CRF1000L Africa Twin varustelu
Valvoja: Moderaattorit
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Eipä tullu teippi mieleen, vaikka Rammin kiinnikkeen alta sellaisen poistin ennen asennusta...
Ratkaisu korkeusongelmaan taitaa olla tässä:
Teline ylösalaisin ja viivan kohdalta alaosa poikki. Punaiset on Garminin telineen käyttämiä reikiä. Garminin telineen muodosta johtuen pelkkä kääntäminen ei riitä (ellei käytä korotuspaloja).
Ratkaisu korkeusongelmaan taitaa olla tässä:
Teline ylösalaisin ja viivan kohdalta alaosa poikki. Punaiset on Garminin telineen käyttämiä reikiä. Garminin telineen muodosta johtuen pelkkä kääntäminen ei riitä (ellei käytä korotuspaloja).
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Jatketaanpas vielä tällä Engimoto GPS-telineprojektilla...
Modaukset tuli tehtyä ja nyt navi on melkolailla optimipaikassa ja linjassa mopon mittariston kanssa. Ei tarvii ketsella kypärän ja taivaan heijastusta navin näytöltä. Lukitusruuvit pitää mainiosti eikä tarvii hampaat irvessä vetää ruuveja kiinni. MRA Touring Vario -pleksin ja navin väliin jää noin sormen mentävä rako. Modaus toiminee myös orkksipleksin kanssa. Tämä modi on siis vain Garminin lataustelineelle!
Modaukset tuli tehtyä ja nyt navi on melkolailla optimipaikassa ja linjassa mopon mittariston kanssa. Ei tarvii ketsella kypärän ja taivaan heijastusta navin näytöltä. Lukitusruuvit pitää mainiosti eikä tarvii hampaat irvessä vetää ruuveja kiinni. MRA Touring Vario -pleksin ja navin väliin jää noin sormen mentävä rako. Modaus toiminee myös orkksipleksin kanssa. Tämä modi on siis vain Garminin lataustelineelle!
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Pleksin virittelyä kypärämelun pienentämiseksi...
Oma pituus 188 cm, pitkäselkäinen, vakioistuin yläasennossa, kypärä Shoei Hornet DS. Hondan Touring-pleksistä kirjoittelin jo aikaisemmin, se meni myyntiin pahan turbulenssin takia, tilalle MRA Vario Touring Screen, jota kehuttiin advriderillä pitkienkin kuskien suilla.
En ole täysin tyytyväinen siihenkään, noin 80 km/h vauhdista ylöspäin tulee kypärään aika kovaa huminaa, ei kuitenkaan käsin tuntuvia pyörteitä eikä niin paha kuin Hondan Touring Screen. Jos köyristän jäykkää selkääni sen mitä pystyn, eli pää laskee noin 5 senttiä alas, meteli vaimenee lähes täysin.
Tilasin Batzen-pleksinsäätöosan, ilman GPS-kiinnikettä. Vasta eilen ehdin tuon asentaa. Batzen nostaa ala-asennossakin visiiriä noin tuuman alkuperäistä ylemmäksi. Säätövaraa yläasentoon on lisäksi 7 cm. Asennus oli helppo ja nopea, mutta yhteensopivuus tuon MRA:n pleksin kanssa vähän huono. Pleksin säädöstä jää alimmat 5 senttiä käyttämättä, koska Batzenin ylemmän kiinnikkeen pää tökkää pleksissä keskellä olevan "syvennyksen" reunoihin. Ongelma ratkennee laittamalla 3-5 milliä paksut muoviprikat kiinnikkeen ja pleksin väliin ylempien säätöruuvien kohdalle. Tosin pitemmät ruuvit pitää olla sitten myös. Noita muovipäällä varustettuja ruuveja saa Motonetistä, ostin jo yhdet sellaiset takapenkin pikakiinnikkeiksi.
Kuvia ja asennusohjeita on yllä olevassa linkissä, laitan omia kokemuksia kypärämelusta kun ehdin koeajolle.
Lisäksi minulla on valmiiksi tehtynä 2 mm polyeteenistä Swegotech-mallinen muovipala estämään etuhaarukan ohi tulevaa turbulenssia. Osa kokee saaneensa siitä suuren helpotuksen kypärämeluun. Koeajan ensin tuon Batzenin ilman tätä Swegotechin kopiota.
