Ktm voucher käyttö

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jamppa
Viestit: 188
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 5:35 pm
Pyörä: Stelvio
Paikkakunta: alavus

Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Öljynsuodatin sarjaa katselin motokeitaalta sais powerpartsina,mutta bike foorum jyväskylä sanoi ettei kuulu voucherin piiriin.Kumpikohan on oikeassa?
Avatar
tertsu
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Taitaa tulkinta riippua kauppiaasta, mutta ite kyllä saanut aina voucherin hyödynnettyä jarrupaloja myöten tosin eri liikeestä.
Kura lentää...
Jani M
Viestit: 2094
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Motokeitaalla käy ainakin kaikkiin KTM-varaosiin.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Peltsi
Viestit: 2817
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Täälä sano että jotain siihen summaan tarvii Powerpartsia tahi vaattehia. Ite kikkailin varaosille kaveriksi kahvikupin ja pipon että sai ton summan täyteen ja alen käytettyä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
jamppa
Viestit: 188
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 5:35 pm
Pyörä: Stelvio
Paikkakunta: alavus

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Täytyy kokeilla vielä tiskillä tinkiä...70 tilasin powerpartsia niin ois suodatinsarjalla saanu satkun täyteen.
_Mikko_1
Viestit: 175
Liittynyt: To Tammi 08, 2015 3:36 am
Pyörä: EXC

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja _Mikko_1 »

Onkos tullut vastaan yhtään verkkokauppaa jossa voucherin pystyy käyttämään?
Avatar
Seppo Honkanen
Viestit: 704
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
Pyörä: EXC-R450 6D, EXC150TPi, 690 Enduro R
Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Ootko kokeillut Motokeidasta?
Avatar
SaPeKa
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 11:11 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja SaPeKa »

Peltsi kirjoitti:Täälä sano että jotain siihen summaan tarvii Powerpartsia tahi vaattehia.
Multa ne vaati koko summan edestä woimaosia tai vaatteita. Suodatinsarja kyllä kuului siihen kategoriaan.
Sami
arraparra
Viestit: 183
Liittynyt: Su Kesä 26, 2011 8:40 am
Pyörä: KTM 350 exc-f 6D -20 KTM 350 sx-f 2013

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja arraparra »

_Mikko_1 kirjoitti:Onkos tullut vastaan yhtään verkkokauppaa jossa voucherin pystyy käyttämään?
Ilmeisen ehdoton on kotarin antamat säännöt tälle vuodelle (motokeitaasta kysytty), että pitää käydä itse kivijalassa pyörähtämässä.
Ei mielestäni paras idea, ei noita nyt ihan joka kylässä kuitenkaan ole. Olin jo katsonut sellasen parin sadan setin ennenku selvis tämäkin, eli jää käyttämättä =( Muutamaa sataa en kuitenkaan aja voucherin tähden.
jhe
Viestit: 240
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 8:52 pm
Pyörä: 701 E -18
Paikkakunta: Helsinki/Joensuu

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja jhe »

arraparra kirjoitti:
_Mikko_1 kirjoitti:Onkos tullut vastaan yhtään verkkokauppaa jossa voucherin pystyy käyttämään?
Ilmeisen ehdoton on kotarin antamat säännöt tälle vuodelle (motokeitaasta kysytty), että pitää käydä itse kivijalassa pyörähtämässä.
Ei mielestäni paras idea, ei noita nyt ihan joka kylässä kuitenkaan ole. Olin jo katsonut sellasen parin sadan setin ennenku selvis tämäkin, eli jää käyttämättä =( Muutamaa sataa en kuitenkaan aja voucherin tähden.
Moro! Tilasin tänään Motokeitaasta sähköpostilla, sain laskun s-postiin, jonka maksoin ja voucheri kävi siinä kaupassa maksuvälineenä kuin oikea raha! Kokeilitko tuota?
_Mikko_1
Viestit: 175
Liittynyt: To Tammi 08, 2015 3:36 am
Pyörä: EXC

Re: Ktm voucher käyttö

Viesti Kirjoittaja _Mikko_1 »

jhe kirjoitti:
arraparra kirjoitti:
_Mikko_1 kirjoitti:Onkos tullut vastaan yhtään verkkokauppaa jossa voucherin pystyy käyttämään?
Ilmeisen ehdoton on kotarin antamat säännöt tälle vuodelle (motokeitaasta kysytty), että pitää käydä itse kivijalassa pyörähtämässä.
Ei mielestäni paras idea, ei noita nyt ihan joka kylässä kuitenkaan ole. Olin jo katsonut sellasen parin sadan setin ennenku selvis tämäkin, eli jää käyttämättä =( Muutamaa sataa en kuitenkaan aja voucherin tähden.
Moro! Tilasin tänään Motokeitaasta sähköpostilla, sain laskun s-postiin, jonka maksoin ja voucheri kävi siinä kaupassa maksuvälineenä kuin oikea raha! Kokeilitko tuota?
Kiitos vinkistä. Pitänee huomenna soitella jos vielä onnistuisi.
Vastaa Viestiin