Ducati Multistrada V4
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Ducati Multistrada V4
Eikö sun Ducatia ole vielä tullut? Taisit kuitenkin tilata omasi mua ennen...
Niin, pahimpaan tekemisen puutteeseen vuokrasin asuntoauton
Niin, pahimpaan tekemisen puutteeseen vuokrasin asuntoauton
- Gössi -
Re: Ducati Multistrada V4
No kun menin vaihtamaan sen sporttiin värityksen takia. Niitä ei vielä saa. Jos sulle tulee punainen v4s niin se saattaa olla se yksilö joka olis tullu mulle. Siis jos mun tilaus oli jätetty ensin.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Alunperinkin omani piti tulla maaliskuulla. Ajattelin vain miksei sun ole tullut, mutta joo, sport värityksellä toimitukset tuli hieman myöhemmin, mutta maailmalta ainakin tulee tietoa toimituksista. Lunta silti meillä vielä, eli mihinkään ei kiire.
Takalaukku ja laajemmat käsisuojat multa vielä puuttuu, muuten olis pikkuhiljaa kaikki valmista.
Kunhan korona hellittäis.
Takalaukku ja laajemmat käsisuojat multa vielä puuttuu, muuten olis pikkuhiljaa kaikki valmista.
Kunhan korona hellittäis.
- Gössi -
Re: Ducati Multistrada V4
Tulee teille hienot pyörät!
Aika vakuuttava on spekseiltään ja konekin jopa kevyempi kuin V2 vaikka äkkiä voisi muuta kuvitella.
Aika vakuuttava on spekseiltään ja konekin jopa kevyempi kuin V2 vaikka äkkiä voisi muuta kuvitella.
Re: Ducati Multistrada V4
Arvelen että kyllä se kiire tulee kun sitä kärsivällisesti odottelee...
Olishan se juhlavaa päästä pitkästä aikaa juuroopan kierrokselle, mutta ajamatonta (vai pitäiskö sanoa "kyntämätöntä") uraa on kotimaassakin.
Olishan se juhlavaa päästä pitkästä aikaa juuroopan kierrokselle, mutta ajamatonta (vai pitäiskö sanoa "kyntämätöntä") uraa on kotimaassakin.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Siellä se Espoossa odottelee, pääsiäiseksi uhkaillaan ajokelejä.
- Gössi -
Re: Ducati Multistrada V4
Riittää paremmin kuin hyvin tämmöselle ripuliranteelle
-
- Viestit: 222
- Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
- Pyörä: 950 Adv -04
- Paikkakunta: "Hyvinkää"
Re: Ducati Multistrada V4
Ducatiin en osaa ottaa kantaa, mutta tuohon Senan luuriin osaan.
Mulla on Turhatechin AventuroMod, eli E1 eri tarroilla ja siinä tuo SC10U. Oon ollu äärimmäisen tyytyväinen. Pääasiassa spotify-käytössä ja toki handsfreenä. Saa aina aikaan kummastusta kun kesken palaverin kääntääkin jossain mutkassa vähän reilummin kahvasta.
Siihen saa myös langattoman tankokaukosäätimen jota harkitsin kun tuon hankin. En ole vielä kokenut tarvitsevani niin on jäänyt kokeilematta.
Monesta muusta merkistä poiketen tämä osaa jutella myös kaikkien kilpailevien puhelinmerkkienkin kanssa, jopa kiinalaisten kloonien. Se oli itselle tärkeä ominaisuus, ei rajoita ajoseurueen luurimerkkejä.
Luulisin että visiirin avaaminen biisin vaihtoa varten hiertää enemmän makuuasennossa käsiin nojaavia muoviluotikuskeja kuin katteen takana istuskelevia kuramopoilijoita.
Mulla on Turhatechin AventuroMod, eli E1 eri tarroilla ja siinä tuo SC10U. Oon ollu äärimmäisen tyytyväinen. Pääasiassa spotify-käytössä ja toki handsfreenä. Saa aina aikaan kummastusta kun kesken palaverin kääntääkin jossain mutkassa vähän reilummin kahvasta.
Siihen saa myös langattoman tankokaukosäätimen jota harkitsin kun tuon hankin. En ole vielä kokenut tarvitsevani niin on jäänyt kokeilematta.
Monesta muusta merkistä poiketen tämä osaa jutella myös kaikkien kilpailevien puhelinmerkkienkin kanssa, jopa kiinalaisten kloonien. Se oli itselle tärkeä ominaisuus, ei rajoita ajoseurueen luurimerkkejä.
Luulisin että visiirin avaaminen biisin vaihtoa varten hiertää enemmän makuuasennossa käsiin nojaavia muoviluotikuskeja kuin katteen takana istuskelevia kuramopoilijoita.
Re: Ducati Multistrada V4
Kiitos kommenteista. Hommasin uuden src-kauluksen kun vanha kuoli. Siiinä napit on ulkopuolella, mutta se ei keskustele kovin hyvin muunmerkkisten kanssa, se olisi kyllä hyvä ominaisuus. Tosin ajelen kyllä enimmäkseen omin päin.Larsanjus kirjoitti: ↑To Maalis 18, 2021 10:36 pm Ducatiin en osaa ottaa kantaa, mutta tuohon Senan luuriin osaan.
