Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
vtwin
Viestit: 547
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2008 12:08 pm
Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Paikkakunta: Sydän-Häme

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja vtwin »

Kokemus oman ducatin takarenkaan kiinnityksestä.

Sokkahan estää mutterin irti kiertämisen ja nippari pitää sitä, ettei se lennä mäkeen.

Mutta joo, ei ole kivaa jos se on löysällä. Mulla oli kerran Saksan motarilla. Huomasin kun testailin tasavauhdissa veto päälle-pois.

Jos se aina löystyy, koskee myös sitä rattaan puolta, silloin jossain välissä on klappia. Se perämurikan design ei ole kaikkein paras.
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
Avatar
_JPA_
Viestit: 663
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja _JPA_ »

_JPA_ kirjoitti:Vein ehjän auotn Laakkoselle huoltoon.
Nyt siinä palaa koko ajan jarrunesteen määrän varoitusvalo (jarrunesteet vaihdettiin) ja "takaspoileri" pitää maalauttaa naarmujen takia (kiinnitystä korjattin takuuseen, kun spoileri lonksui). Helvetin spedet!

Yhtä autoani on maaluttu ko. verstaassa ja valmiissa maalipinnassa näkyi kittausten rajat ja hiontanaarmut, maalipinta pilveili, lakassa oli roskia aivan helvetisti ja lakka-/maalisumua oli niissäkin osissa joita ei maalattu. . Ja reilun vuoden päästä alkoi lisäkksi lakka hilseillä irti. Ei ollut vissiin kiinnostanut tehdä pohjatöitä kunnolla uudestaan kun joutuivat uudestaan maalailemaan.
tun_laakkonen.jpg
Vittuilevat vielä kaupantekijäisiksi sähköpostitse:

"Kiitos asioinnista liikkeessämme!

Toivottavasti olit tyytyväinen palveluumme ja henkilökuntamme osaamiseen. Meillä oli ilo palvella sinua.

Ystävällisin terveisin
Veljekset Laakkonen Oy

NOT.
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Ducati foorumilla voi kattella mitä perän laakerointi maksaa,rakennetta kun tutkii niin hinnan perustekkin selviää. Taitaa olla melko monessa käytetty samaa palikkaa,joten käytettynä löytynee kohtuuhintaan jos ostaa varaosan hyllyyn odottamaan.( http://www.desmoduck.com/index.php)
imho,melko tyhmä ratkasu kuluville osille,mielellään pitää hyvässä rasvassa ja veden poissa laakereista.


Tuo laakkosmainen sähköposti tuli myös mulle eräältä teleoperaattorilta kun 10 vuoden asiakkuuden jälkeen savustivat viimein luopumaan kiinteästä nettiliittymästä,ja siirtymään muiden asiakkaaksi. En tiedä onko huumoria vai ei,kun vielä perään kysellään suositteletko muille kun viimein saatiin lähtemään...
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Iobit ja Tyre.
Iobitiltä ostin vuoden lisenssin heidän ASC-ohjelmaansa,nyt kun vuosi oli mennyt,tuli yllättäen 80 euron lasku,olin heidän mukaansa uusinut lisenssin ja ostanut vielä lisäksi ohjelmanpoisto-ohjelman.
Tyreltä ostin vuoden lisenssin siihen pro-versioon,kun lasku tuli,olin sen mukaan ostanut vuosittaisen lisenssin,joka automaattisesti uusiutuu ja maksu menee joka vuosi.
Onneksi on Paypal,kummatkin sai helposti torpattua,kun lähetti sinne viestiä,ettei ole tällaista maksua sopinut.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jaa
Viestit: 817
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Paikkakunta: Rauma

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja jaa »

gixxerman kirjoitti:Iobit ja Tyre.
Iobitiltä ostin vuoden lisenssin heidän ASC-ohjelmaansa,nyt kun vuosi oli mennyt,tuli yllättäen 80 euron lasku,olin heidän mukaansa uusinut lisenssin ja ostanut vielä lisäksi ohjelmanpoisto-ohjelman.
Tyreltä ostin vuoden lisenssin siihen pro-versioon,kun lasku tuli,olin sen mukaan ostanut vuosittaisen lisenssin,joka automaattisesti uusiutuu ja maksu menee joka vuosi.
Onneksi on Paypal,kummatkin sai helposti torpattua,kun lähetti sinne viestiä,ettei ole tällaista maksua sopinut.
Samaan törmäsin aikanani Tyren kanssa useita vuosia takasin. Ihan sata varmasti olin ostamassa ikuista lisenssiä mainospuheitten mukaan mutta sitten tulikin seuraavana vuonna lasku. Kun luin kuitin tarkasti läpi niin olikin tosiaan vuosilisenssi. No hölmönä ostin sitten heiltä premiumylesuperhienon lisenssin joka ihan varmasti on ikuinen ja voi käyttää (oikeen perkeleen huonolta) vain tikulta. Toimi miten toimi. Välillä joo, välillä ei. Vuoden päästä ilmoittivat sitten että koko tuotekehitys ja ylläpito lopetetaan, mutta nyt superhyperalella voit ostaa uuden lisenssin älykännykkään. Puhelimet Google tai iPhone, ei Microsoft. Ja eikös allekirjoittaneella Microsoft... Kyselin että mitvit tämmönen rahastus kun just vuosi takasin olin ostanut ikuisen lisenssin. Eivät vaivautuneet koskaan vastaamaan.

