Kyllähän sitä ajelis, mutta ku pari viikkoo sitte mopolla mulistellessa
venähti nilkasta nivelsiteet ja eilen lapiohommissa naksahti selkä.
Ajele siinä sitte!
Jepa,
20 kilometriä riitti tänään, pyörät talvisäilytykseen ja otetaan käyttöön auringon noustessa seuraavan kerran.
Liian kankeaa sopivallakin vaatetuksella ja yksin liian liukasta pöheiköissä.
Polvi huutaa hoosiannaa vielä pystymettäkeikalta.
Näin tämä vuosi.
PS1. nyt meni ääni ja kohta sammuu valotkin.
Ei mittä henkke omas tallis
Yritin puhella lumilingolleni mut ei se mittä ymmärrä, taita ol paska värkki.
Ny pitä otta muutama rauhoittava koffi ja alka miättimä kosk aurinko nouse!
Kon tua ATLANNINVALLIN jutaus tuntuu hyvältä idealta, niin vedetään sama ja pannaan paremmaksi
WEST teamilla, saadaanko kesäkuussa n. 10 lähtijää, omakustannushintaan , ja jokainen auttaa järjestelyissä mahdollisuuksiensa mukaan.
Liftareita ei oteta mukaan" jokainen hoitaa jotain tyylillä". ite lähtisin tyyliin jokatoinen päivä teltta, trangia ja jokatoinen maja. Aikaa olisi hyvin hakea hyviä tutustumiskohteita.
joku hoitais kartat, minä tai joku majoituksen jne.
Kaikki mahtuu mukaan kun on varma ennen joulua.
Hoidan tarrat ym osallistumisesta. ja nimen lehteen.
Saan kuljetuksen raumalta englantiin sovittua laivayhtiön kanssa jossa hyttipaikkoja et mahtuu mukaan.
Ajaisimme itse mp,t laivaan ja ulos, mahdollisuus muiden mukana tai lentää itse ja on vastassa laivaa.
WEST kirjoitti:Saan kuljetuksen raumalta englantiin sovittua laivayhtiön kanssa jossa hyttipaikkoja et mahtuu mukaan.
Ajaisimme itse mp,t laivaan ja ulos, mahdollisuus muiden mukana tai lentää itse ja on vastassa laivaa.
WEST kirjoitti:Saan kuljetuksen raumalta englantiin sovittua laivayhtiön kanssa jossa hyttipaikkoja et mahtuu mukaan.
Mikä tämän hinta?
Toi hinta ei kai kauhea ole, mutta nykyisissä rahtisatamissa kulkeminen kaikkien turvahommelien takia kannattaa varmistaa
Nykyisin kun satamiin ei niin vain saapastella ja myös prätkällä ajaminen niissä voi tarvita erilliset luvat
West kai selventää hommaa
Jos hommeli suht sujuvasti onnistuu ja aikataulu passaa olen mukana (vaikka kotona voi joutua... jos kesäkuussa)
Rauman satamaan mulla on kulku-/työluvat
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Ns.huolinta kulkuluvat ym hoidetaan aivan virallisesti vaikkakin suhteilla. Kulkuluvat molemmissa päissä ja muutkin , ei siinä paljon muuta ole kun sovittuna päivänä rek numerolla ajo laivaan pari päivää ja isobritaniassa laivasta/hamista rekisterinumerolla matka jatkuu.
Hinnan kysyn vasta kun tiedän paremmin ajankohdasta.
Kerran jo sovin vastaavan jutun Santanteriin mutta
silloinen työnantajani esti loman viikkoa ennen lähtöä ja se peruuntui. Se oli jo sovittu kaikin puolin.
Selvitän hinnan kun tapaan kipparin.