XR 650 L ja R
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XR 650 L ja R
Dodiin, se on nyt 2004 vuosimallin XR vihdoinkin Suomen kilvissä. Naurettavaa kuinka monessa konttorissa ammutaan aikeet alas sen kummemmin asiaan paneutumatta, kun toisella konttorilla muutaman sekunnin papereita vilasemalla lyyään kilpi käteen.
Sovitin tallista löytyneitä vm 2001 cr125 vanteita tuohon XR paikalleen, takavanne menee heittämällä ja etuvanne holkkeja sorvaamalla.
Sovitin tallista löytyneitä vm 2001 cr125 vanteita tuohon XR paikalleen, takavanne menee heittämällä ja etuvanne holkkeja sorvaamalla.
Re: XR 650 L ja R
Kuvia vaan! Mikäs sulla oli tässä ensirekisteröintipäivä otteessa, ihan mielenkiinnosta. 2004 voi nimittäin olla välillä aika piukka saada kilpiin. Mut hyvä että onnistu! Vois kans itte miettiä vanteita.. jos kerta noin hyvin menee CR:stäkin.JPR kirjoitti:Dodiin, se on nyt 2004 vuosimallin XR vihdoinkin Suomen kilvissä. Naurettavaa kuinka monessa konttorissa ammutaan aikeet alas sen kummemmin asiaan paneutumatta, kun toisella konttorilla muutaman sekunnin papereita vilasemalla lyyään kilpi käteen.
Sovitin tallista löytyneitä vm 2001 cr125 vanteita tuohon XR paikalleen, takavanne menee heittämällä ja etuvanne holkkeja sorvaamalla.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Re: XR 650 L ja R
Ensimmäinen käyttöönotto Ruotsissa 23.05.2004, edellinen omistaja Luleåssa ajanu vain talvisin jäällä. Katsastusmies meinasi, että pari vuotta sitten muuttunut jotku määräykset(ei aukassu asiaa enempää) ja Suomeen rekisteröinti on täysin läpihuutojuttu. Seuraavaksi laittaa tuo lokasuojan päällä oleva takavalo toimintaan, tehdä uusi kilventeline ja koittaa löytää supermotovanteet. Mikunissa olis vielä vähän säätöä, kiihytyspumppua en ole säätänyt vielä ollenkaan. Tällähetkellä suuttimet 150, 27.5 ja neulan nostin kokeeksi keskeltä pykälän rikkaammalle, en kyllä neulan siirrolla huomannut mitään eroa, täytynee käyttää putkessa lambdaa kiinni.
Tuossa vielä jonkinnäköinen kuva pyörästä, ei tuola vanhalla Samsungilla kovin hyviä kuvia saa.
Tuossa vielä jonkinnäköinen kuva pyörästä, ei tuola vanhalla Samsungilla kovin hyviä kuvia saa.
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: XR 650 L ja R
Näyttää todella siistikuntoiselta ikäisekseen.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
- JUHHisi
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 8:15 pm
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
- Paikkakunta: Häme
Re: XR 650 L ja R
No jopas on siisti!
Eihän tuollaisella edes raaski lähtä rämpimään soralle. Ei muutakun navetan vintille naftaliiniin, ja 20 vuoden päästä museokilpiin
Eihän tuollaisella edes raaski lähtä rämpimään soralle. Ei muutakun navetan vintille naftaliiniin, ja 20 vuoden päästä museokilpiin
Re: XR 650 L ja R
Mitäs kautta tuo löytyi? Blocketia olen nyt 6kk selannut sormi rakolla enkä muista tuota nähneeni... Hakusanana on eh nimittäin xr* joten tulee näppärästi xr:t ja xrv:t samalla haulla
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
Re: XR 650 L ja R
Blocketista, tosin noin vuosi sitten. Joutuhan tuota kyttäämään kuukausitolkulla ennen ko sattu lähelle. Cr etuvanteelle sorvautin teräksiset holkit, etuvanteiden pitäisi olla samat Cr-Crf aika monessa vuosimallissa. Etujarrulevy osuu oikealle kohtaa, mutta vanteen keskellä olemista pyörään nähden on mahdoton luotettavasti mitata mallikappaleen ollessa tuhannen kiero.. Pistelen valmistuskuvan jakoon, kun toimivuus on testattu, mikäli jotain kiinnostelee.
