ATC kirjoitti:Materiaali vaikuttaa omituiselta, ei tuo oikeen lasikuituakaan vaikuta olevan. Tuossa olisi pikku reklamaation paikka valmistajalle
Kiinnikkeiden kohdat oli melkoisen monttuisia ja pakkelia sai niihin laittaa ihan reilusti, kiinnikkeiden alueet näytti muutenkin aika epämääräisen epäilyttäviltä.
Valmistajalle laitoin kahteen kertaan sähköpostia mutta ilmeisesti Kreikkalaisilta on rahojen lisäksi sähköpostimerkit loppu kun en koskaan saanut vastausta. Missään nimessä ei kannata edes harkita Perfect Fairingsin tuotteita, laatu on ala arvoista hintaansa nähden.
Onneksi sulla on korjauskeino valmiina, se olisi jo tehty jos olisin ite tajunnut miten saa kiinnityksen modattua toimivaksi
Juu saan niistä vanhoista putkensuojista alaosat tuohon advelokariin ja sitten uskoakseni toimii. Talvella sen rakennan, nyt vaan ajetaan kun alkaa olla siinä kuosissa kuin se minulle pitää olla. Paha noille on kyssäreitä laittaa kun ovat niin kaukana, hyvä aihio tuo on edelleen
Nyt alkaa olla tavarat pakattuna ja projekti saa loppuviikon viilettää KTM Adventure Rallyn reittejä, kun siihenhän se on tehtykin
Tuli pyörä minun puolella vastaan ja suoraan syliin, mitäpä siinä tehet. Onneksi molemmat selvisi ruhjeilla, pyörät on lunastuskunnossa. Vasemmanpuolei sin ura on vastaantulijan ajojälki, siis minun puolella minua vastaan.
Onhan tuo sen näköinen, että jos mopo on isoin harmitus kuskilla, niin sitten on kyllä ollut isosti tuuria matkassa. No, tekee sitten seuraavan entistä parempana
Onneksi ei osunut pahemmin kuskeihin, tuossa olisi voinut käydä huonomminkin kun hyvästä vauhdista kaksipyöräisellä törmätään nokikkain. Onko tuo pyörä nyt ihan oikeasti lunastuskunnossa vai selviääkö katteita ja keulan vaihtamalla? Tai no, jos vakuutukset on kunnossa niin mikseipä sitä ottaisi rahanakin... onpahan seuraavan projektin budjetti kunnossa.
Tuosta kuvasta näyttää että tie on ollut kohtalaisen suora ainakin toiseen suuntaan. Olisi kiinnostavaa kuulla tarkemminkin miten tuossa noin kävi, jos vaikka jotain oppisi... Itse olen koettanut pysyä aina omalla puolella ellei näe pitkälle eteen, ja muutenkin ottaa mutkissa rauhallisemmin, mutta välillä kyllä käynyt silti mielessä että jos vastaantulija ajaisi samoja vauhteja niin kiirehän siinä voisi tulla...
Viimeksi muokannut Jokke Espoosta, La Heinä 25, 2015 5:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Vastaantulija on hoidossa ja päävamma taitaa olla pahin, kyllä siinä ihan sylipainit otettiin ja päät kolisi yhteen, minä tuhosin Adven keulan rintakehällä ja se panssaripaitahan oli sitten majoituksen kaapissa, takissa toki perussuojat mutta sitä rintapanssaria ei ollut. Kaveri taisi olla keskittynyt navigointiin ja ei huomannut pyörän kurssin muutosta, näkyvyyttä tuossa oli ihan hyvin molempiin suuntiin, toivotaan että kaverilla on vakuutukset kunnossa. Gepsin mukaan minun pyörän vauhti oli hieman ennen törmäystä 22kmh ja törmäyshetkellä 8kmh. Kaverilla noin 50-60 ja jarrutusta ei tapahtunut ollenkaan, pyörät jäi törmäyspaikalleen. Kuskit poistui painin jälkeen eri suuntiin ja taitaa olla helpompi luetella mihin ei satu. nyt ei yskitä eikä kaasutella hetkeen, ei myöskään työkaluja puristella kourissa mutta tästä vielä noustaan. Ei vituta kun vielä eletään, no vituttaa vähän kun sattuu niin saatanasti
Komia oli vehje ennen tuota kolahdusta. Onneksi sitä ehti tutkiskella ja katsella. Ja kuskin puolesta harmittaa, kun oli perjantaina adventure rallyn CP:llä havaittavissa, että kuski nautti ajamisesta erittäin paljon kaatosateista ja reitin liukkaudesta huolimatta - mukavaa tuntui olevan.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää