Mitä ihmettä... Et ole vissiin koskaan laittanut pinnapainoja?Hobes kirjoitti:Siis omalla kohdalla totesin, että liimattavien painojen kanssa on paljon vähemmän näpräämistä kuin noiden kanssa. Liimat lähtee helposti asetonilla, eikä itsellä ajo ole niin rajua, että multa liimapainot juurikaan irtoilleet. Liimapainoja itseasiassa käytän uudellen. Tallin hyllyllä on lasinen purkki täynnä asetonia. Kun käytetyn painon irrottaa vanteesta niin tiputtaa sinne marinoitumaan, niin on seuraavan vaihdon yhteydessä ihan taas käyttökunnossa. Sitten vaan karhutarralla kiinni ja kovaa ajoa. Itsellä kun tuo talli on vanha navetta, jonka lattia on parhaat päivänsä näynyt, niin tuommoisen palleron saa sinne hukattua yllättävän nopeastiPeltsi kirjoitti:Miten et nähny eroa. Toinen liimataan ja toinen laitetaan pinnaan? Toinen heitetään kåytön jälkeen roskiin ja toista käytetään ikuisuus. Toisesta jää vit...via liimajämiä vanteeseen, toisesta ei niinkään.
No jokaisella omansa
Biltsun halvimilla painoilla (https://www.biltema.fi/autoilu---mp/moo ... 2000043057) on nyt menty varmaankin viimeiset viisi vuotta ja kolme pakettia olen tainnut tähän mennessä hankkia... Duellin ruuvattavat ovat varmaan kaikki jo aikaa sitten kadonneet. Tai sitten pyörivät jossain miljoonalaatikon pohjalla.
Se rengas kannattaa painottaa siten, että laittaa vanteeseen venttiilin (jostain vanhasta kumista tai samaan verran painoja) paikoilleen ja sitten painottaa (ilman pääli- ja sisäkumia). Renkaan ja sisäkumin kanssa painotus on turhaa varsinkin kapeilla vanteilla. Eri asia tietysti jos käyttää lukkoja.
Jos on millinviilaaja niin tämän kirjoituksen voi scrollata ohi....