Kings kokemuksia? Edit: Kimppatilaus PÄÄTTYNYT!!!!

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

virta
Pyörä: -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja virta »

Itseasiassa motorengas tuo samaa kumia maahan. Hinta vaan aika tolkuton ainakin sivujen hinnastossa.
VPH
Pyörä: Suzuki DR800.Specialized

Viesti Kirjoittaja VPH »

Aapo
Pahoittelen hidasta vastausta. Renkailla on ajettu vasta 1750km. Takakumilla pääsee varmaankin noin 2000km kaikkiaan, et se on nyt jo aika kulunut. Eturenkaalla ajelee vielä hyvin, mutta on sekin kulunut jo.
Jos asfalttiteillä ajelee enemmän päästäkseen hiekkateille, niillä pärjää hienosti. Että ehkä siellä ajaminen ei ole sillä tavalla leppoisaa kuten esimerkiksi Continental TKC:t. Oman pyörän tehoilla se ei sudi asfaltilla, eikä eturenkku ole mennyt lukkoon jarrutuksessa. Eikä ole tehnyt mieli kanttailla rajummin.
Noilla pääsee varmaankiin puoleen ajomäärään siitä mitä ajaisi Conteilla, kuten oli hintakin.
Renkaiden vaihtaminen on työläämpi. Kannattaa käyttää oikeita rengasavaimia, rasvaa ja esimerkiksi puukiilaa ihan lopussa.
prospec
Pyörä: SXC, K-650

Viesti Kirjoittaja prospec »

Kysäisin KM Däckistä Haaparannalta, 4.60"x17" KT966-takanen olis ollu 75 €.
Saatavuudesta ei tosin takeita, niitten tukkuri oli jo menny kiinni
etteivät voineet tarkistaa mutta jos joku haluaa koittaa, puh.nro on
+46 922 13177, puhuvat hyvää suomea.
perttu
Pyörä: T7

Viesti Kirjoittaja perttu »

Minuakin kiinnostaisi kovasti tuo kt-966. Olisikohan joku kimppatilaus asiaa? Voisin itse ottaa vaikka 2 paria renkaita... :)
aapo
Pyörä: DR 750 S

Viesti Kirjoittaja aapo »

VPH kirjoitti:Aapo
Pahoittelen hidasta vastausta. Renkailla on ajettu vasta 1750km. Takakumilla pääsee varmaankin noin 2000km kaikkiaan, et se on nyt jo aika kulunut. Eturenkaalla ajelee vielä hyvin, mutta on sekin kulunut jo.
Jos asfalttiteillä ajelee enemmän päästäkseen hiekkateille, niillä pärjää hienosti. Että ehkä siellä ajaminen ei ole sillä tavalla leppoisaa kuten esimerkiksi Continental TKC:t. Oman pyörän tehoilla se ei sudi asfaltilla, eikä eturenkku ole mennyt lukkoon jarrutuksessa. Eikä ole tehnyt mieli kanttailla rajummin.
Noilla pääsee varmaankiin puoleen ajomäärään siitä mitä ajaisi Conteilla, kuten oli hintakin.
Renkaiden vaihtaminen on työläämpi. Kannattaa käyttää oikeita rengasavaimia, rasvaa ja esimerkiksi puukiilaa ihan lopussa.
Joo ei mitiä! Hankin kanssa kt-965 kt-963 setin kun ei touta kt-966 enää tälle kesää ollut. Mulla ei ole noin agressiivista nappulaa edessä vielä ollutkaan DR.ssä, joten ihan mielenkiintoista kokeilla. Ajattelin tuonne Uraa!:lle vääntää alle jos vain tuo pyörä rupeaa pelittämään. Tähän mennessä olen ajellut TKC:eilla ja kingsin 966:lla mikä on ainakin mulla toiminut yliesrenkaana hyvin. Niillä ajoin jotain 5000km ja vielä on takanakin jonkun verran nappulaa jäljellä.

Kisarenkaalla on tosiaan ehkä (kuten IceFire kirjoitti) tulossa tulevaisuudessa kimppatilaus KT-966 mallia Kurapyörälijöille. Sitä odotellessa.

-aapo
-too Big to fail-
mikpiil
Pyörä: XT 600E

Viesti Kirjoittaja mikpiil »

Nyt olisi kysytty tarjous renkaista (kt-966) eteen ja taakse, paikalliselta rengasmyyjältä 120 euroa töineen, maksanko liikaa jos otan?
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

mikpiil kirjoitti:Nyt olisi kysytty tarjous renkaista (kt-966) eteen ja taakse, paikalliselta rengasmyyjältä 120 euroa töineen, maksanko liikaa jos otan?
Osta pois vain. Hinta on edullinen ja tuet samalla paikallista työllisyyttä.
ptr
Pyörä: 701

Kingsiä

Viesti Kirjoittaja ptr »

Onko kokemuksia? KM tuloksia? Miten pitää? Halpa näyttäis olevan..