Oma pituus 188 cm, pitkäselkäinen, vakioistuin yläasennossa, kypärä Shoei Hornet DS. Hondan Touring-pleksistä kirjoittelin jo aikaisemmin, se meni myyntiin pahan turbulenssin takia, tilalle MRA Vario Touring Screen, jota kehuttiin advriderillä pitkienkin kuskien suilla.
En ole täysin tyytyväinen siihenkään, noin 80 km/h vauhdista ylöspäin tulee kypärään aika kovaa huminaa, ei kuitenkaan käsin tuntuvia pyörteitä eikä niin paha kuin Hondan Touring Screen. Jos köyristän jäykkää selkääni sen mitä pystyn, eli pää laskee noin 5 senttiä alas, meteli vaimenee lähes täysin.
Tilasin Batzen-pleksinsäätöosan, ilman GPS-kiinnikettä. Vasta eilen ehdin tuon asentaa. Batzen nostaa ala-asennossakin visiiriä noin tuuman alkuperäistä ylemmäksi. Säätövaraa yläasentoon on lisäksi 7 cm. Asennus oli helppo ja nopea, mutta yhteensopivuus tuon MRA:n pleksin kanssa vähän huono. Pleksin säädöstä jää alimmat 5 senttiä käyttämättä, koska Batzenin ylemmän kiinnikkeen pää tökkää pleksissä keskellä olevan "syvennyksen" reunoihin. Ongelma ratkennee laittamalla 3-5 milliä paksut muoviprikat kiinnikkeen ja pleksin väliin ylempien säätöruuvien kohdalle. Tosin pitemmät ruuvit pitää olla sitten myös. Noita muovipäällä varustettuja ruuveja saa Motonetistä, ostin jo yhdet sellaiset takapenkin pikakiinnikkeiksi.
Kuvia ja asennusohjeita on yllä olevassa linkissä, laitan omia kokemuksia kypärämelusta kun ehdin koeajolle.
Lisäksi minulla on valmiiksi tehtynä 2 mm polyeteenistä Swegotech-mallinen muovipala estämään etuhaarukan ohi tulevaa turbulenssia. Osa kokee saaneensa siitä suuren helpotuksen kypärämeluun. Koeajan ensin tuon Batzenin ilman tätä Swegotechin kopiota.
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Batzenin pleksinsäätö toimi juuri niin hyvin kuin odotin. Kovassa tuulessakin kypärämelu ja pyörteet hävisivät lähes täysin. Laitan viikonlopuksi tuon Swegotechin kopion vielä kiinni.
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Tuolta löytyypi nyt MCCruisen vakionopeussäätimestä lyhyt videopätkä.
Hirveästä hinnasta huolimatta täytyy kyllä kehua MCCruisea. Kyllä tuo tarkemmin pitää nopeuden kuin Rostra piti Gessussa. Yhtä hyvin kuin parhaat autojen säätimet. Suurin etu verrattuna Rostraan on se, että ohituskiihdytyksen jälkeen MCCruise palaa hyvin pehmeästi ja siististi takaisin tarkalleen asetettuun nopeuteen ilman soutamista ja huopaamista. Mielestäni myös mm. KTM 1290 SA oli tässä suhteessa huonompi.
Hinnan lisäksi ainut huono puoli on, että kaasukahva muuttui hieman jäykemmäksi, vaikka öljysin paketin mukana tulleella ompelukoneöljyllä kaikki vaijerit ja vaijerinjakoboksin rissat. Kyllä sen kanssa pärjää, mutta ero liikkeessä olleeseen uuteen pyörään on kuitenkin ranteella havaittavissa.
Hirveästä hinnasta huolimatta täytyy kyllä kehua MCCruisea. Kyllä tuo tarkemmin pitää nopeuden kuin Rostra piti Gessussa. Yhtä hyvin kuin parhaat autojen säätimet. Suurin etu verrattuna Rostraan on se, että ohituskiihdytyksen jälkeen MCCruise palaa hyvin pehmeästi ja siististi takaisin tarkalleen asetettuun nopeuteen ilman soutamista ja huopaamista. Mielestäni myös mm. KTM 1290 SA oli tässä suhteessa huonompi.
