Pehmeät Sivulaukut

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Mythos
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 4:55 pm
Pyörä: Suzuki DL1000

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Mythos »

Noi Lomot oliki melko edulliset ja alko ihan kiinnostaa. Oliko sulla kokemusta niistä pidemmältä ajalta? Eli miten kestää aikaa ja reissuja? Erityisesti noi 30l sivulaukut kiinnostaisi.
Roito
Viestit: 36
Liittynyt: Su Touko 17, 2020 7:27 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Kotka

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Roito »

Mythos kirjoitti:Noi Lomot oliki melko edulliset ja alko ihan kiinnostaa. Oliko sulla kokemusta niistä pidemmältä ajalta? Eli miten kestää aikaa ja reissuja? Erityisesti noi 30l sivulaukut kiinnostaisi.
Tere!

30l mulla ollut vähemmin käytössä, mutta nuo adventuret on roikkunut twinin kupeissa nyt jo jonkun matkaa metsäpolkuja.. Hyvin on kestäneet, ei pisaraakaan vettä tai pölyä sisään, eikä minkäänlaisia antautumisen merkkejä, veikkaan että 30l nyssäkät suoriutuisi samoista reissuista ilman moitteen sijaa.

Materiaali on paksua ja kokonaisuus kiinnityksineen laadukkaan oloinen.

Tosin eikai tuollaista kanoottisäkkiä hitsatuilla saumoilla ja rullattavalla suuaukolla voi kovin pieleen tehdä, veikkaan että suht samanlaista tuotetta voi odottaa oli se valmistaja kuka tahansa.


Lomo vei hyvän asiakaspalautteen ja kilpailukykyisen hinnan vuoksi voiton kun vedenpitäviä pehmolaukkuja etsin, ja olen ollut tyytyväinen, on joka pennin arvoinen tuote!

Oli suht nopea toimituskin, reilu viikko tilauksesta ja tuote kotosalla.

- R.R
Sunnuntaipyöräilijä
Viestit: 15
Liittynyt: To Elo 01, 2019 12:31 pm
Pyörä: Tenere 700

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Sunnuntaipyöräilijä »

Talven aikana voisi ruuveilla pyörään jonkinlaiset telineet pitämään pehmeät laukut irti muovista. Millaisia telineitä olette käyttäneet T7 teneressä? Haussa olisi jotain yksinkertaista ja huomaamatonta, joka kuitenkin pitäisi pehmeät laukut poissa pinnojen välistä tai haluamasta kiinni pakoputkeen.
jamba
Viestit: 332
Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja jamba »

kiinnitys systeemiä
https://youtu.be/4NRBdSNkZGY
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

Tilasin juuri itselle Outbackmototrekin laukkuraudat X-frame versiona:

https://outbackmotortek.net/product/bmw ... ier-racks/

Seuraavat laukut sopii heittämällä kuuleman mukaan kiinni:

Kriega OS 22/32
Mosko Moto Backcountry 35 >> Shop
Giant Loop MotoTrekk and RTW
Wolfman
Enduristan Monsoon 3
Givi Soft Bags GRT709 Canyon

Noista olen Kriegoja tuumaillut ja videoita juutubesta katsellut. Kalliit, mutta vaikuttavat hyviltä. Löytyykös palstalta ihan käytännön kokemuksia niistä?
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Avatar
geeXLV
Viestit: 183
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:22 pm
Pyörä: HVA 701LR
Paikkakunta: Kangasala

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja geeXLV »

Mulla oli Africa Twinissä noissa kiinni Magadanit. Ja tykkäsin.
https://www.adventurespec.com/shop/prod ... -132#attr=
TiuSo
Avatar
jiknnn
Viestit: 365
Liittynyt: To Syys 16, 2010 10:21 pm
Pyörä: kameli

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja jiknnn »

https://moskomoto.eu/collections/limite ... 01314fd5dc

moskolla kotarimiehille sävy sävyyn laukkuja :)

Ite olen ollut omiin laukkuihin tyytyväinen. Jämäkät laukut, vesi pysyy ulkona, kohtuu hyvin pysyy tavarat saatavilla ja järjestyksessä kun pakkaa fiksusti. kaato ominaisuuksia ei vielä ole tullut testattua, mutta jalka on mukavampi laittaa pehmeän laukun ja kiven väliin kuin alulaukun ja kiven väliin...
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Wolfmanit on olleet luottolaukut karkeammille reissuille. Välillä saattaisi kaivata enemmän mahdollisuuksia kamojen järjestelyyn mutta ovat ainakin simppelit rakenteeltaan ja yleensä pitävät veden ulkopuolella. Kertaalleen olen kyllä toisen puhkaissut kun ranka tuli sopivassa kulmassa vastaan eli tökkäsi kulkusuunnassa etuviistosta laukkuun ja koko pyörän painolla rysähdin sitä päin. Oli helppo korjata paikalla. Omat on muistaakseni Expedition sarjaa.
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

Tilasin Lomoja 4kpl satsin tällä viikolla. Brexitin ansiosta tuli reipas 30€ veroja päälle.

Ensiviikolla päässee tutkimaan mitä tulikaan tilattua..
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Happi »

Tumpeelo kirjoitti: La Maalis 20, 2021 10:25 am Tilasin Lomoja 4kpl satsin tällä viikolla. Brexitin ansiosta tuli reipas 30€ veroja päälle.

Ensiviikolla päässee tutkimaan mitä tulikaan tilattua..
Mä tilasin Lomot 23.2.2021. Vieläkin laukut matkalla, ei siis Suomessa vielä :( Sitten vielä toi tulli/vero hässäkkä.

Happi
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja mico »

XLMotolla on kanssa tollanen laukkusarja, jos vaikka joku ei ole huomannut.Kuva
Eino Epatto
Viestit: 66
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 7:50 pm
Pyörä: XRV 750, Tunturi Automat
Paikkakunta: K-P

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Eino Epatto »

Lomot tilattu 4.3. Sähköpostiin kilahti seuraavana päivänä viesti että tilaus on lähetetty mutta sittemmin on ollut hiljaista. Voiko jostain seurata tilauksen kulkua tilausnumeron perusteella? SP:ssä lukee vain kuljetuksen kohdalla että "Shipping Method: International Courier Delivery"
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

Happi kirjoitti: La Maalis 20, 2021 2:49 pm
Tumpeelo kirjoitti: La Maalis 20, 2021 10:25 am Tilasin Lomoja 4kpl satsin tällä viikolla. Brexitin ansiosta tuli reipas 30€ veroja päälle.

Ensiviikolla päässee tutkimaan mitä tulikaan tilattua..
Mä tilasin Lomot 23.2.2021. Vieläkin laukut matkalla, ei siis Suomessa vielä :( Sitten vielä toi tulli/vero hässäkkä.

Happi


Saitko jo sen tullausmaksulaskun?

DPD näyttää olevan kuriiri ja mulla status nyt näin:

19.03.2021 11:35 Oirschot (NL)
In transit.
17.03.2021 10:35 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD.
17.03.2021 01:13 Holytown (GB)
In transit.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Happi »

En saanut. Paketti on edelleen matkalla Suomeen.

Item tracking history Date Time Location Tracking event
23/2/2021 15:00 International Hub Exported from the UK
23/2/2021 5:30 International Hub Prepared for export
22/2/2021 23:05 International Hub Sorted for export
22/2/2021 17:35 Glasgow Depot On route to hub

Happi
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pehmeät Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

Ootkos tsekannut ettei ole mennyt junk folderiin. Omani löysin sieltä.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Vastaa Viestiin