Xt 600 95- vs dr 650 96-

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Make76

Xt 600 95- vs dr 650 96-

Viesti Kirjoittaja Make76 »

Elikkäs iski pyöräkuume ja tuollaisia vaihtoehtoja olen katellut sorateillä ajeluun. Suurin osa ajosta tulis olemaan sorateitä joten asfaltti ominaisuudet ei paljoa paina. Pistäkäähän hyviä ja huonoja puolia molemmista ja mitä kannattaa katella kun on ostamassa ja tietty muitakin vaihtoehtoja voi nakella :D . Aika hintsusti tuntuu olevan tarjontaa vaan tuollaisista.
Tomppa
Pyörä: nx 650

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Xt ainakin on kestävä! Hiekkatie & polkujen ajeluun käy ihan hyvin.

itse ainakin olin tosi tyytyväinen kyseiseen pyörään, vaikka en sellaista enää omistakaan. Palikkaa saa hyvin, ja noin 500-700 euron lisäinvestoinnilla koneestakin saa kivasti potkua irti.

Ainakin sen verran että vakio 640 lc4 ei pärjää kiihtyvyydessä eikä pysy mukana tiukassa soratie syherössä, testattu kyllä kahden eri kottaraiskuskin kanssa :lol:

Huoltaminen on helppoa, kone on yksinkertainen venttilin säädötkin tekee 10minuuttiin. Tuossa alapuolella olevassa linkissähän on sulle mopo:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... find_agent

laitappa yvnä kyssäriä jos jokin tietty asia askarruttaa.
"Pääsiskö tuosta?"
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Tomppa kirjoitti: Ainakin sen verran että vakio 640 lc4 ei pärjää kiihtyvyydessä eikä pysy mukana tiukassa soratie syherössä, testattu kyllä kahden eri kottaraiskuskin kanssa :lol:
No nyt tuli niin paksua tekstiä että oli pakko tarttua! Kyllä on ollut kuskeissa vikaa jos ei yksi DR peileistä häviä.

Riku
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

[/quote] No nyt tuli niin paksua tekstiä että oli pakko tarttua! Kyllä on ollut kuskeissa vikaa jos ei yksi DR peileistä häviä.[/quote]

Eikös siinä ollut maininta nimenomaan XT:stä :wink:
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jakke N kirjoitti:
No nyt tuli niin paksua tekstiä että oli pakko tarttua! Kyllä on ollut kuskeissa vikaa jos ei yksi DR peileistä häviä.[/quote]

Eikös siinä ollut maininta nimenomaan XT:stä :wink:[/quote]

Jaahans,ettei voi olla dr kuskin vika ettei kottarainen karkuun pääse 8)
Ei se darra nytt sentään ihan mopo ole,etenkin pikkasen kutitettuna!

Ei mull ainakaan ole onkelmia adventuren vauhdissa pysyminen,riippuen TIETENKIN misä maastos ajetaan!
Tarpeks kurvikas hiekkatie niin ei kyll lc 4,onen mihinkään karkuun pääsee!
Ja uskon kyll et sen adventuren mitä mä useimiten takaa ajan niin siin ei ainakaan ole kuskissa vika :wink:

Muokattu:
En sitten missään tapaukses itteäni tääl nytt sitten kehuskele hyvänä kuskina joss joku nytt semmoisen käsityksen sai :D
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

jonkko kirjoitti: Jaahans,ettei voi olla dr kuskin vika ettei kottarainen karkuun pääse 8)

Ei mull ainakaan ole onkelmia adventuren vauhdissa pysyminen,riippuen TIETENKIN misä maastos ajetaan!
Ja uskon kyll et sen adventuren mitä mä useimiten takaa ajan niin siin ei ainakaan ole kuskissa vika :wink:

Muokattu:
En sitten missään tapaukses itteäni tääl nytt sitten kehuskele hyvänä kuskina joss joku nytt semmoisen käsityksen sai :D
Mikään nopea ole, mutta kohtelias ;-)
Pitäähän sitä takanatulevia vähän tarkkailla, ja sehän onnistuu parhaiten näköetäisyydeltä, jos vaikka DR hajoaa tai asettuu lepoasentoon :twisted:
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jarno kirjoitti:
jonkko kirjoitti: Jaahans,ettei voi olla dr kuskin vika ettei kottarainen karkuun pääse 8)

