Tuli eilen pienoinen murhe katkenneiden ketjujen takia.
Rikkos kaiken mitä pystyi,ketjustopparia myöden ja lohko paskaks......
Quim jää pois kun kyynärpää leikataan huomenna,ja kun hän ei pääse niin lainaa pyöränsä mulle
Eli 1 lattiapaikka vapautuu.
Eli mukana vielä.
Vauhti menee enemmän turistipuolelle kun on lainapyörä!
Ja JOS en ehdi (lähen töihiin Norjaan tänään taas) saada garminin telineen lainapyörään,niin eiköhän meidän ryhmästä löytyy joku muu joka voi ottaa vetovastun.
Hittolainen, olin unohtanut maksaa minut ja Anun, mut nyt homma hoidettu... (parempi myöhään kuin ei silloinkaan...) Ja aattelin tossa, et riippuen sänkyjen leveydestä, mahdutaan (ehkä) samaankin sänkyyn nukkumaan, ni vapautuis Jonkolle vielä petipaikkakin.
No mutta, meni ihan ohi että maksullehan oli oikein eräpäiväkin määritelty.. täytyypä laittaa faksi pankkiin heti ku paikalliskonttori aukee, eiku niin sehän purettiin tossa keväällä - no täytyy koittaa keksiä joku muu innovatiivinen tapa siirtää numeroita tililtä toiselle.. pahoittelut viiveestä!
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Moi
Minun on pakko perua reisu taas kerran. Pyörä on edelleen palasina ja Aichmannilta odotellaan osia ja sen jälkeen varovainen sisään ajo joten en lähde repiin uutta laatikkoa sorapoluille.
--Terv.JarnoS
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Sen verran menee ekan kerran järjestäjältä budjetointi pieleen että rallitarroille on asetettava 1 euron kappalehinta.
Alunperin luulin saavani katettua tarrat ilmoittautumismaksuilla, mutta ei näytä menevän sit kuitenkaan ihan kohilleen.
Mielellään noin hienosta tarrasta euron maksaa, valkoinen pohja käy hyvin yksiin hussen värin kanssa
Olethan muistanut tiedottaa lähikauppaan rallista että tietävät varata bensaa ym. riittävästi.