Sherco 2.5i/4.5i

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kylaenmies
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Pyörä: Beta RR 400
Paikkakunta: Tampere

Sherco 2.5i/4.5i

Viesti Kirjoittaja kylaenmies »

Uutta ketjua vähemmistöpyörälle. Pikkupyörävillityksen seuraksena hankittu tuommoinen 250cc 2008 kun halvalla sain...

Mittaristo pimeenä, näemmä menny vapaavalon lasista vedet sisään.. Poistelin hapettumia ja labrapowerilla vähän tuikittu sinne/tänne. Melkein buuttaa, pitää hakea uusi patteri ja ihmetellä sen jälestä enempi. Vilkut yms muut valot pimeenä. Miksi kilpipelissä se tööttikin pitää aina repiä pois?!?

Neuvokaas, että mistä saa pyörään sähkökaaviota, että voisin ruotia nuo muut sähköt ilman johtosarjojen purkamista? Etuvalot sentäs toimii, mutta esim tappokatkaisija yms ei, muutenkin omia sähkövirityksiä kötöstelty. :cry:

Kytkin ei irroita koneen ollessa sammuksissa. Varmaan ilmaa ja o-rengas lopussa vai onko jotain tyyppivikaa mitä hakea? Mp-racing:stä varaosia vai mistä parraiten?

Onko tuon kone johdannainen jostain hussesta tms josta löytäisi paremmin/huonommin varaosia?
Onko näihin jälkiasenteista flektiä?

Sääli kun oli eturenkuli puhki, niin jäi koeajokin aika suppeaksi, mutta alkufiilis silti positiivinen tästä taskuraketista :lol: esim koson Db-01r?

Edit: Varmaan jälkiasenteinen mittaristo on se paras vaihtoehto. Ymmärtääköhän ne tuon pyörän oman nopeusanturin päälle?
Viimeksi muokannut kylaenmies, Ma Loka 06, 2014 9:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kylaenmies
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Pyörä: Beta RR 400
Paikkakunta: Tampere

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja kylaenmies »

Onneksi on nuo mopojen sähköt suht helppoja ruotia ilman sähkökuviakin, enää vaan pari liitintä ihmetyksen alla ja vilkut hukassa sekä tappokytkin :lol: Mittaristo heräsi eloon kun vaihtoi pariston, tosin kotelo ja näyttö on vähän saanut iskua, et kai se jotain jälkiasenteista, näkipähän ainakin että jotkut piuhat sentäs ehjinä. Ymmärtääkö nuo tarvike kosot tms noita pyörien nopeusantureita? Voisin ostella pois jos jollakin on ylimääräinen koso täällä pirkanmaalla.

Tuossa on joku kahden nappulan paneeli vasemmankäden puolella, josta ei ole vielä mitään hajua mitä tekee. Ohjataanko tässä mallissa niillä mittaristoa, kun itse mittaristossa ei ole napin nappia millä esim trippiä nollataan(jos sitä nyt ees on) Ei se kyl mikään muukaan voi olla?
Liitteet
Mitä ohjaa?
Mitä ohjaa?
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja THA »

Moi!
Tuo pyörä on -09, tappokatkaisija ei ole ollut uutenakaan kytkettynä yhtään mihinkään, vaan sammutus tapahtuu virta-avaimesta, mittaristo ottaa signaalin takapyörältä eli ei toimi Koson kanssa. Multa löytyy 1kpl orkkis mittaristoja tuohon. Tuo 2-nappinen on mittariston kaukosäätö, orkkis sekin. Kun näkisit missä ne töötit on niin repisit itsekin pois, valomaskin takana siis ja aina kun otat valomaskin irti, joudut ottaan piuhat töötistäkin.
Sähkökaavio löytyy jostain Shercon sivuilta, hyödytön, koska siinä piuhojen värit menee esituotantomallin mukaan ja liittimissä ne sit vaihtuukin eri värisiks...
Moottori on ihan Shercon oma, ei ole johdannainen, eikä kopio mistään muusta. Pohjalla on ilmeisesti toiminut Shercon 2004 markkinoille tullut 4T trialin kone, vertaappa ladattavia varaosakuvastoja Shercon sivuilta.
Varaosat... kokeiles Motosyncro, jos niillä vielä jotain olis (ed. maahantuoja). Muuten ei sit auta kun MP-reisinkiin hattu kourassa toivoa saavansa joskus jotain veikkaan. Kytkimeen käy kotarin levyt, kruunu on varmasti kunnossa koska on teräksinen. Jarrupalat ja takarattaan saa tarvikkeenakin, vivut samoin (mulla olis yhdet, jos kiinnostaa, samoin 1kpl takaratas), öljyfilsu on sama kuin mm. 450 kotarissa, TwinAir ilmansuodattimia löytyy.
Onkos toi pyörä kuinka kulkenu/monellakin ollu? Ajomääristä tai huoltohistoriasta mitään tietoa? Ihan vaan sillä että männänvaihto vois olla paras kohta aloittaa ellei oo. Etenkin jos toi on mun ex., seuraava 1000km kun täältä lähti ei ilmeisesti huollettu lainkaan, sittemmin oli milloin missäkin myynnissä milloin kenelläkin.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
kylaenmies
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Pyörä: Beta RR 400
Paikkakunta: Tampere

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja kylaenmies »

THA kirjoitti:Moi!
Tuo pyörä on -09, tappokatkaisija ei ole ollut uutenakaan kytkettynä yhtään mihinkään, vaan sammutus tapahtuu virta-avaimesta, mittaristo ottaa signaalin takapyörältä eli ei toimi Koson kanssa. Multa löytyy 1kpl orkkis mittaristoja tuohon. Tuo 2-nappinen on mittariston kaukosäätö, orkkis sekin. Kun näkisit missä ne töötit on niin repisit itsekin pois, valomaskin takana siis ja aina kun otat valomaskin irti, joudut ottaan piuhat töötistäkin.
Sähkökaavio löytyy jostain Shercon sivuilta, hyödytön, koska siinä piuhojen värit menee esituotantomallin mukaan ja liittimissä ne sit vaihtuukin eri värisiks...
Moottori on ihan Shercon oma, ei ole johdannainen, eikä kopio mistään muusta. Pohjalla on ilmeisesti toiminut Shercon 2004 markkinoille tullut 4T trialin kone, vertaappa ladattavia varaosakuvastoja Shercon sivuilta.
Varaosat... kokeiles Motosyncro, jos niillä vielä jotain olis (ed. maahantuoja). Muuten ei sit auta kun MP-reisinkiin hattu kourassa toivoa saavansa joskus jotain veikkaan. Kytkimeen käy kotarin levyt, kruunu on varmasti kunnossa koska on teräksinen. Jarrupalat ja takarattaan saa tarvikkeenakin, vivut samoin (mulla olis yhdet, jos kiinnostaa, samoin 1kpl takaratas), öljyfilsu on sama kuin mm. 450 kotarissa, TwinAir ilmansuodattimia löytyy.
Onkos toi pyörä kuinka kulkenu/monellakin ollu? Ajomääristä tai huoltohistoriasta mitään tietoa? Ihan vaan sillä että männänvaihto vois olla paras kohta aloittaa ellei oo. Etenkin jos toi on mun ex., seuraava 1000km kun täältä lähti ei ilmeisesti huollettu lainkaan, sittemmin oli milloin missäkin myynnissä milloin kenelläkin.
Suurkiitos vastauksesta! Tuo kuva on tosiaan netistä ja meikän on kovin paljon huonommassa hapessa ainakin muovien osalta, varmaan jonkun päitsin nähny... Käyttöönotto otteessa 12/2008, mutta on kyllä tuon kuvan mukainen. Pyörän historiasta ei ole mitään hajua, ilmeisesti edellinen haki speedermanista venekaupan yhteydessä, kun sattu sopivasti oleen trailerilla tms :lol: rek FW-115 tunnistaako joku :)

