Salpakontio 4.7.-6.7.2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kelit ei näytä oikein lupaavalta torstain ja perjantain osalta, mutta onnex ei olla sokurista. Ainakaan aikasemmin ei ole vielä sulanut sateellakaan 
Olen kuitenkin tulossa enskalla ja taakse on vaihdettu karkeempaa kumiakin, eteen en vaihtanut, sen verran pitää nuukailla
Kohta lähden ajelemaan Kymenlaakson suuntaan, tosin autolla, mutta mopo kyydissä...
Olen kuitenkin tulossa enskalla ja taakse on vaihdettu karkeempaa kumiakin, eteen en vaihtanut, sen verran pitää nuukailla
Kohta lähden ajelemaan Kymenlaakson suuntaan, tosin autolla, mutta mopo kyydissä...
-Hämis-
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Onnistuin saamaan vapaaksi keskiviikon,vaati jonkinverran pomon nuoleskelua(yäk)mutta mitäpä sitä ei tekisi jotta ajeleen pääsee.
Ilmestyn paikalle.
Pystyn tarjoamaan teknistä tukea jonkin verran täällä alkupäässä.
Hätäremontit, oikomiset,takomiset yms. hoituu. Toivottavasti ei tarvi.
050viiva3635397
Ilmestyn paikalle.
050viiva3635397
- teneraattori
- Pyörä: ON
No niin sitä pitää. Liikkeellä ollaan nyt TA:lla eikä XT:lläLightSpeed kirjoitti:Onnistuin saamaan vapaaksi keskiviikon,vaati jonkinverran pomon nuoleskelua(yäk)mutta mitäpä sitä ei tekisi jotta ajeleen pääsee.
Ilmestyn paikalle.
050viiva3635397
Hyvä kuulla että Hämis pääsi kotiin asti.
Aika huimaa ajoa. Aika Sissi olet, siinä olisi lössömpi jo louvuttanut, mutta jätkä vaan roikkuu mukana. Loistavaa!!
By the way nyt mulla on aina mukana vaijerinkorjaussarja.
Riku
Aika huimaa ajoa. Aika Sissi olet, siinä olisi lössömpi jo louvuttanut, mutta jätkä vaan roikkuu mukana. Loistavaa!!
By the way nyt mulla on aina mukana vaijerinkorjaussarja.
Riku
- Liitteet
-
- PST_Tykki.JPG
- bunkkerissa
- (25.19 KiB) Tiedosto ladattu 183 kertaa
-
- Tykit.JPG
- Pyssyjä
- (50.03 KiB) Tiedosto ladattu 147 kertaa
-
- MolotoviaSisään.JPG
- Valloitetaan
- (50.74 KiB) Tiedosto ladattu 179 kertaa
-
- LuumäenLuupiikki.JPG
- renkaan paikkaus 20min
- (28.97 KiB) Tiedosto ladattu 176 kertaa
-
- Salpakontio+kontio.jpg
- Kontiota
- (242.78 KiB) Tiedosto ladattu 181 kertaa
Kiitoksia, Riku. Se on vissiin toi entinen ammatti verissä, että rikkinäiset kulkineet pitää saada ihmisten ilmoille
Toisaalta kun sieltä oli mihin tahansa suuntaan pitkä matka, oli parempi koettaa saada mopo ajamalla lähemmäksi Kaipiaista, jonne jätin "lavetin"... Käyntikin alkoi jossakin vaiheessa toimia normaalisti ja ainoaksi vaivaksi jäi puuttuva kytkin. Senkin kanssa alkoi pärjätä koko ajan paremmin. Nyt on saatu uusi vaijerikin, että mihis sitten lähetään 
Kiertelin paluumatkalla vielä Savitaipaleen, Taipalsaaren ja Lappeenrannan kautta. Kaikkiaan kilsoja tuli n. 1200... (+ pakulla n. 300 kilsaa).