Hinnan lisäksi ainut huono puoli on, että kaasukahva muuttui hieman jäykemmäksi, vaikka öljysin paketin mukana tulleella ompelukoneöljyllä kaikki vaijerit ja vaijerinjakoboksin rissat. Kyllä sen kanssa pärjää, mutta ero liikkeessä olleeseen uuteen pyörään on kuitenkin ranteella havaittavissa.
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Parin pitemmän lenkin perusteella en ihan ollut MRA & Batzen yhdistelmään tyytyväinen. MRA on alhaalta hyvin kapea, ihan kuin Hondan omatkin pleksit. Kun sitä nostetaan ylöspäin, jää pleksin ja katteen väliin aukot, joista tulee pyörteilevää ilmaa suoraan kypärään. MRA ei ole oikein tuon Batzenin kanssa yhteensopiva. MRA:ssa on keskellä pystysuuntainen syvennys, jonka reunat ottavat Batzenin kiinnikkeeseen kiinni jos pleksiä laskee yläasennosta ala enemmän kuin 25 mm. Yli puolet säätövarasta jää käyttämättä. Batzen lähetti minulle 10 mm pitemmät ruuvitkin, laitoin yläkiinnikkeen ja pleksin väliin 10 mm välilevyt, mutta sekään ei poistanut ongelmaa.
Ulkomaan foorumeilla kehuivat Batzenin ja VStream -pleksin yhdistelmää, niinpä tilasin sellaisen. Tilaamiseen liittyy vielä hyvin Suomen mp-alan vaikeuksia kuvaava episodi. Kysyin kahdelta suomalaiselta VStreamin pleksejä myyvältä liikkeeltä hinta- ja toimitusaika-arviota. Toinen ei vastannut lainkaan. Toinen vastasi, ettei heillä ole Hondan pleksejä varastossa, tavaraa tilataan kerran vuodessa, eli pleksin saisi ensi talvena, hintaa arvelivat tulevan 140 - 200 euroa. Louisilla sattui olemaan vielä yksi varastossa 169 euron hintaan, tuli viidessä päivässä 9,90 euron postikululla.
VStream on selvästi leveämpi kuin MRA ja Hondan omat pleksit.
Korkeudessa ei ole juurikaan eroa. Koska nyt Batzenin koko säätövara on käytössä, VStreamin saa tarvittaessa huomattavasti alemmaksi kuin MRA:n.
Kuten etukuvasta huomaa, VStream peittää pleksin ja katteen väliset aukot, eli siitä kypärään ei tule enää pyörteitä.
Tein testiajoista videon: https://youtu.be/pfafeyUcoBs
GoPro Hero 2 säätää volyymin automaattisesti, joten testiolosuhteiden vakioiminen ei oikein onnistunut. Sääkin tuppaa näin keväällä olemaan tuulinen. Videollakin kuulee, että MRA ilman Batzenia ja omatekoista Swegotech Forkshieldin kopiota on meluisin. Batzenin kanssa videolla ei juuri huomaa eroa MRA:n ja VStremin välillä, mutta subjektiivisesti VStream oli hiljaisempi. VStreamin koeajolla sää oli selvästi tuulisempi ja maisema avoimempi. Mukaan mahtui yksi tyyni hetki (ei tarttunut videolle), jolloin VStream tuntui todella hiljaiselta eikä kypärään tullut lainkaan pyörteitä tai tärinää.
Mulla on hyllyssä (vuokrapyörien varalta) MRA X-Creen spoileri, jota meinaan vielä kokeilla tuohon VStreamiin. VStremin asennossa lienee hieman säätövaraa paksujen aluslevyjen avulla loivempaan tai jyrkempään kulmaan. Kokeilemisen arvoinen juttu voi olla myös nikkaroida tuon keskimmäisen tuuletusaukon kohdalle mustasta polyeteenilevystä peitelevy. Homma toimii, kun pleksi on alhaalla, jolloin kojelaudan etuosa kääntää tuuletusaukosta läpi tulevan ilman ylöspäin pleksin taakse poistamaan alipainetta. Kun pleksiä nostaa ylös, niin tuo Hondan insinöörien alkuperäinen ajatus ei enää välttämättä toimi. Pienellä ohjainlevyllä tilanteen voi korjata.
