Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Nakkiz
Viestit: 95
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:43 pm
Pyörä: DR350
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja Nakkiz »

Suosittelen sitä kameraa, noita valvontajärjestelmiä saa aikalailla pilkka hintaan siittä mitä ne on ennen olleet. Varsinkin kun kolmas(?) kerta jo kyseessä...
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Vs: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysym

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Nakkiz kirjoitti:Suosittelen sitä kameraa, noita valvontajärjestelmiä saa aikalailla pilkka hintaan siittä mitä ne on ennen olleet. Varsinkin kun kolmas(?) kerta jo kyseessä...
Juu kolmas kerta, tälle vuodelle toinen... ainoa vaan kun on kerrostalo niin saattaa tulla tietenki sanomista ku kämpästä kuvvaa pihalle jos en aivan väärin muista jostaki lukeneeni?

T.Sankari
Nakkiz
Viestit: 95
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:43 pm
Pyörä: DR350
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja Nakkiz »

Ja GPS paikannin on kans kova sana. Tankin alle tai vastaavaan paikkaan mihin ei ihan heti käsiksi pääse. 2-suuntainen varashälytin olisi kans vaihtoehto, pyörää kallistaessa->liikuttaessa lähtee 110dB ulvomaan.
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Vs: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysym

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Nakkiz kirjoitti:Ja GPS paikannin on kans kova sana. Tankin alle tai vastaavaan paikkaan mihin ei ihan heti käsiksi pääse. 2-suuntainen varashälytin olisi kans vaihtoehto, pyörää kallistaessa->liikuttaessa lähtee 110dB ulvomaan.
2-suuntainen häly tosiaan löytyykin, tämän takia se ei oo lähtenytkään kenenkään matkaan todnäk. Ainoa vaan että kiinanpojan sireeni ei oo kestäny niin ei lähe heti huutamaan jos hälyt mennee päälle mutta itellä huutaa kapula sisällä. Pitäs jostaki kipasta uus mutta ei oo oikeen tietoa että käykö siihen joku ylleismallin sireeni vai mimmonen se pittäis olla.


T.Sankari
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Jotakin saanu aikaiseksikin, keihin fcr 41 tuli 660smceestä tohon nyt paikalleen ja muuttu aivan järkyttävästi käyttäytyminen verrattuna dellortoon. Sääjöt ei oo vielä kohillaan mutta siltikin vetää aivan eri tavalla kuin ennen, ainoa ettei oikeen tyhjäkäynti oo kohillaan niin vähän hankalaa tuo kaupungilla ajo esim. .

Mitenkäs tuossa 400sessa o tuo kierrosrsjoitin ku pitihän se testata että mitrn se ottaa kiekkoja niin mittari rämmäytti muka 10krpm vaikka tuolla entisellä lortolla jäi johonkin 8,5krpm rajotinta vasten? Mietin vaan että onko sytkäboksissa häikkää vai mistä lie johtuu vai onko tossa pienemmässä motissa korkeammalla rajoitin?


T.Sankari
Larsanjus
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
Pyörä: 950 Adv -04
Paikkakunta: "Hyvinkää"

Re: Vs: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysym

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

InsaneMe kirjoitti:Pitäs jostaki kipasta uus mutta ei oo oikeen tietoa että käykö siihen joku ylleismallin sireeni vai mimmonen se pittäis olla.

T.Sankari
Ainakin omissa vehkeissä niille sireeneille on tullu vaan 12VDC sillon kun huudetaan, ite sireeni sitte osaa sanoa tviiuutiiuu, tiutiutiu tai jotain muuta. Osa jopa näitä kaikkia peräkanaa.
Lortdadu
Viestit: 121
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 4:18 pm
Pyörä: BMW F 800 GS
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja Lortdadu »

InsaneMe kirjoitti:Jotakin saanu aikaiseksikin, keihin fcr 41 tuli 660smceestä tohon nyt paikalleen ja muuttu aivan järkyttävästi käyttäytyminen verrattuna dellortoon. Sääjöt ei oo vielä kohillaan mutta siltikin vetää aivan eri tavalla kuin ennen, ainoa ettei oikeen tyhjäkäynti oo kohillaan niin vähän hankalaa tuo kaupungilla ajo esim. .

