Noissa on vain taivas rajana. Serkkupojan tallilla olivat tehneet dippaustankin ja todella
siistejä mm.valomaskeja upotelleet. Melkein mitä tahansa voi dipata.
Syyshuoltoa.. Korjataan kerralla sen verran että on varmasti yleisimmät viat ikuisesti poissa.
Jaa..oli mulla muutakin asiaa.. sivumuovia saa myös mustana viidellä kympillä. Jättäkää osanumerosta kaksi viimeistä numeroa pois niin näette kaikki vaihtoehdot. Ne kaksi viimeistä on vaan värikoodeja.
Millaiseen ilmansuodatinratkaisuun olette päätyneet 2015/2016-malleissa? Ja millaisia tiiviyskokemuksia niihin liittyen?
Oletteko käyttänyt boxin ja kannen välissä lisätiivistettä tyyliin Unifilter?
Mulla tähän mennessä alkuperäinen suodatin mutta meininki olisi muuttaa se pestävään.
Mooo! Vakiosuodattimella ajettu -16 vuoden 1190 R n.20tkm ja vakiofilltterillä olen ajatellut jatkaakin. Ei ole ollut pölyä väärällä puolella, mutta varmuudeksi tilasin Ausseista Unifilterin öljytyn tiivisteen boksin ja boksin kannen väliin. Tais 2 kpl niitä olla posteineen öpaut 30-35€.
terv. Tapsa
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Eilen 120km vauhtia moottoritiellä, yllättäin rengaspaine hälyytys päälle ja samantien olikin rengas aivan tyhjä. Diagnoosi kun pyörä oli saatu kotia: Ilmat ei pysy ollenkaan sisällä, pinnojen reijistä tulee ilmat pihalle eikä kyseessä ole pieni vuoto. Ymmärrän kyllä että rengasta vaihdettaessa voi rikkoa vannekumin, mutta että itsekseen menee, ei hyvä!!! Onneksi kuitenkin nyt, viikonpäästä Saksan baanalla vetämässä tukka putkella kohti Alppeja, ei viittis lomaansa pilata suunnittelu virheen takia.
Kun nyt aloitin. Etujarrulevyt, hermot meni niittenkin kanssa, eihän nää kestä! Tilasin kokeeksi Brakining "piparit" ja nyt seurataan kestääkö nämä. En oikein löytänyt mistään muitakaan vaihtoehtoja (="halpoja Kiinalaisia") orginaalien tilalle.
Mutta totuuden nimissä, tykkään edelleen pyörästä ja täydellistä pyörää ei taida olla olemassa. Eli tällä mennään jatkossakin.