Olisiko tarvetta ST:n korotuspalikoille?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

XTZ750ST
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2014 9:54 am
Pyörä: XTZ750

Olisiko tarvetta ST:n korotuspalikoille?

Viesti Kirjoittaja XTZ750ST »

Jos jotakuta kiinnostaa niin tässä talven aikana olisi tarkoitus saattaa tenere normaali korkuiseksi, jahka löydän jostain
orkkis koiranluut taakse ja selvittelen sen etupään korotuksen että onko putkien sisään laitettu jatkopalikat vai vaihdettu
koko putket. On nimittäin nuo kantapäät sen verran lähellä persettä että toisinaan pysähtyminen meinaa aiheuttaa lieviä rytmihäiriöitä...Sen tarkemmin en osaa sanoa että minkä verran korottaa mutta joskus tuli normi tenereä kokeiltua niin jalat ylti melko hyvin maahan en muista että eltikö kantapäät kunnolla mutta nyt kengän kärjet yltää just ja just tonttiin kiinni.
Tosin on aika jäykät kengätkin. Jos jollain roikkuu nurkissa vakio romppeet kyseiseen hommaan niin oon kiinnostunut
ostamaan tahi vaihtamaankin. Oon laivalla töissä ja puhelimet toimii milloin toimii niin varmin konsti on laittaa viestiä tätä
kautta tai sähköpostiin tmu.nevalainen@gmail.com

Teemu

-Tai jos joku viitsisi mitata vakio korkuisesta tenerestään niiden koiranluiden reikävälin reiän keskeltä reiän keskelle mahdollisimman tarkasti niin teen ne itse tai paremminkin kaveri saa cnc-plasmallaan tehdä ne niin tuleepahan samanlaiset.