Tampereen seudun porukka-ajelu

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

topau
Pyörä: Honda XR400R, BMW G650 Xcountry

Re: Tampereen seudun porukka-ajelu

Viesti Kirjoittaja topau »

No hitsi, näin tämän puoli tuntia liian myöhään, olisin ollut varmasti mukana. Tuon alkupätkän tuonne vähä-Arajärven alapäähän ajelin viime sunnuntaina, kivaa tietä ja kapenee, kun koukkaa sieltä ylös Soiluntietä kohti Kehrontietä. Yritän olla seuraavalla kerralla skarpimpi, jotta pääsis mukaan. Nyt huomasin tuolta fasesta, mutta myöhässä.
pmw
Pyörä: XR650R, T7 Extreme

Viesti Kirjoittaja pmw »

Kolme pyörää oli. Nopeesti pääsi pystymettäalueelle. Damagea tuli näemmä myös, oli revenny koko takalaukun vetoketju...ehkäpä uutta laukkua hommaan muutenkin

Kuva
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
oppeS

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Tehkää seuraava reissu Tampere/Pirkanmaan tsjp.kuvasurautus-kohteelle, niin saadaan jatkumoa sivustolle!
Kohteen alueella/ lähistöllä on hyvinkin sorateitä ettei tarvitse koko ajan asfalttia ajella ja makkaranpaistokohteita löytyy useita unohtamatta kirjolohikalastusmahdollisuuttakin . :D
kenobiitti
Pyörä: XT660RR

Viesti Kirjoittaja kenobiitti »

oppeS kirjoitti:Tehkää seuraava reissu Tampere/Pirkanmaan tsjp.kuvasurautus-kohteelle, niin saadaan jatkumoa sivustolle!
Kohteen alueella/ lähistöllä on hyvinkin sorateitä ettei tarvitse koko ajan asfalttia ajella ja makkaranpaistokohteita löytyy useita unohtamatta kirjolohikalastusmahdollisuuttakin . :D
Pistä oppeS ajelut pystyyn kun on jo ideakin valmiina.
Minä olen mukana aina kun aikataulut sallii, tämän viikon loppu ei mulle kuitenkaan onnistu.
Voin olla mukana reittisuunnittelussakin tarpeen mukaan.
oppeS

Kiitos ehdotuksesta! Valitettavasti rastin laittaneena en voi järjestää sinne ajoa. Vinkit rastille on kylläkin jo nyt niin hyvät että eiköhän se löydy ja seikkailumiellehän sinne mennään :D
kenobiitti

oppeS kirjoitti:Kiitos ehdotuksesta! Valitettavasti rastin laittaneena en voi järjestää sinne ajoa. Vinkit rastille on kylläkin jo nyt niin hyvät että eiköhän se löydy ja seikkailumiellehän sinne mennään :D
Ei se ny varmaan niin tarkkaa ole.
Ja joku muu nappaa rastin samalla ja sitten porukalla uusi hakuun?
oppeS

Kuvasurautusidea menettää merkityksen, jos lähden kohteen asettajana ”opastamaan”.
KaunoSaario
Pyörä: TT600E 1996

Viesti Kirjoittaja KaunoSaario »

Onkos Tampereen seudulla mitään talviajeluja ollut tapana tehdä ryhmässä? Itsellä vähän reitit hakusassa ja välimallinpiikit väännetty alle. Ja onko missään lähistöllä jääratoja jotka olisi ns vapaata riistaa?
-TT600E 1996-
oppeS

Siitä en tiedä, mutta liittymällä KaMoKeen voit ajaa Pirkkalassa lentokenttäalueen vierellä olevalla seuran virallisella enduroreitillä. Yksin siellä ei tarvi olla. Ajoseuraa saa aina, kun Kurapyöräsivustolle laittaa viestiä. Reitin pituus tietääkseni jopa 9 km pisimmillään.
kenobiitti

Potkastaanpa henkeä tähänkin ryhmään jos se tästä elpyisi tänä vuonna.
On aika kaivaa pyörät esiin, jos ei ole jo, ja suunnata makkaranpaistoon?
Nassukirjassa paljon kysellään Pirkanmaan ajoja ja täältähän niitä löytyy.

Itse kaivelen vasta kohta pyörää varastosta ulos, mutta piakkoin se alkaa.
Onko uusia osallistujia ja/tai halukkaita reitin suunnittelijoita?
kohtamennaan.jpg
JKon
Pyörä: Ténéré 700

Viesti Kirjoittaja JKon »

Itse olin viimekesänä yhdellä ajelulla mukana. Kiinnostusta on taas kyllä lähteä varmaan jos aikataulut vaan on sopivat muuten ja
reitti sellainen että tenerellä ja 50/50% renkailla pärjää. Eli toisinsanoen ei ajeta suolle mihin uppoaa tms :lol:
purgiaali
Pyörä: TBA

Viesti Kirjoittaja purgiaali »

Voiskin nyt kun aurinko paistaa, niin koittaa vieläkö bemmissä on menohaluja ja tarkistella pienen keväthuollon. Moposkootterilla olen jo kolmatta viikkoa työmatkoja ajamassa.
pmw
Pyörä: XR650R, T7 Extreme

Viesti Kirjoittaja pmw »

Täällä myös käytännössä valmista. Vähän voisi kyllä lämmetä vielä, mutta taitaa olla jo pahimmat jäät menneet. Ehkä tässä joku viikonloppu voisi heittää ensimmäistä pientä pyörähdystä? Itse en nyt pääse tänä vkl.

Kuva
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Vi_Ha_An
Pyörä: KTM 790 Adventure R

Viesti Kirjoittaja Vi_Ha_An »

Täällä olisi yksi uusi osallistuja. Kesän 2020 aikana tuli laajennettua ajoreviiriä asfaltin ulkopuolelle. Paikallistuntemus sorareittien osalta vielä huono.

///Harri
KTM 790 Adventure r

Ex -Yamaha XT1200Z Ténéré
Ex -Suzuki GSX1400
Ex -Kawasaki Z1000
Ex -Suzuki GSX1400
Ex -Kawasaki ZX9R
kenobiitti

Pyörä ulkona.
Laakista käymään.
Valmistautuminen ekaan reissuun alkakoon. Tosin taitaa olla tässä muutama seuraava viikonloppu kaikea muuta, mutta kyllä se tästä.
Liitteet
Yamaha_out.jpg
Vastaa Viestiin