Uusia Jammuja
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Uusia Jammuja
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
-
- Viestit: 243
- Liittynyt: La Huhti 21, 2007 4:45 pm
- Pyörä: Harkinnassa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Raimo
- Viestit: 1274
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Paikkakunta: Oulunsalo
- Viesti:
Myös pakoputki on vedetty järkevämmin kuin perus XT660:ssä. Mahtavaa, upeaa kun tulee näitä matkaenduroita lisää, ja Jaappanilaiselta merkiltä. Honda, Suiza ja Kawa; Herätys!!
Jos itävaltalainen ei ole vaihtoehto, niin sitten voi hankkia tämän italialaisen ??
ps. Voi kun olisi se i-hana sinikeltainen värityskin tarjolla
Jos itävaltalainen ei ole vaihtoehto, niin sitten voi hankkia tämän italialaisen ??
ps. Voi kun olisi se i-hana sinikeltainen värityskin tarjolla
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 7:32 pm
- Paikkakunta: Hki
Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?
http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview
Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg
http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview
Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- anttiv
- Viestit: 25
- Liittynyt: La Touko 05, 2007 10:07 pm
- Pyörä: Gary Fisher Cake 1
- Paikkakunta: Rankkula
- Viesti:
Mulla on ollut nyt vähän aikaa 2003-mallinen tollanen ja möhköihin ei oo paluuta. Huoltovälit on lyhyet (1000km/5 kisaa), mutta kun tuolla ei kuitenkaan ole mitään järkeä asfaltilla jurnuttaa niin aika paljon se on kuitenkin hikitunneissa. Spooria, krossirataa, peltoa, mitä nyt laillista maastoa ajamaan pääsee tolla tulee vedeltyä. Kilvissä on, tosin kylille ei viitti lähteä kun ei ole mitään hiluja kiinni.Ron Jeremy kirjoitti:Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?
http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview
Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg
Kyllä se suohon uppoaa (kun ei osaa vetää plaanissa niinku speelmannit), mutta nousee dekadin helpommin kuin matkamöhkö. Alusta kestää paljon enemmän runtua ja vauhtia.
Suomalaisesta www.offroadpro.net löytyy aika paljon läppää näistä ja vastaavista.
T: Antti
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
- mti
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 2:31 pm
- Pyörä: Ural 650 -93, Dnepr MT-11, AT RD07 Rally
- Paikkakunta: Päijät-Häme
Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa.anttiv kirjoitti:Mulla on ollut nyt vähän aikaa 2003-mallinen tollanen ja möhköihin ei oo paluuta. Huoltovälit on lyhyet (1000km/5 kisaa), mutta kun tuolla ei kuitenkaan ole mitään järkeä asfaltilla jurnuttaa niin aika paljon se on kuitenkin hikitunneissa. Spooria, krossirataa, peltoa, mitä nyt laillista maastoa ajamaan pääsee tolla tulee vedeltyä. Kilvissä on, tosin kylille ei viitti lähteä kun ei ole mitään hiluja kiinni.Ron Jeremy kirjoitti:Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?
http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview
Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg
Kyllä se suohon uppoaa (kun ei osaa vetää plaanissa niinku speelmannit), mutta nousee dekadin helpommin kuin matkamöhkö. Alusta kestää paljon enemmän runtua ja vauhtia.
Suomalaisesta www.offroadpro.net löytyy aika paljon läppää näistä ja vastaavista.
Olisi varmaan kuitenkin kannattanut tehdä tuo siitä 450-kuutioisesta. Kaksipuolikas on liian pieni mukavaan soratieajeluun.mti kirjoitti:Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa.anttiv kirjoitti:Mulla on ollut nyt vähän aikaa 2003-mallinen tollanen ja möhköihin ei oo paluuta. Huoltovälit on lyhyet (1000km/5 kisaa), mutta kun tuolla ei kuitenkaan ole mitään järkeä asfaltilla jurnuttaa niin aika paljon se on kuitenkin hikitunneissa. Spooria, krossirataa, peltoa, mitä nyt laillista maastoa ajamaan pääsee tolla tulee vedeltyä. Kilvissä on, tosin kylille ei viitti lähteä kun ei ole mitään hiluja kiinni.Ron Jeremy kirjoitti:Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?
http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview
Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg
Kyllä se suohon uppoaa (kun ei osaa vetää plaanissa niinku speelmannit), mutta nousee dekadin helpommin kuin matkamöhkö. Alusta kestää paljon enemmän runtua ja vauhtia.
