AT:lle meinasin tehdä paremman tuulisuojan, katsotaan kuinka käy. Etolasta ostelin 13eskolla 3mm levyn...
Miten parhaiten saisi tuollaisen noin 40x60cm polycarbonaattilevyn kourumaiseen muotoon? Pitääkö tehdä jokin muotti(mistä aineesta?), mitä vasten sitä sitten ryhtyy vääntämään pikkuhiljaa kuumailmapuhaltimella lämmittämällä. Sähköuuniin tuo levy ei sovi ja jos se sinne "leviää" niin tämä harrastus saa yhden vihaajan lisää perhepiiristä
Vinkkejä? Kokemusta aiheesta kellään?