timo kirjoitti:Mitäs luulet, pitäiskö mun kanssa kokeilla tuommoista?
Kyllä toi jotain voi auttaa mutta hiljainen tuokaan ei ole, PE muovisen ohjurin kolinaa ei kuule kypärän sisälle mutta kun poika on päästellyt mun pyörällä krossiradalla niin ohjurin kolina on kuulunut varikolle. POM muovinen ohjuri kolisee siihen malliin että itekkin luulee että jossain on vikaa.
timo kirjoitti:Taitaa olla kovan etuseinän yläreuna jo riittävän kaukana edessä(?)
Näitä näkee kaikenlaisia, mutta tuo ei taida vähemmän hallituissa alastuloissa napsia kovin helposti silmille tai kurkkuun.
On se aika kaukana ja yllätyin ettei se olekkaan niin korkealla kun kuvittelin. Normi touhuissa en usko että kate tulee silmille mutta patikossa ja hallitsemattomissa alastuloissa on paree pitää visiiri alhaalla tai krossilasit päässä. Mulla on lievä visio katteen muutoksista jos osumia alkaa tulemaan.
Jani M kirjoitti:Makuasia, mutta minusta umpio olisi nätimpi alkuperäisellä paikallaan kuin ylemmäksi nostettuna.
Juu, nää on niitä makuasioita. Alhaalla oleva umpio jättää turhan korkean/tyhjän otsapinnan katteesen, jos kate olisi matalampi, tai siinä olisi pleksi, ulkonäkö voisi olla mun silmään parempi. Mitään muutoksia ei ole vielä tehty joten on mahdollista että umpio jää omalle paikalleen, se kyllä korvataan 690 H4 umpiolla.
Kylätason kurapyöräilijä.