tere :D

takana 966 mallinen n. 7 tkm. pintaa 2-3 jäljellä.
:shock: siracikkiin verrattuna ei ole kuluessaan niin kulmikas kúrviin ajaessa.
pito puolelta sen verran,että jos kova pohja ja siinä irto mujua niin hiukan levoton.. :?
tuo / siracakki niin ominaisuuksien/hinnan perusteella tuo :)
paineita ollut 1.9 :shock:
kannattaa harkita porukka ostoa :!:

terv
ptr
jyrki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Itselläni on alla takana KT-9661 ja edessä KT-965. Kilometrejä on n. 5700. Eturengas alkaa olla aika loppu (kulunut kiiloille). Siitä huolimatta se ei ole hiekalla vielä tuntunut pahan liukkaalle, eli ei ole yrittänyt yllättäen karata alta.

Takarenkaalla ajelisi vielä varmaan mukavasti 1000 km, nappulaa on vielä jäljellä. Minun kaasukäteni on kyllä keskimääräistä kevyempi, joku muu olisi varmaan kuluttanut tuon loppuun.

Hiekalla paremmat kuin katunappulat (yllätys yllätys!), mutta märällä asvaltilla etenkin takarengas tuntuu liian liukkaalta. Kuivalla asvaltilla olen kanttaillut suhteellisen vapaasti, eikä ole tuntunut pahalta.

Hyvä yhdistelmä ART:n kaltaiselle reissulle, mutta en suosittelisi jokapäiväiseen ajoon jos työmatka on pääosin asvalttia.

Maksoin tuosta parista 90€ (pääkallopaikalta haettuna ja itse alle VÄÄNTÄEN), joten halvemmat kilmoterit noissa on kuin katunappuloissa Suomen hinnoilla.
Huono tie, parempi mieli.
marko.virkajarvi

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

jyrki kirjoitti:Itselläni on alla takana KT-9661 ja edessä KT-965. Kilometrejä on n. 5700. Eturengas alkaa olla aika loppu (kulunut kiiloille). Siitä huolimatta se ei ole hiekalla vielä tuntunut pahan liukkaalle, eli ei ole yrittänyt yllättäen karata alta.

Takarenkaalla ajelisi vielä varmaan mukavasti 1000 km, nappulaa on vielä jäljellä. Minun kaasukäteni on kyllä keskimääräistä kevyempi, joku muu olisi varmaan kuluttanut tuon loppuun.

Hiekalla paremmat kuin katunappulat (yllätys yllätys!), mutta märällä asvaltilla etenkin takarengas tuntuu liian liukkaalta. Kuivalla asvaltilla olen kanttaillut suhteellisen vapaasti, eikä ole tuntunut pahalta.

Hyvä yhdistelmä ART:n kaltaiselle reissulle, mutta en suosittelisi jokapäiväiseen ajoon jos työmatka on pääosin asvalttia.

Maksoin tuosta parista 90€ (pääkallopaikalta haettuna ja itse alle VÄÄNTÄEN), joten halvemmat kilmoterit noissa on kuin katunappuloissa Suomen hinnoilla.
SE:llä olen päässyt samanlaisella satsilla yli 1500 km mikä on paljon :shock:
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

KT963/965:ia ei sitten enää tälle syksylle saa nastoittamattomina.
(Kisarenkaalta ainakaan). Vietiin viimeset kolme settiä...
Vielä ku sais alle väännettyä :roll:
talkku
Pyörä: T7 , XT500-79

Viesti Kirjoittaja talkku »

seinäjoella enduron sm-kisoissa, oli myyjä jolla oli tarjota kings renkaita edullisesti etu 90/90-21 kt-9601 35e. taka 110/100-19 kt-9602 45e.myös muita kokoja ja piikitettynä. PIIKKIKUMI P. 044-3264410.
mikpiil
Pyörä: XT 600E

Viesti Kirjoittaja mikpiil »

Nyt on rinkulat alla, mutta kun katsoim merkkiä, niin kyljessä luki motorengas! Kuvio on kyllä sama kuin kt-966:ssa, onko minua huijattu vai laittaako motorengas oman merkin kylkeen :roll:

edit. lisäksi huomasin, että rengas on kapeampi (4.60-17, vastaa kait 120mm?) kuin vanha, kuten myös profiilikin on vähän matalampi, taidampa vaatia vähän leveämmän vielä tilalle...
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Märkä savi tuppaa jäämään nappuloiden väliin...tuli eilen testailtua pellolla.
Siihen hommaan varmaan vaadittais tosiharvat nappulat?
ptr
Pyörä: 701

Viesti Kirjoittaja ptr »

Kisarenkaalla on tosiaan ehkä (kuten IceFire kirjoitti) tulossa tulevaisuudessa kimppatilaus KT-966 mallia Kurapyörälijöille. Sitä odotellessa.

-aapo[/quote]

Tere

onko tuo edennyt .. :?:

terv
ptr
Vastaa Viestiin