Ducatin uudet "kurapyörät"
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Ducatin uudet "kurapyörät"
Ducatilta pukkaa uusia malleja:
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... iled-eicma
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 0-revealed
Vaan kehtaako noita kurassa sotkea.
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... iled-eicma
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 0-revealed
Vaan kehtaako noita kurassa sotkea.
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Eikös tuo Scambler Desert Sled ole speksien puolesta kurapyörä siinä missä rumemmatkin.
75hv, 68Nm, 200mm joustot edessä, takajouston matkaa ei sanottu, molemmat kuitenki täysillä säädöillä, 170kg kuivana. Vanteet tosin vain 19/17.
75hv, 68Nm, 200mm joustot edessä, takajouston matkaa ei sanottu, molemmat kuitenki täysillä säädöillä, 170kg kuivana. Vanteet tosin vain 19/17.
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
http://scramblerducati.com/en/bike/desert-sled
Frame Tubular steel Trellis frame
Front suspension 46mm fully adjustable usd forks
Front wheel travel 200 mm (7,9 in)
Front wheel Spoked aluminium wheel 3,00" x 19"
Front tyre Pirelli SCORPION RALLY STR 120/70 R19
Rear suspension Kayaba rear shock, pre-load and rebound adjustable. Aluminium double-sided swingarm
Rear wheel travel 200 mm
Rear wheel Spoked aluminium wheel 4,50" x 17"
Rear tyre Pirelli SCORPION RALLY STR 170/60 R17
Front brake 330 mm disc, radial 4-piston calliper with ABS as standard equipment
Rear brake 245 mm disc, 1-piston floating calliper with ABS as standard equipment
Frame Tubular steel Trellis frame
Front suspension 46mm fully adjustable usd forks
Front wheel travel 200 mm (7,9 in)
Front wheel Spoked aluminium wheel 3,00" x 19"
Front tyre Pirelli SCORPION RALLY STR 120/70 R19
Rear suspension Kayaba rear shock, pre-load and rebound adjustable. Aluminium double-sided swingarm
Rear wheel travel 200 mm
Rear wheel Spoked aluminium wheel 4,50" x 17"
Rear tyre Pirelli SCORPION RALLY STR 170/60 R17
Front brake 330 mm disc, radial 4-piston calliper with ABS as standard equipment
Rear brake 245 mm disc, 1-piston floating calliper with ABS as standard equipment
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Vähän painavan puoleinenhan tuo on ja meikäläisellä hinnoittelulla kallis.
Muutaman arvostelun perusteella ihan asiallinen peli esim. sorateille kikkailuun.
https://www.youtube.com/watch?v=Dm74Ay33gwk
Muutaman arvostelun perusteella ihan asiallinen peli esim. sorateille kikkailuun.
https://www.youtube.com/watch?v=Dm74Ay33gwk
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Kaikenlaista siitä Ducatistakin saa nikkaroitua.
-
- Viestit: 2109
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Takaiskari näyttää ihan polkupyörän ilmaiskarilta.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: Pe Touko 27, 2011 11:22 am
- Pyörä: SE
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Ihan näin mielenkiinnosta onkos kellään näitä? Pari näytti pyörivän nettimotossa ja sitkeästi yksi desert sled siellä edelleen luuraa. Lähinnä kiinnostaisi, että onko kukaan tuollaisella nyt koeajoa enempää ajellut?
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Minuakin on ruvennut kiinnostaa ducati. Niin silläpä kiinnostaisi muitten kokemukset tai kuulo puheetkin että millänen se ois ajella.
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Kävin Desert Slediä Oulun demopäivillä pikasesti pyöräyttämässä viime kesänä. Edes soralle en aikaikkunassa päässyt, mutta pikkasen mutkapyöritystä ja yleistä ihmettelyä.
Temperamenttisen merkin kamppeeksi itellä vähän häiritti tylsyys. Äänimailma oli innoton ja moottori muutenkin vähän meh kohti ylärekisteriä. Alavääntöä oli V2:sessa kohtuudella, kuten voi olettaa. Soralla olis ollu siisti testata kun sitä hehkutettu. Keulalla ei saanut leikkiä (vrt esmes 701 vitpilen joka antaa aavistuksen) ja en lyhyen ajorundin aikana keksinyt miten ajonvakautukseen pääsee käsiksi.
