Dominator äänenvaimentimet

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Birke
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2017 6:47 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu

Dominator äänenvaimentimet

Viesti Kirjoittaja Birke »

Nihkeästi löytyy puolalaisen Dominator-pakoputkivalmistajan tuotteista käyttäjäkokemuksia. 690 Enduroon olen katselemassa kevyempää äänenvaimenninta alkuperäisen möhkäleen tilalle. Wingsiä olin jo tilaamassa kun tuo osui eteen https://www.ebay.co.uk/itm/DOMINATOR-ec ... 100623.m-1
Tekeeköhän noilla mitään? Ei haluttaisi mitään kovin kovaa mekkalaa pitävää mökäpönttöä hommata. Viiden vuoden takuu valmistajalta kuitenkin.
Axeus
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Huhti 10, 2015 1:02 pm
Pyörä: Suzuki DR 650 RSE vm. 1991
Paikkakunta: Kuopio

Re: Dominator äänenvaimentimet

Viesti Kirjoittaja Axeus »

Itselläni sellainen kokemus että on tosiaan vähän äänekkäämpi uutena kuin esim. GPR:n pönttö. Ja viime kesän pidemmän reissun jälkeen tuntui että meteli lisääntyi entisestään. Otin yhteyttä Puolaan ja yllättäen sieltä vastattiin että lähetä pönttö heille niin katotaan. Postikulut on kuitenkin sen verran tyyriit että ehdotin että lähettävät uudet villat, vaikka en ole vielä edes purkanut sitä. Aikoivat lähettää, aika näyttää pitävätkö lupauksensa. Voin laittaa lisätietoa ja kuvia jos homma etenee.

Muuten putkisto oli sopiva ja viimeistelyltään laadukas hintaansa nähden.
Avatar
Dominator
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
Paikkakunta: Manse

Re: Dominator äänenvaimentimet

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Mulla on Varaderossa Puolalaiset Dominatorin ovaalit vaimentajat. Helposti haukkuvat hintansa, kevyet, mukavan rouhea V2 soundi killereillä ja istuvat hyvin paikalleen. Eivät mielestäni häpeä yhtään kalliimpia lajitovereitaan..
Vastaa Viestiin