Pallisti kirjoitti: ↑Ti Joulu 14, 2021 11:20 pm
Millaisia laukkuja jengi on viritellyt? Huonosti näyttäis olevan vielä toistaiseksi 2019+ tarjontaa.
690:iin ei ole merkkikohtaisia laukkuja, mutta sopivia pehmeitä tarvikelaukkuja löytyy moneen lähtöön niin laukkurautojen kanssa kuin ilman. Tuon ketjun lopussa oma versio:
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ja kiitokset supermotosetti-kommenteista. Nyt on kaupat tulossa Pallistin kanssa.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ariel kirjoitti: ↑Ke Joulu 15, 2021 11:29 am
Kyllä, juuri tuon. Ei ollut itse lokkarin hinnassa eroa osti sieltä tai
KTM liikkeistä. Hieman aprikoin onko oudon näköinen kun valkoinen.
Ariel kirjoitti: ↑Ma Joulu 20, 2021 6:56 pm
Tänään tuli ilmoitus että lähtenyt ja DPD on saanut paketin kuljetettavaksi.
Eiköhän tän vuoden puolella ole hyppysissä...
Oho. Saatpas paketin nopeasti. Odottelen edelleen omaa pakettia. Laita kuvaa kun saat alalokarin paikalleen.
Tulihan ne viimein. Varustelu käynnissä, laukkuraudat ja tarakka asennettu ja muuta pientä. Vielä pitää miettiä tuota polttoaine kuvioo. Vakavasti olen kyllä harkinnut että tilais sen Safari tankin. Tuo Puolan poikien tarakka on kyllä todella tukevan tuntuinen.
Lähetetty minun M2103K19G laitteesta Tapatalkilla
Mihin tie päättyy, siitä ilo alkaa
EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
Puolan poikien? Onko Holan?
Niitten touhu oli niin surkeeta et teen raudat itse jos
ei muuta vaihtoehtoa ole. Laatu oli OK, mut kaikki muu
ahdisti.
Jos sieltä ostatte, maksakaa luottokortilla et on joku vipuvarsi
millä niitä voi painostaa, älkää maksako tilisiirrolla.
T Koponen kirjoitti: ↑Ti Joulu 28, 2021 5:02 pm
Tulihan ne viimein. Varustelu käynnissä, laukkuraudat ja tarakka asennettu ja muuta pientä. Vielä pitää miettiä tuota polttoaine kuvioo. Vakavasti olen kyllä harkinnut että tilais sen Safari tankin. Tuo Puolan poikien tarakka on kyllä todella tukevan tuntuinen.
Lähetetty minun M2103K19G laitteesta Tapatalkilla
Mites raudat sopi tuon tarakan kanssa? Oliko kaikki pultit ja mutterit sopivia / oikeen mittasia?
Mopon huolto menossa. Avasin kytkimen tarkastaakseni levyjen kunnon reilu 50tkm ajetusta moposta. Massalevyjen min. paksuus on 2,5 mm, mulla oli 2,65 ja 2,75 välissä. Mikä mahtaa olla uusien paksuus?
Happi kirjoitti: ↑To Joulu 30, 2021 10:42 pm
Mopon huolto menossa. Avasin kytkimen tarkastaakseni levyjen kunnon reilu 50tkm ajetusta moposta. Massalevyjen min. paksuus on 2,5 mm, mulla oli 2,65 ja 2,75 välissä. Mikä mahtaa olla uusien paksuus?
Happi
Liekö vuosimallikohtaisia eroja, mutta esim. 2014 malliin spare parts finder sanoo 2,7 mm.
Minäkin olen käynyt pyörää läpi nyt, kun 30 tkm alkaa olla täynnä. Keulan huoltoon tuo oli ihan sopiva väli minun pääasiassa soratieajoihini, sillä sieltä tuli vielä ihan hyvän näköiset öljyt ulos. Esijännitysprikkoja oli 2 x 2,5 mm, joista jätin toisen pois molemmista keulaputkista. Keulaputket ovat olleet aika paljon läpi T-kappaleista, mutta nyt laitoin ne korkien tasalle. Katsotaan, tuleeko vähemmän herkkä voblaamaan keulaa sepelillä.
Ohjainlaakereissa oli oikein hyvin rasvaa tehtaan jäljiltä, eikä niitä olisi tarvinut nytkään avata. Takapäästä olin jo kertaalleen rasvannut kaikki laakerit 6000 km ajettuna, ja linkuissa olikin vielä hyvät rasvat, mutta takahaarukan laakerien rasvat olivat menneen mustiksi ja pahalle haiseviksi. Saman ilmiön olen huomannut EXC:eissä, että juuri takahaarukan laakerien rasvat vanhenee. Laakerien rakenne on täsmälleen sama kuin linkuissa, joten se ei ole selittävä tekijä. Pyörällä tuli kesällä Six Nights Adventuressa vesistönylityksiä, mutta luulisi, että ne alempana olevat linkut ovat vielä herkempiä veden menemiselle, jos tiivistyksessä on sanomista. Takaiskari pitää viedä myös huoltoon. Jousessa näytti olevan 20 mm esijännitystä tehtaan jäljiltä kuten edellisessäkin.
Edellisellä 2014 mallilla ajoin 44 tkm, eikä siitä tullut kurkattua kytkinlevyjä ollenkaan, mutta hyvä tietää, että ne eivät välttämättä ole 50 tkm ajetussakaan pyörässä menneet juuri miksikään.
Ariel kirjoitti: ↑Ma Joulu 20, 2021 6:56 pm
Tänään tuli ilmoitus että lähtenyt ja DPD on saanut paketin kuljetettavaksi.
Eiköhän tän vuoden puolella ole hyppysissä...