K&N -putsari

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Jokke Espoosta
Viestit: 744
Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
Pyörä: Poljettava
Paikkakunta: Häme

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

Itse havaitsin että kyllä sen näköjään saa vähän yliöljyttyä. Putsailin sunnuntaisen Operaatio Hiekkamyrsykyn jäljiltä putsarin ja ilmeisesti meni öljää vähän yläkanttiin kun ensimmäiset pari kilsaa meinasi vähän rökeltää isoilla kierroksilla. Kyllä se siitä aukesi.

Ruiskin ensin sellaiset puolen sekunnin mittaiset ruiskaukset jokaiseen harjaan suutinta tietysti liikuttaen, pienet lisät vielä reunoille ettei jäänyt huonoa ja sitten annoin muhia ja heitin vielä ihan pienet suihkautukset ympäriinsä. Ilmeisesti hiukan vähempikin olisi riittänyt.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Avatar
bisti
Viestit: 1514
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Paikkakunta: Vihti

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja bisti »

Fuuuk, just ku olin ostanut huoltosetin niin nyt ois saanu halvalla stormilta

Kuva
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Piese
Viestit: 751
Liittynyt: Su Joulu 19, 2010 5:03 pm
Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL1200/1290SAR
Paikkakunta: Enontekiö
Viesti:

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Piese »

bisti kirjoitti:Fuuuk, just ku olin ostanut huoltosetin niin nyt ois saanu halvalla stormilta

Kuva
Onneksi maksoin omasta melkeen tuplahinnan, ei tuu sitä "halpa ja hyvä" efektiä :mrgreen:
Piese
Viestit: 751
Liittynyt: Su Joulu 19, 2010 5:03 pm
Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL1200/1290SAR
Paikkakunta: Enontekiö
Viesti:

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Piese »

Näemmä sitä öljyä ei tarvi kovin paljoo tuohon sutiin, aikas valuva tuli :lol: mutta gessussa kun on pyöree suti, rälläkän laikat päihin, pultti kirraten läpi ja porakoneella sutille vauhtia, jo läks ylimääräset :lol:
Avatar
Lakupilotti
Viestit: 1562
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
Pyörä: Laku
Paikkakunta: Päntäne

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Ilmeisesti ylimääränen öljy poistuu myös luonnonmenetelmällä viimeistään annettaessa ensimmäisen kerran hanaa kunnolla ?
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Avatar
Juice
Viestit: 797
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Juice »

Moposta löytyi tuommoinen k&n putsari. Vaan mahtaako olla järkeä ostaa siihen hoitosettiä (20eur) kun samalla rahalla saa uuden perus-suodattimen? Ei oikein nappaisi tuo öljyn kanssa puljaaminen.

Penkitetty on kyllä tuon putsarin kanssa, eli mahtaakohan mennä miten seokset sekaisin jos laittaa vaan ihan tavallisen tilalle?
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Seokset saattaa mennä paksulle normi suodattimella, huonompi virtaus kin K&N:llä.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
Juice
Viestit: 797
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Re: K&N -putsari

Viesti Kirjoittaja Juice »

Voip olla joo. Ja minä kun luulin että kerrankin pääsen tuosta suodattimen öljyämisestä. Ehkä vastenmielisin homma mopoilussa mun mielestä :)

AT:n tarvikesuodattimissa (ja orkkiksessa?) on alareunassa paksu tiiviste joka tästä kooännästä puuttuu, pitää tarkistaa miten tiivis tuo oikeasti on vai meneekö talitintit välistä kaasuttimiin.
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
Vastaa Viestiin