BMW G650X

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Go-Za
Viestit: 108
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

Lassi kirjoitti:Mistä Go-Za tilasit tuon, onko se Hondan orggisosa? Ja semmoi, että taipuu osumaa saadessaan?
Stormin tiskillä kävin vertailemassa ja kun oikean näköinen löytyi, sen otin. Toi on alumiinia että kyllä sen pitäis napsahtaa mielummin kuin sen akselin.
Avatar
Lassi
Viestit: 231
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 9:51 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Alumiiniahan tuo alkuperäinenkin on ja siksi niitä juuri on vaihdettu taipuisampiin.

Olisiko jollain aivan linkkiä, että tuon kun tilaat niin on taipuisa poljin ja käy suorilta pyörään? Entä sama homma pienen tankkilaukun kanssa, joka kiinnittyy hyvin XChallengeen ilmaboksin päälle?
Viimeksi muokannut Lassi, Pe Syys 07, 2018 2:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
an13
Viestit: 1087
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Pyörä: 500EXC, 901Norden

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja an13 »

Se on tuo aiemmin linkkaamani Touratechin jatkettava poljin, mutta eipä suomen touratech sivuilta sitä enää löydy.
Avatar
Go-Za
Viestit: 108
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

Lassi kirjoitti:Alumiiniahan tuo alkuperäinenkin on ja siksi niitä juuri on vaihdettu taipuisampiin.
Ok. Alkuperäinen on silloin raskasalumiinia ja tämä jonka ostin on sitten kevytalumiinia. Sen verran suuri painoero oli.
Stormin varaosa oli näköjään tämä, eli näyttää olevan kuitenkin YZF:n kiksi vaikka paketissa luki Honda CR250.
Viimeksi muokannut Go-Za, To Syys 13, 2018 3:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Go-Za
Viestit: 108
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

Tämä poljin pitäisi myös sopia. Tilasin 2, eli pääsen kokeilemaan melko pian.
Viuh
Viestit: 1666
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: 1290SAR, SE, 701 LR Aurora, g/s, R75/5

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Viuh »

YZ:n polkimen päivitin aikanana omaani. Alkuperäistä voi myös heikentää poraamalla reikiä.
Avatar
Lassi
Viestit: 231
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 9:51 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Tuo Louisin poljin näyttää kyllä passelilta, toivottavasti sopii!
oppeS
Viestit: 870
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
Pyörä: no bike only Solifer
Paikkakunta: -Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Millä aineella, kuinka usein ja miten olette rasvanneet kytkin/ kaasuvaijerit?
Avatar
Go-Za
Viestit: 108
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

oppeS kirjoitti:Millä aineella, kuinka usein ja miten olette rasvanneet kytkin/ kaasuvaijerit?
Ei kai noissa tarvii mitään ihme taika-ainetta olla? Normi CRC:tä "pikahuoltona" ja jotain tuhdimpaa sitten perushuoltona.
oppeS
Viestit: 870
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
Pyörä: no bike only Solifer
Paikkakunta: -Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Kuulin, että bemarin vaijereissa olisi teflon pinnoite ja tällöin ei saa rasvata.
Miten lie XChallengessa.
JarkkoE
Viestit: 6
Liittynyt: La Touko 19, 2018 11:41 pm
Pyörä: G650X

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja JarkkoE »

Aprilli BMW taitaa olla tämä joten tuskin on tefloonia. Omassa ainakin keveni kun laittoin vähän öljyä.

Vaan miks ei teflon vaijeriin rasvaa?
LLv24Max
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2014 9:33 pm
Pyörä: Aprilia Tuareg, Honda CRF300L
Paikkakunta: Helsinki

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja LLv24Max »

Moi !

onko sattumoisin kenenkään foorumilaisen vanha tai muuta tietoa ko pyörästä?
https://www.nettimoto.com/bmw/g/2388123

nimimerkki tt600r päivitystä ...
oppeS
Viestit: 870
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
Pyörä: no bike only Solifer
Paikkakunta: -Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Etulokasuojan takakappaleessa ”jäähdytysreiät” syylärille. Niillä se huono puoli, että päästävät kivet hakkaamaan syylärin jäähdytysrivat lyttyyn.
Oletteko laittaneet lokariin teräsverkon vai miten olette suojanneet syylärin?
Avatar
markkut
Viestit: 274
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 9:16 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Laukaa

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja markkut »

Löytyykö joltakin Powercommander V:hen sopivaa karttaa? Eli olis LeoVince ja pestävä suodatin vaihdettuna. Powercommanderin sivut heittää erroria...

Eli esim. tuo 12-006-002 kartta olisi varmaan ihan hyvä lähtökohta.

http://www.powercommander.com/powercomm ... 61&yr=1609
EX:
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
oppeS
Viestit: 870
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
Pyörä: no bike only Solifer
Paikkakunta: -Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Ohjauslaakeri, tyypiltään SKF 320/28XQ metric single row taper Roller bearing 28x52x16 mm löysin 20.8.2012 viestistä tästä foorumista. Sitä jäin ihmettelemään, että duellin sivulla sanotaan kooksi 28x52x16.5 mm. Kyse kuitenkn samasta laakerista?

Pitäis vaihdattaa, alkuperäiset maksaa 55€/kpl. Ajettu n. 39 ktm. Uskoisin ,että laakerikaupasta saa SKF:t edullisemmin :D
Viimeksi muokannut oppeS, Su Kesä 23, 2019 9:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin