Märkä-kuivaimuri talliin

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MotoMasa
Pyörä: 990Adv

Re: Märkä-kuivaimuri talliin

Viesti Kirjoittaja MotoMasa »

Ihan ite olen harjalla levitellyt sulamisvedet, niin kuivahtaa suht nopiaan lämpimässä tilassa. Vois tosin ostaa jonkun halvan EiHelvetin ihan niille hommille ja pitää normi imurit kuivilla.
Nomen est omen
Pyörä: Africa Twin '96

Viesti Kirjoittaja Nomen est omen »

Mulla on clen-merkkinen imuri käytössä. Hinta oli 80e. Sillä olen imuroinut betonia, tuhkaa, vettä, sahanpurua, jne. Kovasti olen tyytyväinen ollut.
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Puuilon ja Lidlin imurit tsekattu ja Lidlin halvan olisin ostanut, mutta siinä ei ollut työkaluliitäntää. Puuilossa oli Einhellejä monessa koossa ja sitten kalliimpiakin vehkeitä, mutta jäivät vielä hyllyyn. Clenin painepesuri on ja siitä hyviä kokemuksia, joten Clen voisi tulla kyseeseen jos saa edullisesti.
Kura lentää...
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Muutamia Clenejä oli meillä vara/lainaimurina ja ne oli ihan toimivia, ja niihin saa varaosia jatkossakin kun ei ole mikään markettimerkki.
Kylätason kurapyöräilijä.
Korruptio
Pyörä: KTM Adventure 990

Viesti Kirjoittaja Korruptio »

Mulla on semmoinen lidlin imuri, renkaat saatana halkeaa ja irtoaa akselista niin ne pitää liimata. Muuten hyvä peli, edes betonin hiomapöly ei ole sitä vielä särkenyt. Vettä se imee mutta nakkelen ennemmin kumilastalla ovesta ulos ettei jankitu se imurissa jo oleva tavara veden kanssa tönkiksi.
--Sent from my computer using a keyboard
tertsu

Bilteman imurin kävin hakeen ja sulamisvedet sillä lähti näppärästi.
Kura lentää...
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

Korruptio kirjoitti:Mulla on semmoinen lidlin imuri, renkaat saatana halkeaa ja irtoaa akselista niin ne pitää liimata. Muuten hyvä peli, edes betonin hiomapöly ei ole sitä vielä särkenyt. Vettä se imee mutta nakkelen ennemmin kumilastalla ovesta ulos ettei jankitu se imurissa jo oleva tavara veden kanssa tönkiksi.
Onkohan Lidl päivittänyt laatumääritykset. Mulla on jo muutaman vuoden ollut käytössä heidän kookkaampi Parkside - siis se jossa on automaattikäynnistystoiminto. On ollut monenlaisessa hommassa mukana ja kestänyt todella hyvin. Uhkaava vesivahinkokin sillä on torjuttu eli imi todella hyvin ja nopeasti vedet lattialta. Ainoa ongelma on, ettei ole mitään hajua, mistä sais uusia suodattimia. En tosin ole vielä kovin ankarasti etsinytkään.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
tertsu

Google haku "Parkside imuri suodatin"
Esim.
https://www.findust.com/c/4514/parkside-pnts-lidl
Kura lentää...
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

tertsu kirjoitti:Google haku "Parkside imuri suodatin"
Esim.
Tarkoitin suodatinta, en pölypusseja. Lidlin imureihin käy ilmeisesti Einhellin suodattimet.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
tertsu

Å kirjoitti:
tertsu kirjoitti:Google haku "Parkside imuri suodatin"
Esim.
Tarkoitin suodatinta, en pölypusseja. Lidlin imureihin käy ilmeisesti Einhellin suodattimet.
No eikös tuolla samalla sivulla ollut kolmenlaisiakin suodattimia. Noita leikattavia suodatinmateriaaleja saa melkein mistä vaan vai onko siinä imurissa jokin mallikohtainen paperisuodatinkin mikä hakusessa?
Kura lentää...
teppogarde
Pyörä: DL 650 V-Strom

Viesti Kirjoittaja teppogarde »

Alle satasen Lavor on mulla pelannu kohta kymmenen vuotta. (jopa kaikki pyörät ehjiä!!) Vedetty betonipölyt ja sahajauhot ym. raksaroippeet, veden imurointia varten otan pölypussin pois ja jätän sen vaahtomuovisuodattimen ettei roiskeet mene puhaltimeen. Ainut pieni kiusa on aika ohut imuletku, välillä männynneulasetkin jää poikittain ja tukkii imun. Helppo kyllä putsata kun tukos jää yleensä putken liitokseen. Nyt jos ostaisin, merkki luultavasti pysyisi samana mutta ottaisin hieman isommalla rst-säiliöllä, nykyinen muovisäiliöllä. IKH esim. pitää näitä hyllyssä eikä ne kaikki älyttömiä maksa... http://www.ikh.fi/tuotehaku/lavor#!tid2383
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Vastaa Viestiin