Kisarenkaalta saa palvelua nastarenkaissa.

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Kisarenkaalta saa palvelua nastarenkaissa.

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Lähetin Kisarenkaalle kyselyn, josko löytyisi mun pyörään nastarenkaita
Meili lähti tunti sitten.

No vastaus tuli puolen tunnin päästä ja nyt on renkaat tilattu. Ja hintakin oli kohtuullinen.

Mainiota asiakaspalvelua.

Toimitusaika on 3 - 5 viikkoa, mutta kyllä tässä vielä lumet sulaa ennen joulua Raahessa. Nyt on lunta 20 cm ja alla kuluneet Karoot.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

Sieltä minäkin vuosi sitten kaverin kanssa nastarenkaat tilasin, eikä moitteen sanaa kyllä voi keksiä. Teetettiin vielä hiukan tavallista enskarengasta leveämmällä nastoituksella, jotta pitoa riittäisi jäisillä sorateillä kanttailuun ja renkaat olivat juuri sitä mitä tilattiin. Muistaakseni vajaa 350 € parilta, joten ei kyllä edes mietitty irtonastojen ostamista ja itse nastoittamista.

Voin suositella.
Pekkavee

Joo, mäkin annoin speksit, että missä olisi tarkoitus ajella. Eli lumipolanteisilla teillä, joita täällä Raahessa riittää. En mene mihinkään spooreihin tai muihin extreme paikkoihin. Asfaltillakin pitäisi joku siirtymä pystyä tekemään.

No sieltä Kisarenkaasta tuli speksit, että mikä rengas ja nastahomma siihen käy.

Pekka
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

No mitäs sieltä nyt on sitten tulossa? Vai onko se salaisuus?
sik
Pyörä: jopo

Viesti Kirjoittaja sik »

Mulle on tulossa kisarenkaalta jääratapiikit. Hinnat on hyvin kilpailukykyiset. http://www.kisarengas.fi/
njurmi

Viesti Kirjoittaja njurmi »

Pekka.Minkälaaset renkahat ne sulle myi?
Pekkavee

No itse asiassa sieltä ei tullut ihan tarkkaa tietoa, mitkä ne renkaat on.
Koon ne kyllä kertoi.
Mutta niissä on rallinastat. :D :D :D

Kyselin lisätietoja, kun aloitte utelemaan, mutta en ole tietoja vielä saanut.

Hinta on 300.- satsi. Se on mun mielestä kohtuullista, kun ne varmaan kestää useamman talven, kun ei revittele.

Kun saan lisätietoja ja kokemuksia, niin kerron sitten lisää.

Pekka
Pete H
Pyörä: 300 EXC

Viesti Kirjoittaja Pete H »

pistin tänään tilauksen vetämään, noin 3 viikkon toimitusaika.Trelleborgit enskanastoilla tulossa.
marko.virkajarvi

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

Mulle tuli tänään Kisarenkaalta KT-9661 takanakki 120 leveenä rallinastoilla paitsi reunalla enskanastat. Samaa rengasta olen käyttänyt kesärenkaana ja se on kestänyt hyvin,jopa 1500 km on päässyt sillä.Jotkut on tietysti sitä mieltä että se ei ole tarpeeksi hyvä kestoikä mutta tavallisella krossikumilla ei pääse kuin 500km :x
panu..
Pyörä: Versys
Viesti:

Viesti Kirjoittaja panu.. »

marko.virkajarvi kirjoitti:Mulle tuli tänään Kisarenkaalta KT-9661 takanakki 120 leveenä rallinastoilla paitsi reunalla enskanastat. Samaa rengasta olen käyttänyt kesärenkaana ja se on kestänyt hyvin,jopa 1500 km on päässyt sillä.Jotkut on tietysti sitä mieltä että se ei ole tarpeeksi hyvä kestoikä mutta tavallisella krossikumilla ei pääse kuin 500km :x
no kyllä ihmetellä pitää, miten heikkoa tavaraa renkaat on, jos kerta 1500km vaan pääsee. sellainen kilometrimäärä tulee hyvin äkkiä rullattua pelkästään vapaalla. :P
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

panu.. kirjoitti:no kyllä ihmetellä pitää, miten heikkoa tavaraa renkaat on, jos kerta 1500km vaan pääsee. sellainen kilometrimäärä tulee hyvin äkkiä rullattua pelkästään vapaalla. :P
Kyllä varmaan ne renkaat ihan hyviä ja kestäviä ovat. "Äijäenska"-Kuskeilla ei vaan ole luistonestoa pyörässä eikä ranteessa...
Adventure

Viesti Kirjoittaja Adventure »

panu.. kirjoitti:
marko.virkajarvi kirjoitti:Mulle tuli tänään Kisarenkaalta KT-9661 takanakki 120 leveenä rallinastoilla paitsi reunalla enskanastat. Samaa rengasta olen käyttänyt kesärenkaana ja se on kestänyt hyvin,jopa 1500 km on päässyt sillä.Jotkut on tietysti sitä mieltä että se ei ole tarpeeksi hyvä kestoikä mutta tavallisella krossikumilla ei pääse kuin 500km :x
no kyllä ihmetellä pitää, miten heikkoa tavaraa renkaat on, jos kerta 1500km vaan pääsee. sellainen kilometrimäärä tulee hyvin äkkiä rullattua pelkästään vapaalla. :P
100 hevosvoimaa, järjetön hupikerroin ja pään sisältä puuttuvat kierrosluvun rajoittimet tekevät tuosta matkamittarin näyttämän ja takapyörän pyörimän matkan suhteesta jotain muuta kuin 1:1.

Ja jos oikeasti pitoa haluaa, crossirenkaita ei voi ajaa kankaille. Ne ovat vainaat vaikka nappia olisikin vielä yli lain salliman kuviosyvyyden.

-Tero-
Pekkavee

Adventure kirjoitti: 100 hevosvoimaa, järjetön hupikerroin ja pään sisältä puuttuvat kierrosluvun rajoittimet tekevät tuosta matkamittarin näyttämän ja takapyörän pyörimän matkan suhteesta jotain muuta kuin 1:1.

-Tero-
Niin mikähän toi kerroin olisi, 1:4 tai jotain. Kyllä se takarengas sutii aika mukavasti.

Pitäiskö laittaa takarenkaaseen oma matkamittari niin näkis ton suhteen eturenkaaseen.

Noi Sigman mittarit maksaa 20.- kpl, joten ei olis edes suuri investointi. Taidankin tilata toisen mittarin niin taas on uutta ihmeteltävää tässä kurapyöräharrastuksessa.

viewtopic.php?t=1767&highlight=sigma

No nyt talvella en varmaan paljon sudittele noilla nastarenkailla, mutta kesällä tulee varmaan paljon eroa eturenkaan ja takarenkaan matkamittariin.

No täähän oli mainio idea. Kiitos Adventure/Tero.

Pekka
Pekkavee

Ne mulle tulevat renkaat on tommoiset:

5.10-17 Kings KT-963 ja 105/90-19 Ice on jääratarengas
Kisarenkaan meilin mukaan.
Ja hinta on 300.- yhteensä rallinastoilla

Pekka
Jarski61
Pyörä: k

Renkaat

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Nyt tulossa renkaat 5.10-17 Kings KT-963 ja 105/90-19 rallinastalla.
Taitaa tulla sittenkin hauska talvi. :D :D :D :D
Vastaa Viestiin