Mulla on Turhatechin AventuroMod, eli E1 eri tarroilla ja siinä tuo SC10U. Oon ollu äärimmäisen tyytyväinen. Pääasiassa spotify-käytössä ja toki handsfreenä. Saa aina aikaan kummastusta kun kesken palaverin kääntääkin jossain mutkassa vähän reilummin kahvasta.
Siihen saa myös langattoman tankokaukosäätimen jota harkitsin kun tuon hankin. En ole vielä kokenut tarvitsevani niin on jäänyt kokeilematta.
Monesta muusta merkistä poiketen tämä osaa jutella myös kaikkien kilpailevien puhelinmerkkienkin kanssa, jopa kiinalaisten kloonien. Se oli itselle tärkeä ominaisuus, ei rajoita ajoseurueen luurimerkkejä.
Luulisin että visiirin avaaminen biisin vaihtoa varten hiertää enemmän makuuasennossa käsiin nojaavia muoviluotikuskeja kuin katteen takana istuskelevia kuramopoilijoita.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Tänään häiriköin pyöräkauppaa (RM Heino). Sikäli hyviä uutisia että huhtikuun toimitus on aikataulussa ja seuraavassa pitäisi olla myydyt pyörät tilatusti. Hyvä olis, nimittäin tolla SF:llä ei mielellään lähde sorateille, alasyyläri on äkkiä entinen. Vaikka matkamallihan se on kun siinä on vasemmalla teline yhdelle 21 litran laukulle, kahvalämppärit ja sähkön ulosotto takille. Ja naviteline mikä meinas unohtua.
SRC-kauluskin tuli asennettua ja sain sen paritettua puhelimeen. Mukava kuunnella musiikkia ajellessa, mutta volaa saisi olla vähän enemmän. Ehkä kuulo on heikentynyt.
Pro-oiler -pakettikin rantautui. Nythän näyttäisi noita huoltovapaita ketjujakin olevan, mutta ovatten 525-kokoa ja ainakin vanhassa multissa on 530. Lienee järkevintä katsella niitä sitten kun ensimmäinen setti on vaihtokunnossa. Arvelen että V4 on ketjuille ystävällisempi kuin isomukinen V2, ja kun siinäkin eka setti kesti 39000km, niin kai se nelkussa saman kestää. Ei taida tulla ensimmäisenä kesänä ajettua.
SRC-kauluskin tuli asennettua ja sain sen paritettua puhelimeen. Mukava kuunnella musiikkia ajellessa, mutta volaa saisi olla vähän enemmän. Ehkä kuulo on heikentynyt.
Pro-oiler -pakettikin rantautui. Nythän näyttäisi noita huoltovapaita ketjujakin olevan, mutta ovatten 525-kokoa ja ainakin vanhassa multissa on 530. Lienee järkevintä katsella niitä sitten kun ensimmäinen setti on vaihtokunnossa. Arvelen että V4 on ketjuille ystävällisempi kuin isomukinen V2, ja kun siinäkin eka setti kesti 39000km, niin kai se nelkussa saman kestää. Ei taida tulla ensimmäisenä kesänä ajettua.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Onhan tuon kanssa ihmeteltävää, onneks on lämpöistuin ja kahvat.
- Gössi -
Re: Ducati Multistrada V4
No sillä lailla. Väännetään veistä motoristikolleegan haavassa... Ei vaan, hienoa että sait laitteen!
Ajovaikutelmaraporttia sitten kiitos tänne palstalle!
Kuulin että Suomeen on tullut yksi pyörä (se mikä oli rmheinolla esittelyssä), jota venaohjariongelma koskee. Tämänhetkisten tietojen mukaan toukokuun toimitukset tapahtuisivat aiemman aikataulun mukaisesti, joten nouhätä. Nelisensataa ajelin tolla SF:llä kun lämpötilat oli lähempänä 10 astetta. Käy kyllä viileeksi alle 6 asteessa kun sataa, rei'itetyllä nahkapuvulla vaikka kuinka on sähkötakki ja lämpökahvat.
Ajovaikutelmaraporttia sitten kiitos tänne palstalle!
Kuulin että Suomeen on tullut yksi pyörä (se mikä oli rmheinolla esittelyssä), jota venaohjariongelma koskee. Tämänhetkisten tietojen mukaan toukokuun toimitukset tapahtuisivat aiemman aikataulun mukaisesti, joten nouhätä. Nelisensataa ajelin tolla SF:llä kun lämpötilat oli lähempänä 10 astetta. Käy kyllä viileeksi alle 6 asteessa kun sataa, rei'itetyllä nahkapuvulla vaikka kuinka on sähkötakki ja lämpökahvat.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Mahtuu, toiseen niistä.Kaj kirjoitti:Multin sivulaukkuun ei vissiin mahdu kypärä?...
- Gössi -