Lopuksi, moottoripyörän aerodynamiikka (ja sen subjektiiviset tuntemukset kypärämeluna) on todella monimutkainen asia. Gessussa Givi AirFlow oli hiljainen, mutta polvien avaaminen levälleen aiheutti kovan kypärämelun. Eli yli metrin kypärän alapuolella tapahtuvat muutokset muuttavat ilmavirtauksia myös kypärässä. Saman kokoisillakin kuskeilla erot ajoasennossa, vartalossa ja varusteissa vaikuttavat huomattavasti ilman virtauksiin. Peilien muoto, asento, tankkilaukku, takalaukku, reppu, kypärä jne... Ja se, miten häiritseväksi itse kukin kokee melun. Minulla oli ajoittainen tinnitus jo aikaisemmin, syksyllä toiseen sairauteen aloitetun lääkityksen jälkeen siitä tuli jatkuvaa.
Ulkomaan foorumeilla kehuivat Batzenin ja VStream -pleksin yhdistelmää, niinpä tilasin sellaisen. Tilaamiseen liittyy vielä hyvin Suomen mp-alan vaikeuksia kuvaava episodi. Kysyin kahdelta suomalaiselta VStreamin pleksejä myyvältä liikkeeltä hinta- ja toimitusaika-arviota. Toinen ei vastannut lainkaan. Toinen vastasi, ettei heillä ole Hondan pleksejä varastossa, tavaraa tilataan kerran vuodessa, eli pleksin saisi ensi talvena, hintaa arvelivat tulevan 140 - 200 euroa. Louisilla sattui olemaan vielä yksi varastossa 169 euron hintaan, tuli viidessä päivässä 9,90 euron postikululla.
VStream on selvästi leveämpi kuin MRA ja Hondan omat pleksit.
Korkeudessa ei ole juurikaan eroa. Koska nyt Batzenin koko säätövara on käytössä, VStreamin saa tarvittaessa huomattavasti alemmaksi kuin MRA:n.
Kuten etukuvasta huomaa, VStream peittää pleksin ja katteen väliset aukot, eli siitä kypärään ei tule enää pyörteitä.
Tein testiajoista videon: https://youtu.be/pfafeyUcoBs
GoPro Hero 2 säätää volyymin automaattisesti, joten testiolosuhteiden vakioiminen ei oikein onnistunut. Sääkin tuppaa näin keväällä olemaan tuulinen. Videollakin kuulee, että MRA ilman Batzenia ja omatekoista Swegotech Forkshieldin kopiota on meluisin. Batzenin kanssa videolla ei juuri huomaa eroa MRA:n ja VStremin välillä, mutta subjektiivisesti VStream oli hiljaisempi. VStreamin koeajolla sää oli selvästi tuulisempi ja maisema avoimempi. Mukaan mahtui yksi tyyni hetki (ei tarttunut videolle), jolloin VStream tuntui todella hiljaiselta eikä kypärään tullut lainkaan pyörteitä tai tärinää.
Mulla on hyllyssä (vuokrapyörien varalta) MRA X-Creen spoileri, jota meinaan vielä kokeilla tuohon VStreamiin. VStremin asennossa lienee hieman säätövaraa paksujen aluslevyjen avulla loivempaan tai jyrkempään kulmaan. Kokeilemisen arvoinen juttu voi olla myös nikkaroida tuon keskimmäisen tuuletusaukon kohdalle mustasta polyeteenilevystä peitelevy. Homma toimii, kun pleksi on alhaalla, jolloin kojelaudan etuosa kääntää tuuletusaukosta läpi tulevan ilman ylöspäin pleksin taakse poistamaan alipainetta. Kun pleksiä nostaa ylös, niin tuo Hondan insinöörien alkuperäinen ajatus ei enää välttämättä toimi. Pienellä ohjainlevyllä tilanteen voi korjata.