Ohjelma on ihan ok, mutta pystyy ajaan vain tikulta kun asennus edellyttää tietoturva-aukkojen avaamista niin että koneelle oikeasti pääsee kävelemään mikä tahansa pöpö kun toteutus on ihan skeidaa tuon osalta. Mutta tuo asiakaspalvelu ja mitä myydään, kiertää ihan kokonaan aidan, joten pitäkööt paskansa. Ei pääse edes heidän postilistalta pois vaikka kuinka ruksii etten halua mainospostia tai tökkelöimässä unsubscribe linkkiä. Nyt menee heidän postit roskaposteihin suoraan.
Syke
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Syke »

SixstarRacing, 5.1 tehtyyn tilaukseen ei tule mitään tietoa, eikä myöskään tavarat.
Paypalin reklamaatio tehty. Se sai ainakin kerran kiinalaisiin vauhtia.
Braa-aab!
Syke
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Syke »

Ei tullut ikinä tuotteita.
Paypallin kautta rahat takaisin. Eli Sixstarracing meni boikottilistalle.
Braa-aab!
Avatar
HessuL
Viestit: 285
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:11 pm
Pyörä: R1200GS Rallye, R80GS
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja HessuL »

Fc-Moton verkkokauppa tökkii nyt kypäräkaupoissa pahemman kerran. Olen ko. firmalta tilannut aiemmin ainakin kolme kypärää ja kaksi suojapaitaa ilman ongelmia mutta nyt ei mene putkeen.

Tilasin 19.3. nettikaupasta rouvalle kypärän ja maksoin sen PayPalilla. Tilausvaiheessa kauppa näytti tuotetta olevan varastossa ja tilausvahvistuskin tuli heti ja siinä todettiin että maksu on tullut ja tuote lähetetään.

Sitten lähti menemään pieleen; seuraava viesti oli että tuote onkin valitettavasti loppu ja pyydettiin valitsemaan korvaava tuote, maksimissaan saman hintainen kuin tilattu oli. Tämä viesti tuli sopivasti pääsiäisen aikoihin ja sivustoa tutkiessani huomasin että pääsiäisalesta saisinkin itselleni sopivan kypärän alkuperäisen tilauksen hintaan. Ilmoitin sähköpostilla tuotteen tiedot (malli, koko ja väri) kun olin nettikaupasta katsonut että tuotetta löytyy varastosta.

Kolmen päivän kuluttua tuli lyhyt viesti jossa pyydettiin laittamaan linkki (?) kyseiseen tuotteeseen! No laitoin linkin heidän omille nettisivuilleen (siis miksi ihmeessä?) ja vastaus oli lyhyesti että "valitettavasti tuote on loppu"! Eikä mitään ehdotusta/kysymystä esim. toisen värisestä kypärästä vaikka nettikauppa näyttää niitä olevan saatavilla :shock:

Laitoin jo hieman kärkkäämpää kommenttia jossa ihmettelin verkkokaupan saldojen paikaansapitämättömyyttä ja pyysin ilmoittamaan että missä väreissä kyseistä kokoa on saatavissa. Lisäksi ilmoitin että ellei asia ala ratkeamaan, riitautan asian PayPalin kautta saadakseni rahat takaisin.

Vastauksessa asiakaspalvelu selitti että välillä varastosaldo saattaa olla pielessä useista tilauksista johtuen, valitteli viivästystä ja aiheutunutta vaivaa ja lopuksi kysyi että kuinka haluan asiassa edettävän!? Saatoinpa tuossa hieman lämmetä tuota lukiessani, olinhan edellisessä viestissäni nimenomaisesti kysynyt että mitä värejä olisi vielä saatavissa että voisin valita jonkin toisen värin :evil: Tässäkin vaiheessa nettisaldo näytti kolmea väriä olevan saatavilla...