Varovaisesti lähetään(noviisi), ensin kaikki nesteet vaihtoon ja sitten talvella konetta auki, jos remppapaikka säilyy tai tulee uutta paikkaa. Mut mittaristo kiinnostaa, et ostan sen kyllä sulta pois jos et mahottomia pyydä! :) Uudet ketjut ja rattaat tos on, mut mikä on se sun takarattaan hammasluku?
Vivutkin kelpaa, tulee varmaan katkottua...
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja THA »

Eli mun vanha on, eka Suomessa myyty Shercon pikkunelari (elokuussa tuli yksi 2008 malli, mutta se myytin vasta myöhemmin). Älä aja ennen avaamista, vaikka voi toki olla jo nyt, että sylinteri on vaihtokunnossa. En ala täällä julkisesti huuteleen enempää, puhelimitse voin antaa lisätietoja. Ilmanohjaimista ilmeisesti puuttuu ylhäältä tankin päältä palat (vrt. tuo kuvasi), sekä ketjuohjuria muutettu siten, että etureuna nousi ylemmäs, muuten pyörä lähti multa tip top ja vakiona, tais olla 3400km ajettu sillon. Toki swingissä ym. kulumaa, mitä nyt metsässä tulee kun pyörän sinne vie. Siihen tuskin on isoja muutoksia tehty, mutta takaiskari olis syytä kattoo... siihen on ilmeisesti tehty joku epäonnistunu muutos.
Ketjuohjurista jos saisit hyvän kuvan niin voisi päätellä vähän paljonko ajettu kaikkiaan - jos uusiin jouduttu tai loppuun kulunut, koneen avaamisella on jo todellakin kiire.
Osista voin tehdä sulle varmuudella sopivan köntän, löytyy 1kpl johtosarjakin tuohon, ihan uusi :)
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
kylaenmies
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Pyörä: Beta RR 400
Paikkakunta: Tampere

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja kylaenmies »

THA kirjoitti:Eli mun vanha on, eka Suomessa myyty Shercon pikkunelari (elokuussa tuli yksi 2008 malli, mutta se myytin vasta myöhemmin). Älä aja ennen avaamista, vaikka voi toki olla jo nyt, että sylinteri on vaihtokunnossa. En ala täällä julkisesti huuteleen enempää, puhelimitse voin antaa lisätietoja. Ilmanohjaimista ilmeisesti puuttuu ylhäältä tankin päältä palat (vrt. tuo kuvasi), sekä ketjuohjuria muutettu siten, että etureuna nousi ylemmäs, muuten pyörä lähti multa tip top ja vakiona, tais olla 3400km ajettu sillon. Toki swingissä ym. kulumaa, mitä nyt metsässä tulee kun pyörän sinne vie. Siihen tuskin on isoja muutoksia tehty, mutta takaiskari olis syytä kattoo... siihen on ilmeisesti tehty joku epäonnistunu muutos.
Ketjuohjurista jos saisit hyvän kuvan niin voisi päätellä vähän paljonko ajettu kaikkiaan - jos uusiin jouduttu tai loppuun kulunut, koneen avaamisella on jo todellakin kiire.
Osista voin tehdä sulle varmuudella sopivan köntän, löytyy 1kpl johtosarjakin tuohon, ihan uusi :)
Huh, jo melkein luulin ettei olisi ollut, kun katoin tota sun projektiketjua, mutta lopussa lukikin, että palautettu alkuperäiseksi :lol:
Pitää ihmetellä kotosalla uusin silmin ja ottaa muutamat räpsyt nykykunnosta.
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja THA »

Juu en mä koskaan tee mitään pysyviä muutoksia, adaptereita väliin ja itse tehtyjä osia tilalle vaan, jotta saa aina tarvittaessa vakioksi ihan bolt-on, eikä tuu mitään heikkoja paikkoja. Tää pyörä oli muutaman kuukauden pienemmässä rungossakin, mut yhtään reikää tms. ei vakio-osiin tehty 8)
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Kuratulppa
Viestit: 38
Liittynyt: Su Huhti 06, 2014 9:53 pm
Pyörä: DR650SE
Paikkakunta: Iittala

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja Kuratulppa »

Hyökätään samaan ketjuun, tuskin näihin vähemmistöpyöriin rahansa sijottaneita on niin montaa että kaikille oma lanka kannattaa perustaa. :roll:

Tuli hommattua Motopalvelusta pitkään seissyt -Sherco 450i -11, kun en 250 2t TM:n kanssa oikein koskaan päässyt yhteisymmärrykseen.

Tekisi mieli alkaa ylistämään tuota Shercoa mutta multa loppuu sanavarasto kesken ja kukaan ei kuitenkaan usko. Tyydyn kuitenkin toteamaan että ehdottomasti paras enduro jolla olen ikinä ajanut. Pidin aikaisemmin omana benchmarkkina 400 EXC:tä mutta ai juma tämä sininen on jotain ihan muuta. :D

Noh, ajot loppui lyhyeen kun toisen etupumpun stefat antautui ja päätin pistää koko alustan Koitto Motoriin huoltoon ja sitä odotellessa ajattelin käydä vähän pyörää läpi. Mopottimella ilmeisesti ajettu n.80h ja seisonut lähemmäs 1,5 vuotta...

THA ilmeisesti näitä aukonut, joko kannattaa alkaa mäntää/venttiileitä tilailemaan?

Tietääkseni ei ole ollut kisakäytössä. Mitä näistä hajoaa jos hajoaa? Sähköt eivät pelota mutta se mekaaninen puoli. Magneti-Marellin ruiskut on sen verran simppeliä ettei niiden kanssa oikein ongelmiin asti pääse.

Pyörä olisi tarkoitus kilvittää talven aikana. Tässä projektissa on ollut suurena apuna pyörän maahantuonut Luhtasuon Tomi. Lupasi hoitaa minulle maahantuontitodistuksen ja COC-todistuksen kyseiseen pyörään, eikä suostunut edes korvausta vaivoistaan ottamaan. Uskomattoman hienoa palvelua, varsinkin kun ottaa huomioon että en juurikaan edusta potentiaalista asiakasta trial-pyöriä myyvälle yritykselle. Voisipa vielä varaosat ostaa samasta osoitteesta....

Isot kiitokset siihen suuntaan! Ja ei, tämä ei ole maksettu mainos. :wink:
kylaenmies
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Pyörä: Beta RR 400
Paikkakunta: Tampere

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja kylaenmies »

http://en.greenlandmx.com/search/?q=sherco

Tuolta tilasin männän ja tiivisteet varaosanumeroiden perusteella, meni ehkä 6pvä niin oli paketti ovella. Kumpa vaan olisi aikaa laittaa paikalleen :oops:
Kun kävi vähän lapinmiehen kanssa hassusti ja toi pihaan tänään 06:20 250cc 4-t scorpa:n, niin ei ole sitä vähääkään enää... oli kyl lähellä ettei tullu taloon toista shercoa, vaikka vähän yritin :D
Mut onne hulluja, kun lähteevät tolleen yötä vasten ajamaan :)
Kuratulppa
Viestit: 38
Liittynyt: Su Huhti 06, 2014 9:53 pm
Pyörä: DR650SE
Paikkakunta: Iittala

Re: Sherco 2.5i/4.5i

Viesti Kirjoittaja Kuratulppa »

Triali olisi kyllä kova peli, saisi kotipihassa myllertää ja pomppia tuolla rouvan kukkapenkkissä. :twisted:

Kiitoksia linkistä, täytyypä käydä tutkimassa.