Suomalaisesta www.offroadpro.net löytyy aika paljon läppää näistä ja vastaavista.
Tenerestä pistää itseäni silmään erityisesti kaksi seikkaa, 17-tuumainen takarengas ja vaatimaton 183 kilon kuivapaino.
Nykyäänhän tosin alkaa olla jo oikeastikin karkeita renkaita myös 17-tuumaisina, ainakin Mitaksen C-02:sta saa mutta silti ihmetyttää tuo valittu koko, kun mainoksessa luodaan mielikuvaa vaikka minkälaisista seikkailuista kestopäällysteen tuolla puolen. Sillä kai 18-tuumaisinakin löytyy samat katuenskarenkaat kuin 17-tuumaisina..?
WR250R
Minusta tuo vaikuttaa lähinnä ruiskulla kuristetulta kisaenskalta. On syytä epäillä, onko huoltovälit sen kummemmat. Huoltokirjassa voi olla mutta onko oikeasti. En usko että WR250R tulee olemaan myyntimenestys: offroad-ajoon välttää kuristamatonkin versio ja makkaranpaistoendurossa auttamattoman pieni (mm. tankki, huoltovälit, huippunopeus...).mti kirjoitti:Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa.
Mun näkemyksen mukaan tämä on tuotu markkinoille syystä että WR250F ja WR450F ei enää saa valkokilvellä.
Viimeksi muokannut Pasi, Ti Syys 11, 2007 9:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XT660Z
Tuommonen siitä tulee kun kopioi vanhan R-mallin ja vähän modaa siihen erilaista ulkonäköä.Ande749 kirjoitti:Tenerestä pistää itseäni silmään erityisesti kaksi seikkaa, 17-tuumainen takarengas ja vaatimaton 183 kilon kuivapaino.
Nykyäänhän tosin alkaa olla jo oikeastikin karkeita renkaita myös 17-tuumaisina, ainakin Mitaksen C-02:sta saa mutta silti ihmetyttää tuo valittu koko, kun mainoksessa luodaan mielikuvaa vaikka minkälaisista seikkailuista kestopäällysteen tuolla puolen. Sillä kai 18-tuumaisinakin löytyy samat katuenskarenkaat kuin 17-tuumaisina..?
- HeikkiL
- Viestit: 628
- Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
- Pyörä: Kaik' o mänt
- Paikkakunta: Jakarta
- Viesti:
Re: Uusia Jammuja
JOS ei jo olisi Kerttulia ja JOS ei tarvitsisi ajella kaksi päällä, niin siinähän se olisi...JIIÄSSÄ kirjoitti:http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... xt660z.jsp
Tuskin kannattaa odotella henkeä pidätellen Supertenere Mk II:ta, eikä sille välttämättä löytyisi yhtä hyvää markkinarakoakaan, kuin tälle yksipyttypatpattimelle. Rehellinen kohtuuhalvalla tehty reissumoto, josta pikkuviilailuilla saisi varmasti mukavan reissukaverin.
nyt myös JAK " joutuu " laittamaan kotarin lihoiksi. kun tuo uusi tenere saapuu markkinoille. http://www.youtube.com/watch?v=FSD18UJZFkc
-
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Hienoa tosiaan että ensi kevääksi tulee uusia adv-tyyppisiä malleja, jammuhan tuli ihan puskista tässä 690 adv odottelussa (joka alkaa vaikuttaa kyllä ensi vuodeksi pahasti turhalta .
Veikkaan inhorealistisesti kyllä että tuossa tulee olemaan harmillisen halpa/heikko alusta. Kapian näköset on teleskoopit ja no, takapäästä ei ota selvää vielä.
Veikkaan inhorealistisesti kyllä että tuossa tulee olemaan harmillisen halpa/heikko alusta. Kapian näköset on teleskoopit ja no, takapäästä ei ota selvää vielä.