Pyörä Ruotsista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Pyörä Ruotsista

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Juice kirjoitti:Onko nykyään tarjolla mitään yritystä / henkilöä joka hankkisi pyöriä tuolta länsinaapurista?

Kaupanteko on vaikein osa, yksityisiltä varsinkin, edelleen kaiketi vaikeaa sen del1 ja del2 paperin kanssa, osa antaa ja osa ei. Ja osa lopettaa kommunikoinnin heti kun kuulee että ostaja on Suomesta.
Kielimuuri on yllättävän kova. Olen ollu muutamassa kaupassa tulkkina ja ne on sanonu suoraan, että jos ei ruotti raikaa niin ei tuu kauppoja.
Papereiden kanssa on pärjätty paremminkin, en ole törmännyt ongelmaan, ettei papereita saisi mukaan.
Knowing is not enough; we must apply. Willing is not enough; we must do.
Bruce Lee
Avatar
Juice
Viestit: 797
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Pyörä Ruotsista

Viesti Kirjoittaja Juice »

rfcimports.com olisi tuonut Tukholman satamaan asti, josta se olisi pitänyt joko itse hakea tai haetuttaa.

Aika kallista lystiä siltikin; 150km päässä Tukholmasta olevan kohteen osto kustantaisi 750eur ja tuohon päälle vielä hakukustannukset Tukholmasta. ¨

Voi olla että pitää unohtaa koko homma :roll: Heikosti löytyy muutenkin noita Ruotsin tuojia kooklella.
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
RiiMi
Viestit: 1483
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Pyörä Ruotsista

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Mä kävin v-07 hakemassa etelä ruottista Ktm 625 sxc:n . Kaupanteko sujui hyvin englanniksi , kuten kaikki muukin asiaan liittyvä . Ainoo homma , joka ns. ohuesti ketutti oli pitkä ajomatka Stukholma-Lund-Stukholma mutta siinähän se meni ja olihan takaisintullessa 4kkm ajettu mun ensimmäinen Kotari kyydissä .
Tuolta ostin http://www.je68.se/
Liitteet
Ktm 625 sxc.jpg
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Vastaa Viestiin