Noh, toistin siis ehdotukseni entistä yksinkertaisimmin sanakääntein, että ilmoittavat minulle missä väreissä kyseistä tuotetta kyseisessä koossa on saatavissa... Tämän tiedon saatuani voisin lopulta kertoa minkä värisen kypärän voivat lähettää. Mielestäni yksinkertaisen nerokas tapa ratkaista asia.

No mikäpä oli sitten tänään saamani vastaus? "Thank you for oyur message. Please sent us the link of the item." :evil: :evil:

Ja nyt sitten on jälleen lähetetty linkki heidän omille sivuilleen ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin vastaus tulee olemaan että tuote on loppu :oops:

To be continued...

Edit1:

Viimeinkin tuli tieto että kypärää on saatavissa kolmessa värissä, jess!. Hetken jo luulin onnistuneeni ja vastasin että otan mattamustan alkuperäisen tilauksen korvaajaksi, olkaa hyvä ja laittakaa tulemaan. No vastaus oli ettei korvaava tuote voi olla alkuperäistä tilausta (399,90 €) kalliimpi ja että laitetaanko uusi tilaus :twisted: :twisted: Eli nyt ovat sitä mieltä etteivät anna korvaavaa tuotetta sillä hinnalla (399 €) jolla olisin sen pääsiäisenä heiltä pystynyt tilaamaan, vaan minun pitäisi maksaa siitä 100 euroa enemmän koska listahinta on tällä hetkellä 499 €!? Täysin uskomatonta toimintaa, aivan kuin aiempia viestejäni ei olisi kukaan edes lukenut vaan joka kerta lähdetään puhtaalta pöydältä kun saatavuustietoja selvitellään...! Viimeistä vastausta heiltä odotellen, seuraavaksi riitauttamaan asia PayPalin kautta.

Edit2:

Myöntyivät viimein lähettämään haluamani tuotteen, lähettivät sitten kuitenkin väärän kokoisen vaikka koko ajan on puhuttu XXL-koosta! Ehdin heti kommentoida asiaa mutta vastaus oli ettei tilausta voi enää muuttaa, paketti on lähtenyt! No tuli kyllä nopeasti perille... Ja palautus pitää ilmeisesti itse maksaa, ainakaan annetusta linkistä ei tulostu kuin Saksan sisäinen DHL:n palautuskuitti :oops: No tavaratorilla ilmo kypärästä, jos joku tarvitsee niin ostakoon pikaisesti pois, en jaksa enää väntää noiden kanssa palautuskuluista...

Edit3 eli Final Countdown, toivottavasti :roll: :

Nyt tuli nopeasti sähköpostiin palautustarra ja kypärä lähti takaisin, toivotaan että oikea koko ilmestyy lähipostiin yhtä nopeasti kuin tämä vääräkin... :roll: Eihän tässä ole mennyt vasta kuin kuusi viikkoa kun rumba aloitettiin !
Viimeksi muokannut HessuL, Ma Huhti 30, 2018 4:10 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sora/lumipyöräilijä

"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
STN
Viestit: 474
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 6:28 pm
Pyörä: xt660z. Tunturi Start

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja STN »

Paikallinen akkuliike(Exide-edustus), kävin uutta akkua mopoon kyselemässä.
Koodin mukaan ei löytynyt. Parin päivän jälkeen vein vanhan akun sinne, kävi hyllyt läpi ja ei löytynyt, totesi akun olevan erikoinen ja pitää todennäköisesti pyörän maahantuojalta tilata?
Menin suoraan Motonettiin ja otin hyllystä kyseisen akun(Exide).
Mielellään olisin ostanut pienyrittäjältä, mutta kun ei viitsinyt katalookia avata ja tilata tuo akku. Ilmeisesti joillakin yrittäjillä menee vähän liiankin hyvin?

STN
Syke
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Syke »

Kärkkäisen possupäiviltä hain innoissani hyvästä tarjouksesta
Boschin akkuiskuporakoneen. Illalla loota auki ja siinä mitään iskutoimintoa ole.
Huomenna pitää mennä vääntämään asiasta.