Lopuksi, moottoripyörän aerodynamiikka (ja sen subjektiiviset tuntemukset kypärämeluna) on todella monimutkainen asia. Gessussa Givi AirFlow oli hiljainen, mutta polvien avaaminen levälleen aiheutti kovan kypärämelun. Eli yli metrin kypärän alapuolella tapahtuvat muutokset muuttavat ilmavirtauksia myös kypärässä. Saman kokoisillakin kuskeilla erot ajoasennossa, vartalossa ja varusteissa vaikuttavat huomattavasti ilman virtauksiin. Peilien muoto, asento, tankkilaukku, takalaukku, reppu, kypärä jne... Ja se, miten häiritseväksi itse kukin kokee melun. Minulla oli ajoittainen tinnitus jo aikaisemmin, syksyllä toiseen sairauteen aloitetun lääkityksen jälkeen siitä tuli jatkuvaa.
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Korjataan sen verran, että ne ovat kuitenkin nuo pystyraudat, jotka irtoavat alemmasta pyöreästä raudasta mittariston takana, jos poikkitangossa on liian raskasta tavaraa ja meno kovaa. Pleksin takana oleva poikkitanko siis kestää, mutta ne raudat, joissa poikkitanko on kiinni, irtoavat alhaalta. Tuossa tuoreita kuvia advriderilta, ei ole ensimmäinen tapaus.mek kirjoitti:Se mikä kuuluu menevän poikki, on nimenomaan tuo pyöreä rauta, joka irtoa kummankin pään hitsaussaumoista. En ihmettele sitä. Jos laitetaan Touratechin tai Rugged Roadsin pitkän varren päähän. Vääntövoima on melkoinen kun Zumo 390 painaa 270 g ja Touratechin lukittava teline 366 grammaa. Yhteensä siis 636 gramman möykky, jonka painopiste noilla pitkillä kiinnikkeillä on noin 15 sentin päässä tuosta pyöreästä tangosta. Puhelin on tietysti kevyempi ja kiinnikkeen painossakin säästää paljon jos sen ei tarvitse olla lukittava.
Putki kestänee, jos ajelu on rauhallista cruisailua piki- ja hiekkateillä, mutta jos meno on tuollaista, niin laittaisin GPS:n johonkin muualle. Tosin tuollakin kuskilla näkyy olevan GPS tai kännykkä juuri tuossa poikkiputkessa kiinni.
-
- Viestit: 224
- Liittynyt: Pe Maalis 20, 2009 6:07 am
- Pyörä: CRF1100L Africa Twin. KTM 350 exc-f
- Paikkakunta: Turku
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Nyt on Hondamiehille uudet vanteet talvirenkain tarjolla tuolla myyntipalstalla. Lisäksi löytyy Givin korkeampi visiiri (50e+postit)jos joku sattuisi tarvitsemaan. Seuraavaksi kirjoitellaan kotarin varustelutopicissa.
Viimeksi muokannut sunkku, Ti Marras 21, 2017 4:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämässä ei jaeta uusintoja.
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: Pe Heinä 01, 2016 10:26 am
- Pyörä: Honda Africa Twin crf 1000L
- Paikkakunta: Kokkola
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Laitatko sunkku yv vaikka hintaa tuosta Wingsistä. Onko kukaan punninnut alkuperäistä vaimentajaa, mitä mahtais painaa??? Olis yksi hiilikuitu Mivv pönttö minkä kans vois sovitella tuohon...
Honda Africa Twin Crf 1000 L , Honda Africa Twin Xrv 750 RD04 , Honda Africa Twin RD07...Näillä mennään
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Termignonin mukaan 4,8kg.Sulo kirjoitti:Onko kukaan punninnut alkuperäistä vaimentajaa, mitä mahtais painaa?
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
-
- Viestit: 224
- Liittynyt: Pe Maalis 20, 2009 6:07 am
- Pyörä: CRF1100L Africa Twin. KTM 350 exc-f
- Paikkakunta: Turku
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Moi.
Nopeat syövät hitaat ja "mek" oli tässä tapauksessa nopea. Pönttö menossa hänelle.
Alkuperäinen pönttö painoi noin 7kg. Wings vain 3,5kg.
