URAA!!!! 28.6 - 1.7.2007

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

URAA!!!! 28.6 - 1.7.2007

Viesti Kirjoittaja Jukka »

URAA!!!! on täällä taas!

http://www.matkaendurot.net/uraa2007
Tuolla on ilmoitus, mukaan mahtuu reilusti väkeä.

Lue ilmoittautumisohje tiedotteen lopusta.

Kuvia viime vuodelta mm. täällä
http://www.matkaendurot.net/raimo/uraa/uraakuvia.htm

Viestiketju viimevuodelta:
viewtopic.php?t=2550
Viimeksi muokannut Jukka, Ke Tammi 23, 2008 12:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Tässä säikeessä passaa keskustella aiheesta jos on jotakin sellaista mielessä johon on odotettavissa paljon mielipiteitä. Hyvät ajatukset jotka saa kannatusta pyritään huomioimaan.
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4765
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Mahtavaa Jukka ja Pasi, kun jatkatte tätä hommaa Raimon jälkeen.

En vielä tiedä pääsenkö mukaan, mutta olen itse järkkäämässä vähän samanlaista hommaa kesäkuun alkuun: BMW GS 2007 Meeting Koskenpäässä.

viewtopic.php?t=3894%3Ehttp://www.matka ... php?t=3894

Ilmoittautuneita on jo yli 60 motoristia.

Terveisin
Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Raimo
Viestit: 1274
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo »

Tunsin lievää suurempaa helpotusta kun Jukka ja Pasi ottivat URAAn hoitaakseen. Etenkin kun viime syksyisten tunnelmien jälkeen tuli useammasta suusta selväksi, että tätä pitää saada lisää. Se miksi minä en ole mukana tänä vuonna, on yksinkertainen. Teen ensi kesänä(-kin) vuorotyötä ja kesän aikana minulla ei ole mahdollisuutta irrottautua järjestelytehtäviin useammaksi päiväksi. Viime syyskesän URAA oli juuri minun kesäloman aikana.

Yksi mahdollisuus olisi ollut URAAn järjestäminen syyskuun puolivälin-lokakuun lopun välillä, mutta silloin useimmilla on kesälomat kärsitty pois kuleksimasta 8)

Tämä on varmasti paras vaihtoehto, ja luulenpa, että saan järjestettyä niin, että ainaskin päiväseltään pääsen kurkkaamaan fiiliksiä Raajärvellä...
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
karmolis
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Kait tuolla Dertsilläkin pärjäis? Enskavanteetkin on vähän niinku hommattuna.
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Totta ihmeessä dertsillä pärjää.

Yleensäkin se että millä pyörällä pärjää tai on kivaa riippuu pääasissa omasta partiosta ja sen suunnitelmista, esim 250kg pyörällä ei ole kivaa jos kaikilla toisilla on 120kg pelit ja päinvastoin. Sanoisin että lähestulkoon millä vain peliilä pärjää jos toisilakin on samantyyppiset ja reitit on valittu sen mukaan. Reitithän pitää itse kunkin partion tehdä itse, valmiita reittejä saa toki käyttää jos ne kelpaa.
karmolis
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

No, pitääpi miettiä asiaa. Vaikka onhan se niin että junakyydillä tuonne lähistölle tultais, minen dertsillä aja Helsingistä Rovaniemelle vaikka se mahdollista onkin.
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Älä ole moksiskaan, kyllä ainakin jotkut muutkin tuo mopottimet etelästä autolla. Tarvitko lainaan 17 litran tankkia?
Avatar
tertsu
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Hienoa Pasi & Jukka ! Viimevuonna mukana olleena ilmoittauduin heti kun tieto tuli ennakkoilmoittautumismahdollisuudesta (olipas pitkä sana).
Kura lentää...
karmolis
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Pasi kirjoitti:Älä ole moksiskaan, kyllä ainakin jotkut muutkin tuo mopottimet etelästä autolla. Tarvitko lainaan 17 litran tankkia?
Mulla on 16 litrainen, sen pitäis riittää. Voishan tuohon väliin ottaa vähän kesälomaa ja lähteä mukaan.
Avatar
MP@
Viestit: 780
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:14 am
Pyörä: KTM990A -13
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Oliskos mahdollista tehdä jotain listantynkää nähtäville ketä tulee?
itse olen jo ilmottautunut
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

On teknisesti mahdollista ja jopa helppoa mutta loukkaako se ko. motoristien yksityisyyttä? Jospa itse kukin itse ilmoittaa itsestään.

Allekirjoittanut kuuluu luonnollisestikin mukanaolijoiden joukkoon.
Ande749
Viestit: 781
Liittynyt: To Loka 14, 2004 6:00 pm
Pyörä: Pole Taiga
Paikkakunta: Valkeala

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

MP@ kirjoitti:Oliskos mahdollista tehdä jotain listantynkää nähtäville ketä tulee?
itse olen jo ilmottautunut
Minuakin kiinnostaisi, sillä olen kyllä ilmoittautunut ja ilmoittanut pari muutakin mutta mitään vahvistusta ei ole tullut. Toivottavasti meni tieto ilmoittautumisista perille ettei jouduta kuistilla yöpymään...
Avatar
MP@
Viestit: 780
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:14 am
Pyörä: KTM990A -13
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Pasi kirjoitti:On teknisesti mahdollista ja jopa helppoa mutta loukkaako se ko. motoristien yksityisyyttä? Jospa itse kukin itse ilmoittaa itsestään.

Allekirjoittanut kuuluu luonnollisestikin mukanaolijoiden joukkoon.
ei kai jos käyttää puumerkkiä ,ymmärsin että ensisijaisesti tulee ne
jotka ovat tänne rekisteröityneet?
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Lähetin vahvistuksen niille joilta olen saanut postia. Mulla ei ole tiedossa puumerkin ja oikean nimen vastaavuustaulukkoa.
Vastaa Viestiin