Muokattu:
Mikään nopea ole, mutta kohtelias ;-)
Pitäähän sitä takanatulevia vähän tarkkailla, ja sehän onnistuu parhaiten näköetäisyydeltä, jos vaikka DR hajoaa tai asettuu lepoasentoon :twisted:
HEH,siit hajoamisest/lepoasento,niin mennäänkö heti ajamaan vai seisooko sun kottarainen viel tallis odottamassa uutta osaa et käynistyiskin? :twisted:

Noniin,taas tuli puhuttua ktm,äst,ei muuta ku koht taas oma mopotin tallis korjattavana joss vanhat enteet pitävät paikkansa :(
Tomppa
Pyörä: nx 650

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Arvasin!!! saatiin keskustelua!

Siis en puhunut kuskien hyvyydestä vaan XT kaikilla viripalikoilla, jotka mahtuu 700,- budjettiin vs vakio kottarainen. ei se kottarainen vaan pysynyt mukana 0-120kmh kiihdytyksessä vaikka vaihdettiin kuskeja ristiin. Älkää nyt alkako itkemään näin vain se oli. SIIS vakio 640lc4 vs viritetty XT ei siinä mitään ihmeellistä mielestäni ole. :lol:
"Pääsiskö tuosta?"
mot595

XT myynnissä

Viesti Kirjoittaja mot595 »

Moro,

Oletko huomannut mun ilmon: XT600E -95 Ylöjärvellä (kuten joku jo tuossa ehti mainostamaan toistakin Ylöjärvellä olevaa XT:ä - käy kattoon molemmat.)

t. ari
p. 050 354 6938
K€ke

Re: Xt 600 95- vs dr 650 96-

Viesti Kirjoittaja K€ke »

Make76 kirjoitti:Elikkäs iski pyöräkuume ja tuollaisia vaihtoehtoja olen katellut sorateillä ajeluun. Suurin osa ajosta tulis olemaan sorateitä joten asfaltti ominaisuudet ei paljoa paina. Pistäkäähän hyviä ja huonoja puolia molemmista ja mitä kannattaa katella kun on ostamassa ja tietty muitakin vaihtoehtoja voi nakella :D . Aika hintsusti tuntuu olevan tarjontaa vaan tuollaisista.
Itse olen juuri samassa tilanteessa, ensipyörää hankkimassa ja lähinnä enska kiinnostaa. Olisi kiva kuulla aiheesta lisää alan ammattilaisilta juuri näistä malleista?
markusm

Viesti Kirjoittaja markusm »

noo. vanhenmissa dr:issä on ainakin rennosti sähkövikoja.
joista monet voivat olla suhteellisen hintavia korjata.

xt kuvaamassasi ikähaarukassa taitaapi olaa 3tb koneellinen, kestävänäkin pidetty, mutta vähänkin erikoisempien varaosien saaminen purkuosina on taasen dr:ään verrattuna vaikeampaa potenssiin 5. joidenkin osien kohdalla jopa lähestulkoon mahdotonta. maahantuojan kautta hankittuna uusille osille löytyy myös kohtalaisesti hintaa.

molemmilla kuvaamillasi (tosin vanhemmilla ) ajelleena voin sanoa pitäväni niitä suht saman tasoisina värkkeinä. molemmat osaavat olla vittumaisia jos sille päälle sattuvat.

mutta harrastukset joskus on. sellaisiakin :)
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

No kun kukaan ei ole vielä täällä SE DR:ää kehunut, niin senverran avaan sanaista arkkuani, että minä ainakin olen tykännyt kovasti omastani. Takajousi on oikeastaan ainoa miinus, jolle pitäisi jotakin tehdä, kun vain olisi rahaa.

Tuolla originaalillakin kyllä pärjää, kun tiedostaa sen puutteet, eli antaa aika napakasti nypystä tai montusta takaisin.

Mulla on n. 23000 km ajettu yksilö ja käy ja kukkuu ilman sen kummepia kommervenkkejä. Napista käymään ja kesästä nauttimaan... 8)
Vastaa Viestiin