Ei löydy kuvaa umpion sisältä eikä reprom anna muutakuin säätöohjeen. Koita kiertää myötäpäivään sitä mutteria ja sormella liikuttaa sitä heijastin-osaa jos se ottais kierteelle. Autoissa joskus se säätöruuvi nousee pois sieltä "mutterista"Joukor kirjoitti:Moi
Joo, kiitos.juurikin noin jo tein. Se heijastin vaan ei liiku. Se hämmästytti kyllä. Ruuvin vedin pohjaan asti ja otin irti. Siellä lie jossain ns. Mutteri joka liikuttaa heijastinta.
Edit: jollekkin muulle on käynyt samoin kuin sulle. Tässä guugle kääntäjän suora käännös:
Löysin melko nopean ja helpon korjauksen, kun irrotin vahingossa GS: n säätövarren kytkennän. Se on kuula- ja pistoliitos, jossa pallo on kiinnitetty nupin päähän, ja liitin liitetään ajovalojen heijastimeen. Pistorasia on sijoitettava pallon päälle, jonka olen saavuttanut:
1) poistamalla ajovalojen ja instrumenttien klusterin polkupyörästä (se on vain pari pulttia kummallakin puolella ja paikoitusnappi alhaalla). poista mittaristo valaisimen kotelosta (vain muutama pidike pitää paikoillaan)
2) irrota sekä korkeat että lähivalot, jättämällä korkit pois päältä. Saat myös sisäisen johdotuksen irti sivusta ja pois tieltä.
3) käännä säätönuppia niin, että pallo liikkuu koko ajovalojen kotelon takaosaa kohti.
4) kierrä 2 'nylttä nailonlankaa kaukolamppujen läpivientireiän läpi, sitten säätöliitoksen pistokkeen alapuolelle, sitten ulos kaukovalon polttimen aukosta.
5) varmista, että langan palanen ei ole kääritty mitään muuta, ja vakaalla paineella vedä langan molemmat päät suoraan varovasti ylöspäin. Tämä taivuttaa säätövarren liitososaa ylös ja pallon yläosan yli. Tunnet ja kuulet sen napsahtavan takaisin paikalleen.
Ole varovainen, ettet vedä liian kovaa langasta.