Mitenkäs tuossa 400sessa o tuo kierrosrsjoitin ku pitihän se testata että mitrn se ottaa kiekkoja niin mittari rämmäytti muka 10krpm vaikka tuolla entisellä lortolla jäi johonkin 8,5krpm rajotinta vasten? Mietin vaan että onko sytkäboksissa häikkää vai mistä lie johtuu vai onko tossa pienemmässä motissa korkeammalla rajoitin?


T.Sankari
Mun mielestä pienemmässä motissa on rajoitin korkeammalla, mutta asiasta en kumminkaan ole sata varma. Kannattaa huomioida kumminkin se, että LC4 pyöriin on törkeästi eri sytkiä. Tässä esim. vm 2001 LC4 400/640 pyörään vaihtoehdot:
13 58439031100 CDI 640 DUKE/SM CPL.
13 58439031200 CDI 640 DUKE/SM CPL.
13 58439031300 * DIGITALB.CDI CB7477 80ROZ 20

Ja sitten 2002 LC4 640:
13 58439031200 CDI 640 DUKE/SM CPL.
13 58439031300 * DIGITALB.CDI CB7477 80ROZ 20

Tuosta uudemmasta mallista on tippunut yks vaihtoehto pois. En kumminkaan tiedä onko tuo *1200 päättyvä malli korvaava *1100 sytkälle...

Voitas vähän tuotakin tutkailla kun törmätään, että mitkä sytkät meillä on laitoksissa.
Jarno
Viestit: 2642
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Wanhoissa taisi olla erikseen boxi huonolle ja normaalille bensalle...

Uudemmissa sitten se liitin irti/kiinni systeemi.
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Vs: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysym

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Taitaa kuitenki nuo kaikki olla tarkotettu sähköstartilliseen ettei niissä oo se ero?

Ei oikeen uskalla huuattaa ja testata että onko se sielä kympisä se rajotin ku kuiteski kilahtaa :D

640sen kampura tuli koneistamolta eli tässähä kohta joutuu alakaan kassaileen isompaa konettakin. Jostakin pitäs saaha tietää vielä että miten tuo sytkä-hommeli menee, eli toimiiko tolla vanhalla boksilla vai joutuuko vaihtaan boksin ja tekkeen sähköjä uusiksi. Tuo vanha boksihan on kiinteillä johdotuksilla ja tuo high flow kone taitaa olla jo uudemmalla kokusanilla?

Koneeseen pitäis varmaan hommata uudet öljypumput kun olivat ottaneet itteensä. Onko high flow koneen öljypumpuissa eroja nuihin vanhemman koneen pumppuihin verrattaessa? Tietenki se ois nyt järkevin laittaa uudet vaikka kalliit ovatkin ku itelle käyttökoneen meinaa rakentaa...



T.Sankari
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Vs: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysym

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Larsanjus kirjoitti:
Ainakin omissa vehkeissä niille sireeneille on tullu vaan 12VDC sillon kun huudetaan, ite sireeni sitte osaa sanoa tviiuutiiuu, tiutiutiu tai jotain muuta. Osa jopa näitä kaikkia peräkanaa.
Eli periaatteessa kolmijohtoinen sireeni (muistelen ainaki paikallaan olevan ja järkeilemällä silleenhän se saa sinne erityyppistä ääntäki tehtyä) pitäs jossain määrin osata huuvella menemään :D

Äsken en muistanutkaan mainita että saapa nähä milloin tulee uudemman perän penkki kun 10.6 tilasin, heinäkuun alussa kyselin liikkeestä että millon tulee kun ei oo mitään kuulunu niin 4.7 tehtaalla arvioitu valmistumispäivä ja sitten tuossa 20.7 suunnilleen kyselin että kun ei oo penkkiä kuulunu niin arvioitu valmistuminen 24.7. Ei oo vielä ainakaan tullu penkki ja tais tältä ajokaudelta jäädä välliin, mutta itävallan setä vois kyllä jo jonku hupparin laittaa tulemaan ku näin kauan kestäny penkin tuleminen tai jotaki muuta kipurahaksi...


T.Sankari
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

moro pitkästä aikaa,

heti ois kyssäriä kehiin, tuo sebringin putkistoon ois nyt tulossa lambdan holkki ja oon eläny siinä luulossa että koko putkisto on titaania, mutta kun nyt ois sitten holkin hitsaus ajankohtainen niin soittivat sah-ko:lta että hitsari eppäilee tavaran olevan rosteria kipinätestin perusteella? koitin metästää tuolta netistä materiaalia sille mutta ei löytyny kyllä minkäänlaista tietoa siitä että mitä koko putkisto o endtopf vaan lukee titanium:na eli vaimentajaa meinataan? kiirekki ois tieten tiedolla mutta minkäs teet jos ei kukkaan asiasta tiijä :D ja kyseessä siis lc4 racing replica putkisto.


T.Sankari
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4 kysymyksi

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

jatketaanpa yksinpuhelua, paljoa ei oo tapahtunu ku talaviautoksi piti neliveto-bemari laittaa niin saanu sitä rempata :D . No asiaan eli putkeen saatu hitsattua lambdan holkki ja katteisiin tarkoitettu penkkikin saapui pienen säätämisen jälkeen. Putkistoa tässä kiillotellu vaikkei siinä nyt oikeen järkeäkään oo ku jääraalle ja teille ois tarkotus lähtä ajeleen. Penkki ei tietenkään voinut olla suoraan sopiva, katteita joutuu vähän siirtämään peräosasta eteenpäin sekä hieman nostamaan ylöspäin pystysuunnassa sekä tietenkin lukkokohta on n.10cm taaksepäin mitä oli tuossa orkkispenkissä.

Kuva

Kuva



T.Sankari
InsaneMe
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 16, 2013 11:09 pm
Pyörä: ktm lc4 400 military
Paikkakunta: oulu

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

hittaasti etenee, piikit ois haaveissa alle vielä saaha eli vähä pittää vauhtia laittaa ettei kelit lopu kesken :D . Tänään niputtelin putkiston paikalleen ja uuden penkin, penkkiin joutui vähän säätöä tekemään mutta välttävästi sai sen istumaan. enskanastoja alle laittaessa sitten alakoin tutkimaan tarkemmin niin takana vaimennetun navan "keskimmäinen" laakeri ei liikkunu mihinkään ja molemmat muut rohisi siihen malliin että vaihtoon ne piti laittaa. Haaveissa oli että pikku tauon jäläkeen ois päässy testilenkille mutta ei niin ei :evil: . Putkistoon tosiaan tuli lambdan holkki uutena sekä vaimentajiin vaihtelin villat, pienellä lämpimäksikäytöllä tuntu pikkasen tippuneen nuo äänet mutta ei nyt aivan mullistavaa hiljaisuutta kuitenkaan. Kaks kuvaaki tuli napattua niin jaetaan ne tännekki, kokokuvassa ei oo vielä uus penkki paikoillaan niin ei istunu hollilleen vielä kunnolla.

Kuva

Kuva



T.Sankari
jamba
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4

Viesti Kirjoittaja jamba »

Komeet noi putket ainakin on :)
AUH
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Huhti 15, 2015 9:38 pm
Pyörä: KTM lc4 640 enduro

Re: Sankarin kottarainen, 400 lc4 military -02 lc4

Viesti Kirjoittaja AUH »

Kah! Täällähän on tuttuja. Terveisin tyhmiä kyselevä volovo kuski. :D
Ja on se vaan komia toi sun mopo...hienoinen ero lähtökohtaan!!
Vastaa Viestiin