Tämä täytyy varmaan itselleen "rakentaa", ei Shercosta myymällä eroon pääse... :D
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja THA »

Kuratulppa kirjoitti:Tekisi mieli alkaa ylistämään tuota Shercoa mutta multa loppuu sanavarasto kesken ja kukaan ei kuitenkaan usko. Tyydyn kuitenkin toteamaan että ehdottomasti paras enduro jolla olen ikinä ajanut. Pidin aikaisemmin omana benchmarkkina 400 EXC:tä mutta ai juma tämä sininen on jotain ihan muuta. :D...THA ilmeisesti näitä aukonut, joko kannattaa alkaa mäntää/venttiileitä tilailemaan?
Heh, niinpä, onhan tuo pyörä vakiona jotain mitä jammusta saa vain rakentamalla, kotarista ei koskaan, x-hondasta ei toivoakaan. Kävin vaihtoehdot katsomassa ja vaikka niin piti ostaa kerrankin ei-marginaalimerkki niin serpa tuli, on se vaan niin hieno peli. Säätämään sitä ei pysty, mutta eipä tarviikaan. No toki nyt olen jampista saanut jo paremman, mutta jos olisi vakiona ollut kuin serpa, enpä olisi säätämistä kaivannut. Se vaan on niin hieno. Ja odotas kun talvi tulee, yö -20C autossa ja aamulla naps napista käyntiin, ei tarvii mitään ryyppyvipuja kaivella, ruiskun ohjaus hoitaa kierrosten noston kylmänä ihan automaattisesti. Ja on sitten sähköiltään markkinoiden simppelein ruisku.

Sinne ruiskun kylkeen, muistaakseni oikealle, kuoren alle pääsee kasaantumaan kuraa, sitä kannattaa putsailla. Takahäkissä putsarikotelossa lähellä penkin kiinnikettä on ilmanpaine/lämpötila-anturi, sitä kun et telo etkä vettä/roskaa ruiskulle (tankin kautta) päästä niin jo pelaa ja pitkään. Se onko hyvä vai huono ettei ole kisaa ajettu selviää kun alat käymään pyörää läpi, pinnat, kaikki rungon laakerit, jne. - voi olla ettei ole kovin hyvin huollettu, harrastajat liian usein ajaa vaan, vaikka pitäisi heti uutena pistää paloiksi ja huoltaa, etenkin talven alla.

Mekaanisesti isoin ongelma on sivutuki, sen korvakeen kiinnitysruuvit löystyy ja irtoo rungosta :o
Moottoriin ei tarvii tehdä vielä ikiaikoihin mitään, venttiilien säätöä korkeintaan. Teräsvenat, huokeat sitten kun tarvii. Noilla moottoreilla on ajettu huollettuna ihan yleisesti sinne 400h ellei ole jotain hasardia tullut, näissä ei kampurakaan leviä. Mäntäkin on ollut vielä 200h kohdalla niin hyvä ettei mitään syytä vaihtaa, mutta kun kerran auki oli. Tiivisteet tähän koneeseen oli Luhtasuon aikaan halpoja, nykytilasta en tiedä. En myöskään ole varma oliko -11 jo se vahvin lohko, vanhemmissa ainakin pettää se kiksin akselin pesä (eli jos ajat ilman akkua/akku liian huono).
Mulla on muutama osa tuohon, ks. tuolta myytnipuolelta Pello Pelottoman löytönurkasta linkki, lisäksi on yksi uusi musta etuloksu ja setti venojen säätöpaloja - ovat siis tässä moottorissa ihan omansa.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
sohveli-76
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 12:17 am
Pyörä: H-D FLHX 124" KTM EXC500F KTM 950S
Paikkakunta: Pello

Re: Sherco 2.5i

Viesti Kirjoittaja sohveli-76 »

kylaenmies kirjoitti:http://en.greenlandmx.com/search/?q=sherco

Tuolta tilasin männän ja tiivisteet varaosanumeroiden perusteella, meni ehkä 6pvä niin oli paketti ovella. Kumpa vaan olisi aikaa laittaa paikalleen :oops:
Kun kävi vähän lapinmiehen kanssa hassusti ja toi pihaan tänään 06:20 250cc 4-t scorpa:n, niin ei ole sitä vähääkään enää... oli kyl lähellä ettei tullu taloon toista shercoa, vaikka vähän yritin :D
Mut onne hulluja, kun lähteevät tolleen yötä vasten ajamaan :)

Jaa sole poka mikhään!
Reissun pituus 30 tuntia ja 1645 km. Samalla kävin kaverilla kaffeella, toisella muuttoapuna 3 tuntia ja vielä parissa prätkäliikkeessäkin.
040-5691644
kylaenmies
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Pyörä: Beta RR 400
Paikkakunta: Tampere

Re: Sherco 2.5i/4.5i

Viesti Kirjoittaja kylaenmies »

Jaa pelkkä kahvi riitti hereillä pysymiseen?! En pystyis ja nukkusin varmaan viikon putkeen :D
Liitteet
Scorpa_ruskossa_pieni.jpg
BryGgi
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2013 9:42 pm
Pyörä: EXC 300 TPI -20
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Sherco 2.5i/4.5i

Viesti Kirjoittaja BryGgi »

Pelkästään THA:n kommenttien takia tulee tätä foorumia seurattua. Riittää iloa aina pitkäksi aikaa. Hienoa että on sitä itsevarmuutta lytätä kaikki muut kaikessa. Ja se oma sana on se ainut totuus jne jne. Loistavaa luettavaa.
Mikä lie kun shercoja suomessa noin 10kpl(heitto, tiedä vaikka yli 12 todellisuudessa)ja kaikkia muita haukkumiasi pyöriä tuhansia ja taas tuhansia :lol: tosin, kehuu jotkut ladaakin parhaaksi.. koskaan ei ole tullut shercoa omistettua niin ei voi mitään sanoa minkälainen mööpeli se on.

ei palkokasveja nokkaan, mutta oikeasti välillä menee taas semmoiseksi esikoukulaisten foorumiksi kun omat lelut parhaimpia ja kaikki muut paskoja tyyppiseksi monenkin osalla. Muuten erittäin asiallinen paikka.
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Sherco 2.5i/4.5i

Viesti Kirjoittaja THA »

BryGgi kirjoitti:Mikä lie kun shercoja suomessa noin 10kpl(heitto, tiedä vaikka yli 12 todellisuudessa)ja kaikkia muita haukkumiasi pyöriä tuhansia ja taas tuhansia :lol: tosin, kehuu jotkut ladaakin parhaaksi.. koskaan ei ole tullut shercoa omistettua niin ei voi mitään sanoa minkälainen mööpeli se on.
ei palkokasveja nokkaan, mutta oikeasti välillä menee taas semmoiseksi esikoukulaisten foorumiksi kun omat lelut parhaimpia ja kaikki muut paskoja tyyppiseksi monenkin osalla. Muuten erittäin asiallinen paikka.
Palkokasveille on syytä kun perusteetta heität tuommoisen kommentin. Koko tämän foorumin aikana en ole yhtään pyörää haukkunut. Olen esittänyt vain havaitsemiani miinuksia JA plussia, perustellen. Esim. takajarru on varmasti jokaisen mielestä huono jos takapyörän lukitseminen vaatii koko painolla polkimen päällä seisomista? Näin toimin joka pyörän kohdalla, myös omani. Enkä tule tapojani muuttamaan. Enkä katsele ominaisuuksia, jotka eivät miellytä, vaan etsin ratkaisun ja kerron senkin. Uuden pyörän hypetilaa, missä ei huomaa mitään heikkouksia, en varmaan koskaan tule kokemaan. Haittaakse? Muita kun BryGgiä?

Kannattaa katsella Zero-mainos ja eläytyä :wink: - vaikka onhan se KTM varmaan ylivoimaisen paras pyörä ja muilla ajetaan vain vastarinnan vuoksi, onhan lähtöluetteloissa 2/3 KTM... :lol:
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Vastaa Viestiin