Rupesin tuossa vaihtamaan tohtoriin eteen jarrupaloja mutta...
Mitenkähän tuon ulomman jarrupalan pitäis tuosta pois lähteä? Lähteekö tuo liukutappi kiertämällä irti, että sais tuon palan pois, vai mitenkä tuo tehdään?
DR800 etujarrupalat
Valvoja: Moderaattorit
Re: DR800 etujarrupalat
Vastaanpa itse itselleni tuohon kysymykseen kun se selvisi pienen pohdinnan jälkeen.
Ulompi jarrupala lähtee pois kun puristaa jarrukelkan ihan läjään ja longistaa palaa alareunasta pois päin.
Olipa hyvä vastaus
Ulompi jarrupala lähtee pois kun puristaa jarrukelkan ihan läjään ja longistaa palaa alareunasta pois päin.
Olipa hyvä vastaus
Ihan mielenkiinnosta, mitkäs jarrupalat pistit siihen? Nimittäin mulla kun oli DR800, siihen ei menny stormilta/allrrightilta/ym saatavat DR800:n jarrupalat, ne ei vaan sopinu. Sopi sitten samat mitkä on DL1000/SV1000 vasemman puolen etujarrussa. En tiedä oliko mulla väärät satulat vai oliko Stormeilla ym väärät palat väärillä nimillä.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Motonetistä kävin hakemassa. Olikohan Lucas vai Ferodon pala. Hyvin ne sinne meni, kun vähän aikaa tuumaili 
Vajaan viikon vasta omistaneena, tuo DR800 tuntuu kyllä todella helppo huoltoiselta ja mukavalta ajaa. Kunhan vaan nuo loputkin lumet sulais niin pääsis kunnolla surauttelemaan

-
santos
- Pyörä: Honda CB500x -13
Storm-Motor:in sivujen ehdottamat palat käy vain -95 malliin asti. -96 ja uudemmat on eri etupalat. FA229 on koodi noille uudemmille paloille.
Itselläni tuo DR on -96 ja käyvät nuo Motonetin ilmoittamat vm. 88-96 palat ja toiset olis taas 96-99 jotka mulle ei käy. Takapalatkin on muuten samanlaiset mutta uudemmassa tuo jarrusatulan ulompi pala 1,7mm paksumpi kuin vanhemmassa mallissa. Ainakin mitä Motonetistä noita paloja saa.