Edit. Ei auttanut vääntö, lisää taaloja tiskiin ja iskukoneen kanssa kotia.
Mainoksessa ollut virhe ei siis vaikuttanut mihinkään.
Aika paljon oli ilmeisesti koneita palautunut.
Braa-aab!
Avatar
Salemanteri
Viestit: 772
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Slavens Racing.
Vuosien mittaan silloin tällöin tilannut tuolta niitä näitä, aina toimitukset tullut ongelmitta.
Helmikuussa tilasin ajohousut.
Niitä ei sitten koskaan kuulunut jo unohdinkin hetkeksi koko tilauksen, sitten aloin kyselemään perään.
Kaksi sähköpostia heidän info boksiin ei vastausta.
Maksut onneksi hoidettu Pay Palin kautta ja sieltä laitoin kolmannen meilin johon tuli vastaus ettei tuotetta ole noudettu postista ja se on palautunut heille.
Itse en koskaan saanut ilmoitusta tuotteen saapumisesta.

Niinpä sitten tiedustelin miten menetellään laittavatko tuotteen uudestaan vai palauttavatko rahat.
Ei jälleen kuulunut mitään joten piti "Eskaloida" homma Paypalin kautta ja niinpä sitten massit palautuu.

Oli vielä muutamasta päivästä kiinni meneekö asia vanhaksi ja ei olisi enää Pali hoitanut.

loppu hyvin mutta harmi ettei asia hoitunut ilman Palin puuttumista.
VRD
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 1:58 pm
Pyörä: ---------
Paikkakunta: Joensuu

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja VRD »

Lieksa aakkoshuoltsikalla klo 12 ei myyty lounasta vaikka ruokaa oli tiskillä.Ulkona toinenkin motoristi valitti samaa.Kuulemma ruokaa oli niin vähän että uusille asiakkaille ei myyty.Näin ruokailun jo aloittaneille ei kuulemma jää mahdollisuutta santsata.Hurtan Holvissa oli kuitenkin maittava lounas.
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Kuulostaa tyhmältä(varmaan joku turistibussi yllättäny) mutta parempi noin. Sitten vituttas kun olisitte ensin maksanu,saaneet just alkupalat syötyä ja huomanneet että eväät onkin loppu...Kuten myös niitä muitakin keille olis kelvannu lisää. Lieksassa ei välttämättä ole tuota menekkiä keskivertopäivänä ihan hirveästi...Epäilen että lopputulos oli ruuan laadunkin kannalta parempi :lol:
VRD
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 1:58 pm
Pyörä: ---------
Paikkakunta: Joensuu

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja VRD »

Ei ollut bussia,kyllä ruoka oli hyvää Hurtan Holvissa.Olisko ollut joku kesämies kokkina,kun ei ollut mitään tilalle.Muutenkin yrittänyt käydä aina jossain muualla kuin ko.ketjun paikoissa.
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Ei tuolla fcmotolla edelleenkään ihan pelaa. Tilauksesta ja maksusta menee viikko kunnes saavat varastossa olevat tuotteet lähtemään,saa nähdä kuinka pitkään kestää kunnes suomenposti saa hukattavaksi...dhl kun luovuttaa tänne tulevat paketit postin kuskattavaksi vantaalla,eivät itte viitsi ajaa syrjäkylille. Pitäisi saada haettua suoraan vantaalta niin joku toivo saada tässä kuussa.
Fantin tankki on myös ollut suomenpostin hellässä huomassa jo viikonpäivät. Seurantakoodilla löytyy kyllä,maininnalla toimitetaan 1-2 päivän kuluessa. Sitä en vaan tiedä millon nuo päivät alkaa juosta...Odotellaan millanen trukilla yliajettu paiskottu läjä sieltä sitten saapuu.

Jatkuu,heti autto kun vähän päästi höyryjä,fcmoton paketti saapui. Ja omana mokana a-star a10 panssari tuli tilattua liian iso...Palautuksessa posti onnistunee hukkaamaan paketin,sen lisäksi että velottavat kohtuuttomia. Katotaan voisiko tuon kanssa elää... Fantin tankkia sensijaan ei löydy edelleenkään,edes postilla ei tunnuta tietävän mihin autoon se on paiskattu,johonkin kuormaan laitettu 25.6,mutta mihinkään postikonttoriin se ei ole saapunut. Haisee...Pallottelevat taas hanakasti luukulta toiselle,soita sinne,chattaa tonne jne väistelyä.

Löytyi tankkikin viimein. Paikallinen kioskinpitäjä oli jättäny piippaamatta koneelle ja kovasti väitti ettei sellasta pakettia täällä ole,kun henk koht kävin kyselemässä. Postin puhelun jälkeen jalkautui kattelemaan hyllyjä,ja siinähän se oli viikonpäivät napottanu...Ihan ehjänä vielä. Eikä tuo fcmoton palautuskaan ihan tolkuttomia näköjään maksa,joku soppari suomenkin postin kanssa palautuksista.
Vastaa Viestiin