Ergot oli loistavat, samoin jarrut. Mutta ehkä odotin liikaa draama-osastolta ja että tuo olis ollu 690 E mutta näyttänyt myös hyvälle. Pyörä oli aika matala ja tuntui aika kevyeltä käsitellä. Ei kamalasti tuntunut painavammalta kuin kaverin 690, mutta karvan matalampi.
Perskohtaisesti uskon että olis markkinoita soralingolle joka ei näyttäis hyönteiseltä. Ainakin ite olen sen verran hedonisti, että haluan audiovisuaalisia elosteluja myös tällasissa. Vaikka se tietäisi muutaman kilon extra laardia. Näytti ne kotaritkin hyvälle 70-luvulla joten ehkä toivoa on tulevaisuudessakin. Tai ehkä 701:sestä tulee svartpilen jossa on maastokelpoisemmat joustot.
Mutta olis kiva päästä kyllä testaan tuota desert slediä ihan normi soratiellä.
Temperamenttisen merkin kamppeeksi itellä vähän häiritti tylsyys. Äänimailma oli innoton ja moottori muutenkin vähän meh kohti ylärekisteriä. Alavääntöä oli V2:sessa kohtuudella, kuten voi olettaa. Soralla olis ollu siisti testata kun sitä hehkutettu. Keulalla ei saanut leikkiä (vrt esmes 701 vitpilen joka antaa aavistuksen) ja en lyhyen ajorundin aikana keksinyt miten ajonvakautukseen pääsee käsiksi.
Ergot oli loistavat, samoin jarrut. Mutta ehkä odotin liikaa draama-osastolta ja että tuo olis ollu 690 E mutta näyttänyt myös hyvälle. Pyörä oli aika matala ja tuntui aika kevyeltä käsitellä. Ei kamalasti tuntunut painavammalta kuin kaverin 690, mutta karvan matalampi.
Perskohtaisesti uskon että olis markkinoita soralingolle joka ei näyttäis hyönteiseltä. Ainakin ite olen sen verran hedonisti, että haluan audiovisuaalisia elosteluja myös tällasissa. Vaikka se tietäisi muutaman kilon extra laardia. Näytti ne kotaritkin hyvälle 70-luvulla joten ehkä toivoa on tulevaisuudessakin. Tai ehkä 701:sestä tulee svartpilen jossa on maastokelpoisemmat joustot.
Mutta olis kiva päästä kyllä testaan tuota desert slediä ihan normi soratiellä.
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Ducati Scrambler X consept. https://www.asphaltandrubber.com/bikes/ ... t-concept/
Ainakin riittävän monta bensatankin korkkia.
Ainakin riittävän monta bensatankin korkkia.
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
No pitäähän niitä se kolme olla. Tulee fiksu olo tankilla kun lorottelee useampaan tankkiin bensaa.
Paskapuhetta, mutta uskon.
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Siinä on 4.
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
https://adbmag.com.au/editorial/cagiva-elefant-review/
https://kickstart.bikeexif.com/wp-conte ... cagiva.jpg
https://www.bikeexif.com/cagiva
Cagiva omisti aikoinaan Ducatin niin sieltä tuota värimaailmaa ja muotoilua haetaan tuohon Ducati scrambler x :ään.
https://kickstart.bikeexif.com/wp-conte ... cagiva.jpg
https://www.bikeexif.com/cagiva
Cagiva omisti aikoinaan Ducatin niin sieltä tuota värimaailmaa ja muotoilua haetaan tuohon Ducati scrambler x :ään.
- vtwin
- Viestit: 547
- Liittynyt: Ma Tammi 28, 2008 12:08 pm
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
- Paikkakunta: Sydän-Häme
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Tuo konsepti lämmittää kyllä mieltä. Saas nähä minkälainen se on sitten tuotantomallina..
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
-
- Viestit: 2109
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Alkaa vaan ilmajäähdytteinen kone olla jo hiukan meneen päivän tekniikkaa uudessa pyörässä. Nykyisillä päästömääräyksillä ilmajäähdytyksellä on tingittävä suorituskyvystä melko lailla saadakseen päästöt alas.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14