajopyöristä ja sit vaan,hanaaa
Ylivoimainen enemmistö viime vuoden osallistujista, joita olen lähestynyt meilillä, äänestää kesäkuuta.
Joten meeting on 13.-15.6.2008. Laittakaa almanakkaan.
Paikkaa vielä mietitään. Lisätietoja tulee, kunhan selviää.
Timo Kuvalta tulikin jo meili, että ainakin F650GS ja F800GS saadaan sinne. Ehkä myös G450X.
gixxerman kirjoitti:Ja heti kun aika lyödään lukkoon,täytyy Kuvaan päin olla yhteydessä ja sopia niistä koeajopyöristä ja sit vaan,hanaaa
Joten meeting on 13.-15.6.2008. Laittakaa almanakkaan.
Paikkaa vielä mietitään. Lisätietoja tulee, kunhan selviää.
Timo Kuvalta tulikin jo meili, että ainakin F650GS ja F800GS saadaan sinne. Ehkä myös G450X.
Pekka
Perun aikaisemmat puheeni.
Olen pahoillani.
Koskenpään Rantapirtti oli myynyt jo sen 13.-15.6 viikonlopun johonkin häihin. Muut paikat ei oikein vakuuttaneet.
Näin ollen ko. tapahtuma järjestetään kuitenkin 6.-8.6.2008