Hyviä kuvia, niitä toivottavasti tulee enemmänkin näytille. Rajallisesta kuljetuskapasiteetista johtuen en viitsinyt omaa kameranrohjoa raahata mukaan...
Kiertelin paluumatkalla vielä Savitaipaleen, Taipalsaaren ja Lappeenrannan kautta. Kaikkiaan kilsoja tuli n. 1200... (+ pakulla n. 300 kilsaa).
Hyviä kuvia, niitä toivottavasti tulee enemmänkin näytille. Rajallisesta kuljetuskapasiteetista johtuen en viitsinyt omaa kameranrohjoa raahata mukaan...
Viimeksi muokannut hamis53, Ma Heinä 09, 2007 12:13 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Hämis-
Kiitoksia hienoista ajokokemuksista Mika, Riku ja
muut "syylliset" tasamaanpojan ensimmäisiin
mäkisoratiekokemuksiin. No onhan meillä
se slalommäki 15m.yli meren kahella hissillä,
mut siellä ei tykätä jos ajaa..
Itse en aio olla kartanlukija vastaavissa,
240km Hartolasta Riihivuoreen pikitiellä,
fuskasinhan perjantai s.kontio.
Reissun kok km n2200km
Vielä kerran suurkiitos!
muut "syylliset" tasamaanpojan ensimmäisiin
mäkisoratiekokemuksiin. No onhan meillä
se slalommäki 15m.yli meren kahella hissillä,
mut siellä ei tykätä jos ajaa..
Itse en aio olla kartanlukija vastaavissa,
240km Hartolasta Riihivuoreen pikitiellä,
fuskasinhan perjantai s.kontio.
Reissun kok km n2200km
Vielä kerran suurkiitos!
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Hei,
Reissu tehty, porukan koko oli 12 henkeä, paljon erilaisia Salpalinja kohteita nähty ja päästy nauttimaan hienoista pikkuteistä eli erittäin hieno reissu.
Pieniä vastoinkäymisiäkin oli (pari rengasrikkoa, kytkin vaijerin katkeaminen ja vajaan kaksi päivää kestäneet käyntihäiriöt), mutta ne eivät reissun tekoa eikä karavaanin kulkemista liiemmilti haitanneet.
Minulle tuli koti ovelta koti ovelle aika tarkalleen 1700 km, josta Salpakontion ja Kontion osuus oli noin 1250 km (Ke 310 km, To 360 km ja Pe 420 km ja La 160 km).
Kiitos vielä kovasti kaikille, jotka olivat mukana ja tekivät reissusta onnistuneen.
Laitan kuvia ja kirjoittelun jossain muodossa lisää kunhan saan palautumisen reissusta hoidettua.
Terveisin
Reissu tehty, porukan koko oli 12 henkeä, paljon erilaisia Salpalinja kohteita nähty ja päästy nauttimaan hienoista pikkuteistä eli erittäin hieno reissu.
Pieniä vastoinkäymisiäkin oli (pari rengasrikkoa, kytkin vaijerin katkeaminen ja vajaan kaksi päivää kestäneet käyntihäiriöt), mutta ne eivät reissun tekoa eikä karavaanin kulkemista liiemmilti haitanneet.
Minulle tuli koti ovelta koti ovelle aika tarkalleen 1700 km, josta Salpakontion ja Kontion osuus oli noin 1250 km (Ke 310 km, To 360 km ja Pe 420 km ja La 160 km).
Kiitos vielä kovasti kaikille, jotka olivat mukana ja tekivät reissusta onnistuneen.
Laitan kuvia ja kirjoittelun jossain muodossa lisää kunhan saan palautumisen reissusta hoidettua.
Terveisin
Mika TA-91
Mahtava reissu hyvässä seurassa. Hauskaa oli, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti ja jokainen sai varmasti ajaa tarpeeksi. Kiitos kaikille. Tuolla mun kuvat: http://kuvablogi.com/blog/6943/4/
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250