Africa Twin Ralli 2014!!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Maksoin telttapaikan,kaitpa se on tuolla porukan pienimmällä mopolla yritettävä pysyä perässä 
Piti oikein käydä katsomassa, onko hän edes ilmoittautunut.
Olen erittäin huolissani, että tapahtuma on jo näin lähellä, mutta mopopoitsun reitinteosta ei ole kuulunut mitään. Mitenkähän meinaa tulla, kun ei ole vielä tyrettänyt motorolaa välttämään hietateitä ja mököttämään hiljaa.
Olen erittäin huolissani, että tapahtuma on jo näin lähellä, mutta mopopoitsun reitinteosta ei ole kuulunut mitään. Mitenkähän meinaa tulla, kun ei ole vielä tyrettänyt motorolaa välttämään hietateitä ja mököttämään hiljaa.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
- MarkoNiemela
- Pyörä: Honda Pan European -94
Viime viikonloppuna alkanut flunssa ei meinaa hellittää, mutta en kyllä tee luovutuspäätöstä vielä. Katson huomenaamuun, että miltä tilanne vaikuttaa. Tulen mikäli kunto on vain kohdillaan.
Lisäys:
Järjenääni heräsi kahvia saatuaan höpöttämään takaraivoon, että älä arvuuttele viimeiseen asti vaan luovuta suosiolla, jotta mahdollisesti seuraava mökkiin majoittautuva ehtii valmistautua petipaikkaan.
Jään siis pois tältä reissulta pahoitellen syntynyttä vaivaa.
Lisäys:
Järjenääni heräsi kahvia saatuaan höpöttämään takaraivoon, että älä arvuuttele viimeiseen asti vaan luovuta suosiolla, jotta mahdollisesti seuraava mökkiin majoittautuva ehtii valmistautua petipaikkaan.
Jään siis pois tältä reissulta pahoitellen syntynyttä vaivaa.
Nonni, homma peruttu omaltaosalta tältä vuodelta
Jos seuraavan kerran pääsisi kun kakarat tarpeeksi isoja tai emäntä vaihtunu.
"Honda XRV750 on Hondan valmistama 742-kuutioinen enduromoottoripyörä, joka tunnetaan myös nimellä Africa Twin." -Wikipedia
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Olen myös saanut asiat siihen malliin, että pitää perua.
Selittelyn makuna mm. se, että ko. viikonlopulle osuu kaikenlaista tapahtumaa ym. ohjemaa ja pitäisi vielä ehtiä olemaan sorvienkin ääressä. Sitten meillä on vielä 4 kissanpenikkaa ilman nimiä, mutta niiden ristiäiset on onneksi vähän tuonnempana. Eikä tässä ole mitään koiraa haudattuna, vaan villakoirat (vain 2kpl) elää edellen ja voi hyvin (toinen suorastaan paksusti). Navikaattorien talviuni saa siis jatkua ja ne jäävät nyt ilman jokavuotista sadatusryöppyä ja sadetanssia toiminnan osittaiseksikin palauttamiseksi.
Toivotaan hyviä (pölyttömiä) ajokelejä kainuuseen.
Selittelyn makuna mm. se, että ko. viikonlopulle osuu kaikenlaista tapahtumaa ym. ohjemaa ja pitäisi vielä ehtiä olemaan sorvienkin ääressä. Sitten meillä on vielä 4 kissanpenikkaa ilman nimiä, mutta niiden ristiäiset on onneksi vähän tuonnempana. Eikä tässä ole mitään koiraa haudattuna, vaan villakoirat (vain 2kpl) elää edellen ja voi hyvin (toinen suorastaan paksusti). Navikaattorien talviuni saa siis jatkua ja ne jäävät nyt ilman jokavuotista sadatusryöppyä ja sadetanssia toiminnan osittaiseksikin palauttamiseksi.
Toivotaan hyviä (pölyttömiä) ajokelejä kainuuseen.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- Phav
- Pyörä: R1200GS -09
Minä voisin vaikka lattiapaikan haluta, kun tuo keli sattuu olemaan tommonen mikä on.
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
-
SavoSusi
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
En mä pääse sinne, mulle tuli este.
Kuka voi ottaa sänkyyn lattialta. Sitten ensi vuonna pääsisin mahdollisuus.
Olen itse Oulussa vasta lauantaina noin viiden pintaan ja ennen kuin pyöräkaupat ym on tehty niin menee sen verran myöhään lauantaihin että olisin pelipaikoilla että jää itseltä väliin tänä(kin) vuonna tämä legenda. Ehkä sitten joskus.
-
jhe
- Pyörä: 701 E -18
Tulossa ollaan viikonlopun pärinöihin mutta vasta lauantaiaamuna.
Startti ennen kukonlaulua Joensuusta ja meininki ennättää jonkun ryhmän mukaan tukikohtaan ennen lauantain lähtöjä. Jos tuo ei onnistu, niin ajetaan muman kanssa lenkki omaan tahtiin.
Näkemisiin!
Startti ennen kukonlaulua Joensuusta ja meininki ennättää jonkun ryhmän mukaan tukikohtaan ennen lauantain lähtöjä. Jos tuo ei onnistu, niin ajetaan muman kanssa lenkki omaan tahtiin.
Näkemisiin!
Ajoin äänekoskelle ja on satanut aikas reippaasti. Housut petti jo kuuden vuoden käytön jälkeen [WINKING FACE]. Saas nähdä jaksanko tehdä nostalgiakierrosta.
Русский военный корабль, иди на хуй
-
jamba
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
Re: Vs: Africa Twin Ralli 2014!!!
Pitäkeehän hauskaa urakalla. Näin tuoreena at äijänä en kehdannu ilmottautua, mutta olempa henkessä mukana... -ja velipojal on rankat bileet Posiolla ja kaljahammastaki kolottaa 
-: tapatalk rules ok :-
-: tapatalk rules ok :-
Välillä saapumis ilmoituskin. Kuusi mopotinta starttaa oulun suunnalta kainuun synkkää korpea kohti. Aamusta liikkeelle asfalttia vältellen.
Lähetetty S4 Tapatalkilla
Lähetetty S4 Tapatalkilla
Jos joltain sattuu löytyyn takajarrupaloja, niin ottakaa mukaan. Sateinen keli söi päivän aikana palat loppuun.
Happi
Happi
Roiske, ATman ja Jari Hakkarainen perivät petipaikat tulonsa peruuttaneilta.
Jarrupalat Hapille tulossa.
Heikki
ps. Telttailijat voivat halutessaan muuttaa kämpän lattialle.
Jarrupalat Hapille tulossa.
Heikki
ps. Telttailijat voivat halutessaan muuttaa kämpän lattialle.
HiekkaHeikki
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Toi kämpän lattia ei kuulosta ollenkaan pahalle. Huomenna startataan Oskun kanssa Konnevedeltä kohti pelipaikkaa, mutta vasta viiden jälkeen, joten ei olla perillä ennen ehtoota. Pitäkäähän saunaa lämpimänä