KIPPIS..

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
MTK
Viestit: 654
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: KTM

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja MTK »

Ei mulla ole varaa valita kenen kanssa oon tekemisissä.
Hirveen nerokas viesti Pastorilta, kun en osaa tulkita sitä mitenkään. Jospa siis samaan aikaan pahoitan mieleni oletetusta vittuilusta ja heitän virtuaaliset samanhenkisyyden ylävitoset niin jostain noiden välistä varmaan löytyy totuus :)
Oiskin ollut mitä tahansa motoristiin viittaavaa niin ois keskustelun varmasti saanut aikaan. Yksin liian selvänä en uskaltanut lähteä halkaisemaan yllättävän nuoren asiakaskunnan muodostamaa älypuhelinmerta aloittaakseni jonkunasteisen paskanjauhamisriitin. Siispä nopeasti takaisin kotiin ja zombeja ruudulle.
Pastori
Viestit: 523
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Älähän nyt hermostu hyvä mies. Myönnän että tuota ei sarkasmitutkakaan olisi havainnut. Lähinnä vaan heitin läpän siihen ketjuun liittyen missä eräs herrasmies syyttää motoristeja alkoholisteiksi.

Pahoittelut jos aiheutin turhaa ärtymystä.
Avatar
MTK
Viestit: 654
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: KTM

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja MTK »

Ei kun just hyvä! Yksi ajatus olikin, että onkohan joku lukenut jotain ja viittaa johonkin mitä minäkin olen lukenut ja nyt pitäisi vaan luottaa siihen että ollaan luettu samat jutut... Siispä ylävitoset, jos sellaisia sattuu harrastamaan :)
Pastori
Viestit: 523
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Jep, yläfemmat just. Hymiöitä ois hyvä käyttää enemmänkin jotta välttää väärinkäsitykset :D

Muutaman viikon jälkeen 4kpl 0,68 karhua. Eihän niistä tule kuin paha mieli, mutta se nyt on jo muutenkin.
Velska
Viestit: 33
Liittynyt: To Loka 09, 2008 9:18 am
Pyörä: Triumph tiger 900 rallypro
Paikkakunta: Kotka

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Velska »

Koheltaja kirjoitti:Liityin elilen myös tähän paheksuttavaan kerhoon Velskan innoittamana ja naukkasin parit mukit yhren tähren jaloviinaa elokuvaa katsellessa. Kyllä nyt on kamala morkkis kun menin moista syntiä tekemään, olen varmaan rappioitunut alkohlisti :lol:
Älä tee niinkuin minä teen vaan.... :lol:

Ja nytten se syntiosuus.
Miepä nappailen pikkusen viskiä,
tai no Ballantinesiä .Eipä toi niin järisyttävän hyvää oo.

Vain on jo oottanu vuoroaan hyvän tovin jotta miks ei.
Enkä meinaa mennä paikalliseen nuokkumaan räkä poskella...
tänä viikonloppuna :oops:
Hyvät ei hätäile
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Uutena vuotena lupasin että olen puolivuotta juomatta ja tupakkia polttelen ainoastaan silloin kun kupitetaan. Sehän tarkoittaa sitä että tänä vuonna saan olla tupakki suussa viihteellä joka toinen päivä :mrgreen:

No ei, kyllä on huonoksi mennyt kun nämä hommat ei onnistu yhtä luontevasti kuin joskus aiemmin. Eilen tuli käytyä mikrofonibaarissa enkä muista koska olisin viimeksi päässyt niin halvalla ja aamusta ajokunnossa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
Pilssi
Viestit: 786
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 1:22 am
Pyörä: Super Tenere 750
Paikkakunta: RAISIO

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Koheltaja kirjoitti:Uutena vuotena lupasin että olen puolivuotta juomatta ja tupakkia polttelen ainoastaan silloin kun kupitetaan. Sehän tarkoittaa sitä että tänä vuonna saan olla tupakki suussa viihteellä joka toinen päivä :mrgreen:

No ei, kyllä on huonoksi mennyt kun nämä hommat ei onnistu yhtä luontevasti kuin joskus aiemmin. Eilen tuli käytyä mikrofonibaarissa enkä muista koska olisin viimeksi päässyt niin halvalla ja aamusta ajokunnossa.
Kuulostaa varmalta kuolemalta :o
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kumpi noista? Eka vaihtoehto olisi kyllä kuolemaksi hyvin nopeasti, toka vaihtoehto tuntuu nykyään paljon luontevammalta kuin eka 8)
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
aapo
Viestit: 824
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja aapo »

perhe evakossa, remotti hommia... ja pitäähän sitä vähä saunoa :D ja samalla sain vaihrettua wilberssin sutkihi
-too Big to fail-
Harri Hemmilä
Viestit: 1230
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: Trek Roscoe 6
Paikkakunta: Ylivieska

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Vanhaa ketjua taas ylöspäin...
Ylivieskan suunnilla kun on suvikumeilla hankala ajella niin saunanpäälle muutama 5,3% Karhu ja yks 5,3% Baronka :)
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
Avatar
tomiik
Viestit: 706
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIPPIS..

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Laitetaan tähän vanhaan säikeeseen tällainen herkku. Melkein Sandelskin kalpenee.

Kuvakin meni kyljelleen :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Vastaa Viestiin