amon74 kirjoitti:Jäikö sinulla parkit palamaan? Minulle kun ei tule semmoista kulkuneuvoa,missä ei ole taka valoja... Tullu muutama oho tilanne, kun on ollu näitä uusia autoja,missä ne ei pala päivävaloilla.
Palaa vain parkkien kanssa, lyhyet sammuttavat.
Toimii myös pitkillä, koska lyhyet palavat tuossa väkkärässä pitkien kanssa samaan aikaan.
Jos ei parkkeja välttämättä tarvi, yksinkertaisinhan on kytkeä LDR:t suoraan parkkien tilalle, jos laittaa sen jännitteen haistelijaboxin kanssa, niin pitäisi sammua kun pistää ajovalon päälle. Näin siis 950:sen katkaisijan kanssa.
Niin varmaan olis,mutta haluan säilyttää ne parkit. Ja eihän siihen tule,kuin yks kytkin lisäks... jotenki epäilen niitä bokseja...miten kestävät tärinää...
Tuosta Adven jousuituksen löysyydestä, laiton tässä juuri Touratechin vieterit eteen ja taakse ja ainakin kylmillä tyypeillä ero on
melkoinen.
Onko muilla kokemuksia moisista vai oliko lie uus tuote turhatecin luettolossa, en muista ainakaan viime talvelta
Vielä pitäs ruveta syventyyn Tuneecun ihmeeliseen maailmaan...kun tuli laitettua tupla Leovincet ja riisuttua sas vehkeet pois.
ja vielä onko kukaan, no varmaan on mutta auttaako sen snorkkelin pois repiminen ilmanpuhdistin kotelosta kottaraista saamaan paremmin happea, ainakin luulis.
Millä joustomatkoilla teillä pyörät johon jousi muutoksia olette tehneet.
Itse vaihdoin kans keulaan jäykempiä jousia (lyhyt joustoiseen) ABS maliin..
Syksyllä vaihtui pyörä R malliksi (pakkia en ole löytänyt )
Vähäisillä ajoilla tuntuisi että ei kaipaa jäykennystä,en toki tiedä onko muutettu ed. om. toimesta.
Joo apsi vekotin mullaki ja kun Kuljettaja on yli 0,1 tonnia olin suorastaan pakotettu moisiin muutoksiin.
Saapa nähdä kun pääsee tosi toimiin niin kuin pelaa
Auttakee Pyörää kasatessa ongelma muistinkanssa onko nuolen osoittamassa kiinnikkeessä joku kikkula ja onko se tuohon nuolen osoittamaan liittimeen vai mitä hemmettejä nuo oli.
Jos joku muistas tai olis mopo vielä sen verran kappaleina että vois katsoa.
Vikke kirjoitti:Auttakee Pyörää kasatessa ongelma muistinkanssa onko nuolen osoittamassa kiinnikkeessä joku kikkula ja onko se tuohon nuolen osoittamaan liittimeen vai mitä hemmettejä nuo oli.
Jos joku muistas tai olis mopo vielä sen verran kappaleina että vois katsoa.
Tyhjä liitin samalla suunnalla tyhjänä myös sellainen levee liitin kumisukassa
edit. tuossa kiinnikkeessä ei ole mitään..itse siihen laitoin ajonesto mokkulan joka suodatinkotelossa alunperin kiinni.
Suodatinkotelon ja sasvermeet heitin pois kun vaahtomuovi filtterin laitoin,ja kotelo pikakiinnikkeellä.
Iridium tulpista hyviä kokemuksia. Lähtee "huonommallakin akulla" käyntiin.
Ei vaadi niin suuria kierroksia kuin norm. tulpilla.
Tässä härpäkkeessähän on alkujaankin liian pieni akku. Liekkö säästäneet painossa?
Jarkko kirjoitti:Iridium tulpista hyviä kokemuksia. Lähtee "huonommallakin akulla" käyntiin.
Ei vaadi niin suuria kierroksia kuin norm. tulpilla.
Tässä härpäkkeessähän on alkujaankin liian pieni akku. Liekkö säästäneet painossa?
Iridiumeilla on menty jo niin pitkään etten starttaamista pysty kommentoimaan mutta ainakaan yhtään ei ole koskaan hajonnut.
Akusta olen samaa mieltä. Kovin montaa kertaa ei voi koittaa ennen kuin homma on valmis. Talveksi jo suunnittelin kahden akun systeemiä mutta kelit oli liian huonot.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]