Yamaha Ténéré 700
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Ilipo
- Viestit: 408
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Yamaha Ténéré 700
SW-Motech on brändätty Barkbusters, ja näitä saattaisi Suomesta löytyäkin...
https://sw-motech.com/en/bike/YAMAHA/XT ... andguards/
https://sw-motech.com/en/bike/YAMAHA/XT ... andguards/
- Ilipo
- Viestit: 408
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Yamaha Ténéré 700
Ja RM-Heino Suomessa [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
- Totti
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
- Pyörä: Tenere 700
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Yamaha Ténéré 700
Yritin alkuvuodesta tosissani ostaa Barkbusterseja Suomesta. Kyselin paikallisesta liikkeestä (joka on RM Heinon edustaja).
Mutta jostain syystä Motech ei suostunut nuita Heinolle toimittamaan. Olin siis pakotettu lahjoittamaan vähäiset rahani ulkomaille.
Mutta jostain syystä Motech ei suostunut nuita Heinolle toimittamaan. Olin siis pakotettu lahjoittamaan vähäiset rahani ulkomaille.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Re: Yamaha Ténéré 700
https://www.adventure-spec.com/
Mä hommasin barkbusterit tuolta maaliskuussa. Toimituskulut n. 15€, mukana toki muutakin.
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
Mä hommasin barkbusterit tuolta maaliskuussa. Toimituskulut n. 15€, mukana toki muutakin.
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
-
Joukahainen
- Viestit: 122
- Liittynyt: Ti Elo 13, 2019 5:09 pm
- Pyörä: Tenere 700
Re: Yamaha Ténéré 700
Taitaa tulla märkä kesä, kun ajokamppeiksi tarjotaan jo pelastusliivejä: https://www.yamaha-motor.eu/fi/fi/produ ... apparel/#/
Kiva kuitenkin, että kauppa käy: https://www.bike.fi/uusien-moottoripyor ... more-37713
Kiva kuitenkin, että kauppa käy: https://www.bike.fi/uusien-moottoripyor ... more-37713
-
Joukahainen
- Viestit: 122
- Liittynyt: Ti Elo 13, 2019 5:09 pm
- Pyörä: Tenere 700
Re: Yamaha Ténéré 700
Tämä on oikein hyvä tilasto.. Parin vuoden päästä on mistä valita vähän ajettuja!Joukahainen kirjoitti:Numero 1: https://www.bike.fi/alkuvuoden-myydyimm ... more-37777
STN
Re: Yamaha Ténéré 700
Mad tv:ltä oli tullut hyvä video jousituksesta ja sen säädöistä.
https://www.youtube.com/watch?v=CPUZtq_RN0w
Tuli itse laitettua jäykempi takajousi pyörään talven aikana, mutta vielä en ole päässyt pyörää testaamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=CPUZtq_RN0w
Tuli itse laitettua jäykempi takajousi pyörään talven aikana, mutta vielä en ole päässyt pyörää testaamaan.
Re: Yamaha Ténéré 700
Paljonko oli jousella hintaa ja mistä tilasit ? Näköjään paljon löytyy jousia googleen kirjottamalla ja hinta ei kovin päätä huimaa...Helllno kirjoitti:Mad tv:ltä oli tullut hyvä video jousituksesta ja sen säädöistä.
https://www.youtube.com/watch?v=CPUZtq_RN0w
Tuli itse laitettua jäykempi takajousi pyörään talven aikana, mutta vielä en ole päässyt pyörää testaamaan.
Vielä kun tietäis mikä on hyvä.
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Yamaha Ténéré 700
Rally Raidilla ainakin on vaihtoehtoja eri painoille, sieltä varmaan laitan tilaukseen.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Yamaha Ténéré 700
Tuolta rally raidilta tilasin tuon jäykimmän jousen. http://www.rally-raidproducts.co.uk/yam ... er-heavierJKon kirjoitti:Paljonko oli jousella hintaa ja mistä tilasit ? Näköjään paljon löytyy jousia googleen kirjottamalla ja hinta ei kovin päätä huimaa...Helllno kirjoitti:Mad tv:ltä oli tullut hyvä video jousituksesta ja sen säädöistä.
https://www.youtube.com/watch?v=CPUZtq_RN0w
Tuli itse laitettua jäykempi takajousi pyörään talven aikana, mutta vielä en ole päässyt pyörää testaamaan.
