Ajohanska asiaa

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Harri Hemmilä
Viestit: 1230
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: Trek Roscoe 6
Paikkakunta: Ylivieska

Ajohanska asiaa

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Morjens
Pitäis ostaa 9 vuotta palvelleiden Ixs-hanskojen tilalle uudet vedenpitävät hanskat.
Bemarin Gs dry hanskat sopis mun hintaluokkaan, onko kuramiehillä kokemuksia että tarkeneeko niillä viileämmillä ilmoilla?
On mulla kahvarukkasetki käytössä mutta miten noilla tarkenee kesän viileässä vesisateessa?
Siis tuommoiset:https://www.emc24.fi/tuote/bmw-gs-dry-ajohanskat/
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
Avatar
jite
Viestit: 302
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 9:17 pm
Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Paikkakunta: Tallinna

Re: Ajohanska asiaa

Viesti Kirjoittaja jite »

Mun mielestä todella hintansa väärti ostos. Toimii piiiitkän päivän vesisateessa kuivana ja alhaisissakin lämpötiloissa kahvalämppäreiden kanssa ihan jees. Istuu todella hyvin ainakin omiin kätösiin. Olen ollut tyytyväinen näin yhden kauden jälkeen.
Harri Hemmilä
Viestit: 1230
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: Trek Roscoe 6
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Ajohanska asiaa

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

jite kirjoitti:Mun mielestä todella hintansa väärti ostos. Toimii piiiitkän päivän vesisateessa kuivana ja alhaisissakin lämpötiloissa kahvalämppäreiden kanssa ihan jees. Istuu todella hyvin ainakin omiin kätösiin. Olen ollut tyytyväinen näin yhden kauden jälkeen.
Okei, sormien mitoitus oli vähä reilu mutta kyllä niiden kans pärjää. Myyjä kauppas myös Rukkan hanskoja mutta mun mielestä 200€ hanskoista on turhan paljon. Tietenki jos olis rahaa paljon käytössä niin sillonhan sitä ostais Rukkaa :)
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
RiiMi
Viestit: 1483
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Ajohanska asiaa

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Mulla on kanssa noi Gs dry hanskat. Kyllä noilla tarkenee kaikilla kesäkeleillä. Aika paljon vaati vaan kilsoja, et alko muotoutumaan , miten sen ny sanois ...käden mukaan vs. Rukkan x-trafit hanskat ,jotka muotoutui huomattavasti nopeemmin.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Harri Hemmilä
Viestit: 1230
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: Trek Roscoe 6
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Ajohanska asiaa

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

RiiMi kirjoitti:Mulla on kanssa noi Gs dry hanskat. Kyllä noilla tarkenee kaikilla kesäkeleillä. Aika paljon vaati vaan kilsoja, et alko muotoutumaan , miten sen ny sanois ...käden mukaan vs. Rukkan x-trafit hanskat ,jotka muotoutui huomattavasti nopeemmin.
Ok, pitää istua pari pitkää iltaa saunassa hanskat kädessä :lol:
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
jani73
Viestit: 152
Liittynyt: Su Elo 30, 2015 11:31 am
Pyörä: Ktm 690 EnduroR

Re: Ajohanska asiaa

Viesti Kirjoittaja jani73 »

Ite ajelen (tänäänkin) Sealskinz Dragon Eye MTB hanskoilla https://www.partioaitta.fi/shop/sealski ... -mid-grey/. Varresta lyhyemmät kuin tavalliset http://www.motonet.fi/fi/tuote/4003652/ ... ustaharmaa
Tarkenee kahvarukkasten ja lämmpäreiden kanssa hyvin pikkupakkasillakin...
Viisautta ja rikkautta ei minulle riittänyt, onneksi sentään hulluutta!
Vastaa Viestiin