-
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
- Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: XR 650 L ja R
Tästä ketjusta puuttuu äLLiä!
Re: XR 650 L ja R
Sikamiehet hoi. Kesä menikin oudon nopeesti ohi kuten 100 viimekin kesää. Pystymettä lähestyy kuitenkin. Onko sikamiehiä tulossa paikalle? Itse ajattelin pyörähtää pääkallopaikalla.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
- Dominator
- Viestit: 1674
- Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
- Paikkakunta: Manse
Re: XR 650 L ja R
XR650L, vuodesta -93 ja edelleen Jenkkimarkkinoilla vuonna -20
Re: XR 650 L ja R
Luin jostakin että jenkeissä saa valmistaa "loputtomiin" näitä vanhoja ajoneuvoja, jos ei tee mitään mekaanisia muutoksia. Muuten täytyy sitten tehdä päästötestit ym, lisätä katalysaattoreita jne. Siksi kaippa XR650L, DR650SE, DRZ, jne on edelleen ihan identtisiä mitä 20 vuotta sitten. Lähteen luotettavuudesta ei ole tietoa, mutta kuulostais loogiselta.Dominator kirjoitti:XR650L, vuodesta -93 ja edelleen Jenkkimarkkinoilla vuonna -20
Voisin tolla hintaa kyllä mielelläni ostaa L:n sisustuselementiksi, sitten 50 vuoden päästä myydä 0km ajettuna miljardeilla äyreillä pois... Hondat viedään käsistä.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Re: XR 650 L ja R
Nyt on XR:llä kokoputkistoa ihme kyllä ei tarttenu laskee vesiä pois, sain muilutettua tuolta välistä vanhan pakosarjan pois.
Hyvät on nyt soundit, tuli sopivasti bassoääniä lisää, sopivaa töminää mutta ei silti ääni koventunu juuri nimeksikään, edelleen melko hiljanen laitos.
Yllätykseksi, vanha iso rööri oli yllättävän kevyt, ja yllätykseksi kumpikin pakoputki oli yhtä painavia: 4.5 kg.
Joskin, toi uusi on paljon hienompi sisältä ja monipuolisempi... Täytyy vielä säädättää mopo taas kokonaan sekä penkittää ja katsoa tuliko yhtään mitään vaikutusta.
Hyvät on nyt soundit, tuli sopivasti bassoääniä lisää, sopivaa töminää mutta ei silti ääni koventunu juuri nimeksikään, edelleen melko hiljanen laitos.
Yllätykseksi, vanha iso rööri oli yllättävän kevyt, ja yllätykseksi kumpikin pakoputki oli yhtä painavia: 4.5 kg.
Joskin, toi uusi on paljon hienompi sisältä ja monipuolisempi... Täytyy vielä säädättää mopo taas kokonaan sekä penkittää ja katsoa tuliko yhtään mitään vaikutusta.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Re: XR 650 L ja R
Tuli laitettua CRF supermotovanteet edullisten sattuessa kohdalle. Vanteiden mukana tuli 320mm jarrulevy ja CRF passaava Motomasterin adapteri, mutta adapteri ei passaa XRään. Renkaat tais olla 110 ja 160 leveät ja takarengas passasi ketjuohjurin uudelleen muotoilulla ja trimmaamisella. Navat on ilmeisesti jotku Talonin kopiot ja vaati omanlaisensa holkit, mittarinpyöriti ei mahtunu ennään paikalleen joten se vaatii vielä kehittelyä. Takanapa vois olla tietenki vaimennetulla vetopakalla.. Takavalon onnistuin rakentelemaan kiinalaisista ledipolttimoista ja sopivasta muovinpalasesta, joten takalippa toimii vain kilventelineenä.
Tuossa kuva kesältä, tuohon vaiheeseen jäi, seuraavaksi endurovanteet piikkirenkaila alle ja talvea oottelemaan.
Tuossa kuva kesältä, tuohon vaiheeseen jäi, seuraavaksi endurovanteet piikkirenkaila alle ja talvea oottelemaan.