Africa Twin Ralli 2016!!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Juupeli
- Pyörä: Honda Transalp
Re: Africa Twin Ralli 2016!!!
Juupeli mukana AT:lla.
Telttapaikka mulle.
Rauhallisempakin vauhti riittää.
Telttapaikka mulle.
Rauhallisempakin vauhti riittää.
-
salvelinus
- Pyörä: Honda Africa Twin 1998
Hei!
Mukana ollaan ja yöt viihdytään teltassa.
Mukana ollaan ja yöt viihdytään teltassa.
- mti
- Pyörä: Ural 650 -93, Dnepr MT-11, AT RD07 Rally
Nyt sopi ainakin alustavasti aikataulu vapaaseen kohtaan, joten täältä tulee yksi AT ja kuski teltta kainalossa.

Meikäläinen vois lähtä Penan perään kattomaan ettei eksytäOhjaustehostin kirjoitti:Pitäää varmaan ilmoittautua mukaan teltta paikalla Siilinjärveltä
Voin vetää ryhmääkin? saatan kyllä eksyäkin matkalla ?!
Yksi AT ilmoittautuu mukaan, telttamajoitus jos ei nyt muuta ilmaannu. Jos johonkin kämppään mahtuu?
Yksi ensikertalainen Dominaattori ilmoittautuu mukaan. Josko johonkin kämppään mahtuus tai lattialle?
Saadaan kaksi uutta Afrikkalaista paikalle kun Juuso Moto-Raumalta ja maahantuojan edustaja Brandtilta osallistuvat ralliin.
Pyöriä on mahdollisuus koeajaa ainakin lauantain reitillä pyöriä vaihdellen.
Heikki
Pyöriä on mahdollisuus koeajaa ainakin lauantain reitillä pyöriä vaihdellen.
Heikki
Viimeksi muokannut PAH, Ke Huhti 06, 2016 5:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HiekkaHeikki
-
pepe750
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Hienosti hoidettu. Pääsee Uusi Afrikkalainen tosi testiin.
- Totti
- Pyörä: Tenere 700
- Viesti:
Mistäs niitä lyhennysvapaita kuukausia haettiinkaan...
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Kunnia tästä ei kuulu minulle, aloite tuli heidän puoleltaan. Tai oliko sulakarilla ja Happilla sormet pelissäpepe750 kirjoitti:Hienosti hoidettu.
Oli miten oli, hienoa saada uudet pyörät näytille. Koeajot jää varmaan lauantaille että bensa riittää rallireitille. Nurmeksesta suorinta reittiä kämpälle on 30 km ja kämpältä reittiä pitkin taas tankille Nurmekseen 280 km.
Ei varmaan jää paljoa bensaa reserviin CRF:n 18,8 l tankista.
Heikki
HiekkaHeikki
Onko kellään lähtijöistä tuttuja noissa "paikallisissa" matkailuyrittäjissä, saiskohan heidän kautta reitille polttoainetta
Reitin varrella kutakuinki puolessa välissä ja vähän yli olisi otollinen paikka olla kannujen kanssa, minä ainakin voisin tuosta lystistä jotain ylimääräistäkin maksaa
Tuossa laskeskelin niin matkassa pitäisi olla varalta 5-10 litraa ja ajatus kahdesta 5l kannusta ei hirveästi houkuttele
riippuen tietenkin kulutuksesta kesäkelissä josta ei vielä havaintoa tolla 701:llä omassa käytössä. Isot pojat ameriikassa ajelee ihme lukemilla jopa alle 5l/100km ja minä pahimmillaan 8l/100km 
Reitin varrella kutakuinki puolessa välissä ja vähän yli olisi otollinen paikka olla kannujen kanssa, minä ainakin voisin tuosta lystistä jotain ylimääräistäkin maksaa
Tuossa laskeskelin niin matkassa pitäisi olla varalta 5-10 litraa ja ajatus kahdesta 5l kannusta ei hirveästi houkuttele
Ei ole tuttuja mutta Ruunaan Retkeilykeskus on noin puolivälissä, sieltä voit kysyä mahdollista polttoainetta. Luulisi olevan kun vuokraavat veneitäkin. Poikkeaa 10 km reitiltä. Ei ole ruokapaikkanakaan hullumpi.
http://www.ruunaa.fi/fi/palvelut/
Heikki
http://www.ruunaa.fi/fi/palvelut/
Heikki
HiekkaHeikki
-
arska73
- Pyörä: Varadero 1000
Noni tää joutuu perumaan osallistumisen.Hallitus ilmotti jotta ollaan sillo Turkissa..
Joten vapautuu myös Sara mökistä minun paikka... Ehkäpä sitte ens kerralla......
Joten vapautuu myös Sara mökistä minun paikka... Ehkäpä sitte ens kerralla......