Mitas
Valvoja: Moderaattorit
Re: Mitas
mstmpkulj kirjoitti:Oisko viime kesän kuumuus syönyt sen huonolla asfaltilla? Mene ja tiedä...
Vaan mikä pannaan nyt eteen?
Ajo siis pääasiassa asfalttia ja välillä yleisiä hiekkateitä - yleensä kovapohjaisia.
https://www.mitas-tyres.com/fi/yritys/l ... ussa-2016/
nuilla kyllä pärjää, jos ei enempääsora-ajoa
Suomi elää metsästä, myös kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 444
- Liittynyt: To Maalis 29, 2018 7:32 am
- Pyörä: 690 Enduro R -15
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Mitas
Rupesi mietityttämään karkeampi kumes. Onko C02 millaisia kokemuksia 690 alla? Jostain lueskelin että kestää pitkään, mutta hengenvaarallinen asfaltilla. Itse ajelen pikitiellä minimisiirtymät, mutta happea annan vasta soralla.
On ainakin edullinen ja kuulemma kestää nappulakkumiksi tosi hyvin?
On ainakin edullinen ja kuulemma kestää nappulakkumiksi tosi hyvin?
KTM 690 Enduro R -15
Triumph Bonneville Bobber Black -18
Triumph Bonneville Bobber Black -18
- Tohtori_650
- Viestit: 959
- Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
- Pyörä: Ktm Adventure 950
- Paikkakunta: Muurame
Re: Mitas
C-02 toimi hyvin Superin ja 990 Adven takarenkaana, joten kyllä se varmaan käy hyvin 690:n alla
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Re: Mitas
Mitään muuta rengasta en käyttänytkään 690 alla ja hyvin pelitti. Kävin myös Botniaringin ratapäivillä C21+C02 rengastuksella ja pysyi niillä HD miesten perässä
-Janne
Sent from my iPad using Tapatalk
-Janne
Sent from my iPad using Tapatalk
-Janne
-
- Viestit: 2094
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Mitas
C-02:lla 600 km takana 690:n alla. Ensimmäisen 50 km matkalla kaikista keskinappuloista lohkesi takareunasta palanen pois. Ensimmäisen 200 km matkalla keskinappulat ja parittaiset nappulat kuluivat jo sen verran, että niistä lähti ne pienet urat pois. Käyttäytyy samaan tapaan kuin Unicross takana, eli irtoaa jo kohtuu pienellä kaasulla ja vauhdilla pieneen sladiin, mutta ei helposti karkaa siitä leveämpään. Pito ei kovan pinnan päällä olevalla irtosoralla ole niin hyvä kuin Pirelli XC Mid Hardilla tai Michelin AC10:llä ainakaan uutena, mutta tuntuu että se vähän parani, kun nappulan korkeudesta lähti vähän pois. Muutenkin tuntuu, että rengas toimii nyt paremmin, kun nappula on siitä vähän madaltanut. Asfaltilla toimii kuten muutkin crossirenkaat.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Mitas
Kaikki renkaat on väärin käytettynä hengenvaarallisia, ite oon kuluttanut useita kappaleita eri vehkeiden alla C-02:sta ja en kokenut olevani hengen vaarassa enempää kun muutoinkaan liikenteessä.B12 kirjoitti:Rupesi mietityttämään karkeampi kumes. Onko C02 millaisia kokemuksia 690 alla? Jostain lueskelin että kestää pitkään, mutta hengenvaarallinen asfaltilla. Itse ajelen pikitiellä minimisiirtymät, mutta happea annan vasta soralla.
On ainakin edullinen ja kuulemma kestää nappulakkumiksi tosi hyvin?
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23>
- petteripunakuono
- Viestit: 260
- Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 5:58 pm
- Pyörä: Hugsvarna 701 Enduro & 12k GinTonic
- Paikkakunta: Tampereen seutu
Re: Mitas
C02 toimii asvaltillakin ok. Ajan sillä siirtymiä 701'lla. Sateella vähän lipsuu, mutta mutu että vähemmän kuin esim mitä e07 lipsu. Esim jussina n.500km asvalttisiirtymää ja hyvin rullasi. Alle 4l/100km kulutuskin koko 600km reissulle.
-
- Viestit: 1666
- Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
- Pyörä: 1290SAR, SE, 701 LR Aurora, g/s, R75/5
Re: Mitas
Mitaksen versio Rockriderista pyöri 640:in etusena jonkun reilun pari tonnia ja pyörisi edelleen mutta laitoin pidempää reissua varten alle uudet renkaat.
Kaikin puolin olen tyytyväinen tuohon MC23:seen ja sillä ajoin kaikkea poluista työmatkaan. Kokokin vielä tuota mainittua 80/90:istä.
Kaikin puolin olen tyytyväinen tuohon MC23:seen ja sillä ajoin kaikkea poluista työmatkaan. Kokokin vielä tuota mainittua 80/90:istä.
-
- Viestit: 2094
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Mitas
C-02:lla on nyt 1050 km takana 690:n alla. Keskinappuloiden korkeus on 11 mm, eli 7,5 mm on kulunut pois. Rengas on mennyt jo jonkun verran kantikkaaksi, mikä oli ihan odotettua, sillä kuvio on keskeltä harva. Toimii silti ihan ok kaikilla pinnoilla. Välillä on tullut yllättäviä karkaamisia irtosoralla, mutta kaikki kilometrit on pölykuivilla teillä, joten vaikea tehdä syväluotaavampaa analyysiä.
C-17:lla on ajettu nyt 2900 km ja nappuloiden korkeus on vasta hiukan madaltunut. Vaikuttaa pitkäikäiseltä renkaalta ja toimii myös hyvin kaikissa olosuhteissa. Voisi olla hyvä pari myös jollekin tiheäkuvioisemmalle takarenkaalle kuten MC23 Rockrider.
C-17:lla on ajettu nyt 2900 km ja nappuloiden korkeus on vasta hiukan madaltunut. Vaikuttaa pitkäikäiseltä renkaalta ja toimii myös hyvin kaikissa olosuhteissa. Voisi olla hyvä pari myös jollekin tiheäkuvioisemmalle takarenkaalle kuten MC23 Rockrider.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 2:56 pm
- Pyörä: Husqvarna 701 Enduro -18
- Paikkakunta: Oulu
Re: Mitas
Mitä paineita pidätte Mitas C02 120/90-18, KTM 690 tai Husqvarnan 701?
Vaihdoin just C02 TKC:n tilalle Husqvarnaan. Ajo varmaan 50/50 asvalttia (siirtymät) ja hiekkatietä + polut mitä tulee vastaan.
Vaihdoin just C02 TKC:n tilalle Husqvarnaan. Ajo varmaan 50/50 asvalttia (siirtymät) ja hiekkatietä + polut mitä tulee vastaan.