Vielä kun tietäis mikä on hyvä.
Postit oli aika kovat, mutta en löytänyt talvella muualtakaan.
Etupäähän ei ole vielä tullut jäykempiä jousia vastaan.
-
Stefa74
- Viestit: 181
- Liittynyt: La Heinä 30, 2016 1:53 pm
- Pyörä: Ktm 990 adventure
- Paikkakunta: Oulu
Re: Yamaha Ténéré 700
Ktechsuspension - sieltä löytyy tenereen eteen jäykempiä jousia
..... nostetaan vaan pyörä ylös, katse eteenpäin, kone käyntiin ja eiku vaan lisää paskaa housuun!
Re: Yamaha Ténéré 700
https://www.off-the-road.de/en/700-Tene ... e-700.html
Progressiivinen takajousi. En löytänyt tietoa vastuksista.
https://touratech-usa.com/store/Tourate ... Tenere-700
Touratechilta saman valmistajan.
https://touratech-usa.com/store/Tourate ... Tenere-700
Ja etuhaarukan
Kertokaas tyhmälle kannattaako olla tuollaine progressiivinen jousi vai lineaarinen ? Onko noissa paljon eroa ja mitä oon ymmärtänyt tässäkin on eriäviä mielipiteitä? Ja mihin kategoriaan tuo teneren perus takajousi menee ?
Itse näkisin että progressiivinen jousi estäisi paremmin sen ettei lyö pohjaan mutta silti voisi olla mukava myös matka-ajossa?
Itse oon 100 kilonen ukko niin tuntuu kyllä että takajousen voisi vaihtaa. Varsinkin kun painoa on reilusti kamppeiden kanssa ja vielä jos on tavaraa.
Etuhaarukka tuntuu olevan ihan ok sinänsä omiin ajoihin.
Anteeksi jos off-topic...
EDIT: Joo asiaa hieman tutkittuani totean että asia on juuri näin eli kunnon offroad miehille tuo lineaarinen lienee parempi ja progressiivinen on jokapaikanhöylä ja mukavampi tieajoihin. Progressiivisen ongelma lienee kun mennään lähemmäs pohjaa se menee liian kovaksi. Myös säädettävässä jousituksessa lineaarinen sopii paremmin jonkun jutun mukaan. Taitaa olla rally raidin jousi minunkin valinta. Olis vaan kiva saada tosiaan jotain käyttökokemuksia kuulla maantieajosta tuon kanssa 90-100kg kuskilla.
Progressiivinen takajousi. En löytänyt tietoa vastuksista.
https://touratech-usa.com/store/Tourate ... Tenere-700
Touratechilta saman valmistajan.
https://touratech-usa.com/store/Tourate ... Tenere-700
Ja etuhaarukan
Kertokaas tyhmälle kannattaako olla tuollaine progressiivinen jousi vai lineaarinen ? Onko noissa paljon eroa ja mitä oon ymmärtänyt tässäkin on eriäviä mielipiteitä? Ja mihin kategoriaan tuo teneren perus takajousi menee ?
Itse näkisin että progressiivinen jousi estäisi paremmin sen ettei lyö pohjaan mutta silti voisi olla mukava myös matka-ajossa?
Itse oon 100 kilonen ukko niin tuntuu kyllä että takajousen voisi vaihtaa. Varsinkin kun painoa on reilusti kamppeiden kanssa ja vielä jos on tavaraa.
Etuhaarukka tuntuu olevan ihan ok sinänsä omiin ajoihin.
Anteeksi jos off-topic...
EDIT: Joo asiaa hieman tutkittuani totean että asia on juuri näin eli kunnon offroad miehille tuo lineaarinen lienee parempi ja progressiivinen on jokapaikanhöylä ja mukavampi tieajoihin. Progressiivisen ongelma lienee kun mennään lähemmäs pohjaa se menee liian kovaksi. Myös säädettävässä jousituksessa lineaarinen sopii paremmin jonkun jutun mukaan. Taitaa olla rally raidin jousi minunkin valinta. Olis vaan kiva saada tosiaan jotain käyttökokemuksia kuulla maantieajosta tuon kanssa 90-100kg kuskilla.