Nopeat syövät hitaat ja "mek" oli tässä tapauksessa nopea. Pönttö menossa hänelle.
Alkuperäinen pönttö painoi noin 7kg. Wings vain 3,5kg.
Sulo kirjoitti:Laitatko sunkku yv vaikka hintaa tuosta Wingsistä. Onko kukaan punninnut alkuperäistä vaimentajaa, mitä mahtais painaa??? Olis yksi hiilikuitu Mivv pönttö minkä kans vois sovitella tuohon...
Elämässä ei jaeta uusintoja.
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: Pe Heinä 01, 2016 10:26 am
- Pyörä: Honda Africa Twin crf 1000L
- Paikkakunta: Kokkola
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Eipä haittaa, tulihan ainakin pohjoisemmaksi . 2,1 kg näytti puntari tuolle Mivville.
Honda Africa Twin Crf 1000 L , Honda Africa Twin Xrv 750 RD04 , Honda Africa Twin RD07...Näillä mennään
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Laitoin 4xled.com Supermini MID lisävalot, mukana tulee johtosarja, jolla saa pelaamaan sekä huomiovaloina että isäpitkinä. Todella laadukkaaan oloista työtä Puolan pojilta tuo setti. Mittariston takana olevasta 4 pin liittimestä saa 12 V ulosoton lisäksi myös pitkien valojen ohjausvirran (sininen johto 12 V kun pitkät päällä) ja kojelaudan sumuvalojen merkkivalon pelittään (sinimustaan johtoon 12 V sytyttää merkkivalon). Kiinnikkeeksi tilasin Rugged Roadsilta Denalin, kaatumaraudoissa tuntui jäävän niin aralle paikalle. Enemmän näkymisen kuin näkemisen takia. Laitan kuvia valoista kun saan pyörän nippuun.
Samalla tuli tilattua RRlta Barkbustersit ja tuo Wings pitäisi myös ehtiä ruuvaan kiinni. Netin syövereistä löytyi myös tankin irroitusta ja asennusta nopeuttava vinkki, eli Dremeliä ETC boksille.
Samalla tuli tilattua RRlta Barkbustersit ja tuo Wings pitäisi myös ehtiä ruuvaan kiinni. Netin syövereistä löytyi myös tankin irroitusta ja asennusta nopeuttava vinkki, eli Dremeliä ETC boksille.
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Ostit ilmeisesti tämän setin?mek kirjoitti:Laitoin 4xled.com Supermini MID lisävalot...
Mulla on harkinnassa nuo samaiset valot, mutta ei ole vielä tullut tilattua. Hyvät valothan aateessä on, mutta kaipasin enemmän valoa varsinkin vasempaan etunurkkaan! Moto3 OFF-versiona voisi olla myös mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta täytyy ensin selvittää, jääkö mahdollisessa täysjoustossa riittävästi tilaa etukatteen ja lokarin väliin.
Baja Designilla olisi mielenkiintoista, mutta varsin hinnakasta lamppua (koodilla "BDForums" -10%). Nuo S2 Prot on mukavan pienikokoiset ja tehokkaat. Nuo kun saisi tuolla runkokiinnikkeellä. Pleksikiinnitys on ihan hirveän näköinen kötöstys! Halvemmaksi tulee tilata pelkät lamput ja tehdä oma kiinnike...
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: CRF1000L Africa Twin varustelu
Tuohonkin ongelmaan löytyy lisähärpäke - Africa Twin Windscreen BraceTeemuMoi kirjoitti:Onko nyt niin, että tuohon mittariston yläpuolella olevaan putkeen ei kannata navia edes suunnitella?mek kirjoitti:Koska Threesomewithtwins-porukalta meni molemmista AT:stä tuulilasin kiinnitysrauta poikki (jossa oli Navi kiinni) en halunnut navia mittariston yläpuolella olevaan pleksin kiinnitysrautaan Touratechin tai Rugged Roadsin kiinnikkeellä. Aika pitkän varren päähän siinä raskas möykky tulisi tärisemään.
Kuinkahan paljon painoa siihen enimmillään kannattaa kiinnittää, ilman katkeamisvaaraa? Ei se taida puhelinkaan paljon navia kevyempi olla kotelon kanssa.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT