Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Kesä 05, 2020 3:17 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Huhti 19, 2014 1:32 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Alkusanoina tää ei tuu olemaan varsinaisesti mikään projekti- enemmänkin
sellainen pyörän päiväkirja, mihin kirjoittelen ylös mitä on tullut paranneltua tai korjailtua, sekä vähän pohdiskeluja pyörästä.

Pyörä on 2000-mallinen KLR650. Tuon otsikon nimen bongasin netissä pyöriessäni, ja oli siinä määrin
huvittava ( Kills Little Rodents= tappaa pikku jyrsijöitä ) että päätin sitä käyttää yleisemminkin :)
Vähän harvinaisempi Suomessa, mutta eipä tämä haitanne kun kys. pyörää valmistetaan yhä ja myydään ainakin USA:ssa,
jossa sillä on jonkinmoinen kulttimaine. Vuosien varrella aika vähän tullut muutoksia, ja 08-> mallin KLR650:ssa johon
suunniteltiin kokonaan uudet katteet, on yhä sama vanha tekniikka, sama runko yms, joten osista ei tule kyllä ikinä pulaa.
Aftermarkettikin on aika valtava.
Tämä on C-malli, ja <08 vanhemmat KLR:ät USA:ssa on A-mallia. Eroja on jonkunverran, mutta pystyy laitteleen ristiin pienellä vaivalla. Muuten, C-mallin etupumput on 41mm, jotka tuli jenkeissä vasta uuteen 08-> malliin parannuksena :D Tän pystyis muuttamaan siis ihan pulttaamalla A-malliks, jollonka tähän sais vaikka mitä osaa sen jälkeen kiinni,
safaritankkia myöden, mutta enpä aio tehdä ainakaan ennenkun oon ajanu tän johku puuhun solmuun :D

Tarkotus on tehdä tästä pyörästä vieläkin yksinkertaisempi kuin se tällä hetkellä on, ja muitakin pikku muutoksia.

Kuva

Tuommonen se nyt sitten oli liikkeestä pihaan ajettuna. Siistissä kunnossa kaikin puolin eikä mitään lippausjälkiäkään missään.

Heti alle 100km ostosta tästä hajos nopeusmittari. Ei minua haittaa. Sen verta teen nykytekniikalle myönnytyksiä, että en edes korjaa tuota mittaristoa, vaan asennan Trailtechin Vaporin tilalle. Syynä että C-mallin mittaristo on niin askeettinen, että mittaristosta selviää
vain ajonopeus sekä kilometrimäärä tripin kera, ja varoitusvaloista löytyy neutraali, vilkku, sekä moottorin jäähdytysnesteelle
punainen merkkivalo kun se on liian kuumaa.. Haluan nyt kuiteskin jotain muutaki arvoja nähä pyörästä, mm. lämpötilan.
Siksi moinen.

Ostettaessa oli myös alla aivan slicksit 152 tjsp deathwingit, oli muuten pelottavat sateella! :shock:
Ensimmäisenä kun sain tarpeeksi ylimäärästä, menin vaihattaan renkaat. Kävi niinkin hassusti että tuossa tänä torstaina soittelin töitten jälkeen josko jossain jollain ilveellä ois vielä tänään renkaanvaihtoaikaa alta-alle. Vantaan Stormilla oli kuin olikin :shock:
Päräytinpä paikan päälle ihmettelemään mitä renkaita siellä ylipäänsä on. Ei meinannu löytyy samaa sarjaa etusta ja takasta millään,
niin tuli sitten sekarengastus. Eteen Siracci ja taakse Anakee 3. Tuli kyllä omasta mielestä ihan lysti ajaa, etupää
tuntuu pitävän kivasti mun vauhdeille hiekkatiellä, ja takaapää taas suttaa suht helposti :D
Samalla tuli uus sisäkumi etie, oli kuulemma edellisessä 3 paikkaa. Aikaa tosin meni renkaitten vaihtoon liki 2 tuntia.
Onneks ei ittee haitannu kun mihkään ollu kiire kun pitkät pyhätki eessä. Ja ihan mukava henkilökuntakin oli
niin en siltikään ala valittamaan vaikka aikaa meni paljon, positiivisin mielin lähdettiin rankoon hiekkateitä siitä.

Tänään kävin hakeen sitten mätänetistä Timelessin endurotangon, vanhasta tangosta on meinaan juotettu se vahvistusputki
kiinni- lienee joskus murtunut ja jollain ei o ollu varaa sijottaa uuteen tankoon. Ja bilhelvetistä sitten tämän sivuston vinkkien
perusteella alumiinirunkoiset rysterit. Pitännee huomenissa asennella.

Mätänetissä oli valikoima Hyvinkäällä paljon surkeampi kuin niitten nettisivu antaa ymmärtää, vai lieneekö tämä yksi aukiolopäivä pyhien keskellä muka vetänyt liikkeen tyhjäksi. Piti meinaan ostaa uus etulokasuojakin, minä kun aion siihen laittaa pienen tavarapussukan päälle, ja tuo oma etulokari on aivan letku jo ilman että siinä on grammaakaan painoa päällä.

Sivuprojektina sitten tulee toimimaan tuleva talvimopo, Tunturi Tiger Aqua, jonka sain erittäin sopuhintaan.
Vaatii vähän uusia osia, ja rungon putsauksen ja maalauksen. Rahaa tähän menee arviolta osineen n. 300e,
moottori kun on täysin toimiva. Siihen sitten irtonastat renkaisiin talvella ni kelpaa kylillä käyä kaupassa ja muutenkin leikkiä :D

Tulipa kirjoteltua paljon, mutta jos myö jatketaan tästä sitten aina sillon tällön. Hyviä ajoja kaikille!


Viimeksi muokannut Inline päivämäärä Ti Heinä 15, 2014 7:21 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 20, 2014 4:22 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Viestit: 910
Paikkakunta: Kokkola
Pyörä: Xchallenge,1200Bandit,S4RMonsteri
Akku-tiikeristä sitte kuvia ja raporttia.
Oli meinaan synnyinselkosillani varsin suosittu mopo ja kaikissa simoniinin paisari. Mulla ei niin hienoon laitteeseen rahkeet riittänyt mutta useempi yksilö niitä Alavieskan raitilla kulki.

-Ile-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 20, 2014 4:40 pm 

Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Viestit: 2571
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: Tunturi
Yks Alavieskan yksilö Simonsin teharilla jatko elämää naapuripitäjässä. Tietysti nykyään harmittaa kun tuli hävitettuä.

_________________
Paskapuhetta, mutta uskon.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 20, 2014 10:07 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Pitää pistellä. Se on semmonen verkkanen homma, talveen kun on aikaa.
Se tarttee rungon hionnan ja maalauksen, sekä kaikki uudet hallintalaitteet,
uuden takaiskarin ja eteen stefojen vaihot. Eli ei paha rasti ollenkaan.

Tässä viikonloppuna tuli vaihettua endurotanko fatbariin ja ostettua asennuspalat.
Kun kävi niin että bilhelvetistä ostin vahingossa rysterit fatbarille, huomasin tän vasta kotona. Ja katoin et riksus ois pitäny olla 22mm rystereitäki, paikan päällä tosin myytiin eioota. Ja tulee joskus lisää.. Joten kävin ostaa sit fatbarin. Tuli itseasias parempi kun tanko nous, ennen seisoes oli kädet ihan suoras, nyt vähän parempi. Samalla asensin virran ulosoton tankoon, ja poistin sivujalan turvakytkimen, se kun oli suoraan sivuputkessa ilman suojaa kii odottaen vaan kiveä.
Jos lippaa nyt siks et lähtee jalka alhaal, ei tarvi ku peiliin kahtoa.

Porasin myös sivukatteisiin reiät. Joku ingengör on kaikessa viisaudessaan keksiny et sivukatteet tarttii irrottaa et saa penkin kaks kiinityspulttia auki. No nyt mahtuu ottaa auki katteitten rei'istä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 26, 2014 10:31 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Lama-ajan sivulaukut ois liki tehty, seuraavaks ois vissiin tehtävä telineet.
Kattelin vähän hintoja, mm. sivulaukkuraudat maksaa liki 300e, ja siihen vielä laukut päälle..
Joten sijotin 40e jerrykannuihin, toisen mokoman saranoihin ja lukkosalpoihin.
Niistähän muotoutu ihan käyttökelposet, ja 40 litraa tilaa riittää enemmän kun mainiosti, ja tarakalle
mahtuu sit vielä tavaraa.
Nää tarvii vielä huomenna maalata sisäpuolelta meinaan. Mulle selvis minkätakia armeijan ylijäämävaraston jerrykannut maksaa
20e kpl, ja motonetistä uudet 20e kpl. Ostin motonetin kannut ihan vaan siks että joku meni ostaan mulle lahjakortin sinne.
Erona siis se, että toisin kun armeijan, motonetin myymät jerrykannut ei ole sisältä millään lailla käsiteltyjä,
ja rälläkällä halkastessa, siellä oli sisällä jo pintaruostetta. Ja maalipinta pinnallakin on puhki pikku kolhusta.
Olkoon nää evo1-versiot. Tekee sit seuraavat intin kannuista, kun ehtii näitä vähän käyttää ja miettii miten parannella.

Jos mä vielä sijotan 40e rautoihin, myö ollaan noin 120e:lla saatu sivulaukut telineineen, joka on vähän yli kolmasosa
laukkurautojen hinnoista. Saatika ne laukut.. Eikä vaadi muuta kun oman työn.

En tiiä oonko köyhä vai mitä, mutta varsinkin kun kyse on laukkutelineistä, mun mielestä niissä on aivan totaalisen
sikamaiset hinnat verrattuna materiaalikustannuksiin ja aikaan mitä menee niitten valmistukseen/suunnitteluun, kyseessä
kun ei ole kovin tekninen osa..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 27, 2014 8:45 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Pics or didnt happen, vai mitensenytoli?

Tälläset niistä tuli. Lainaten kuuluisaa fraasia, kun itte tekee niin saa mitä sattuu.
Kerran vielä purettava, tulee kumilirpakkeet kaikkien saranoitten ja salpojen pohjien alle,
ja kansiosaan ulkopuolta kiertävä kumihuuli mikä laskeutuu alaosan päälle estäen ainakin
suoraan sateen pääsyn tavaroihin. Sekä u-tiiviste leikkuureunan päälle molemmin puolin. Ja sit röyhkeesti
spraypullosta intin vihreetä koko komeuden päälle lisäämään vähän maalipinnan paksuutta,
ja antamaan uskottavuutta.
Tuo poikkipultti oli välttämätön, se pohjaosa pullahtaa ulos
kun sen leikkaa halki, pakko pullauttaa taas muotoonsa tuollain.
Maali sisäpuolella on moottorimaalia, paksua ja korroosionestävää. Lämpöäki se pirulainen kestää. Sattu oleen nurkis,
ja pensselil sai komian pinnan :D
Tyytyväinen oon lopputulokseen, ja jo nyt on parannusideoita evo2-laukkuihin pistetty ylös.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Telineetkin suunnilteltu. Seuraavaks niitä toteuttamaan. Jos kahen viikon päästä pääsis koeajamaan nää laukut 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 27, 2014 11:16 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
Viestit: 1087
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Honda CR250R
Ylijäämäkaupasta olis saanut panoslaatikoita 15€ / pala.
Ei olis tarvinnut kuin ripustukset sepittää.

Kuva

Kai nuihinki jotain mahtuu, panoksia ainakin? :lol:

_________________
Kuva
ra-na-nan-nan-naa - ra-na-nan-nan-naa - yössä kulkee kone


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 28, 2014 1:18 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Viestit: 2247
Paikkakunta: paimio
Pyörä: Pan European 1991
Mitäs jos tuoho kannun yläsisäreunaan hitsais tai pulttais jotain jäykistettä niin vois tukevoittaa sen verran et pääsis läpipultist eroon.

_________________
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 28, 2014 5:48 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
t.t.tammi kirjoitti:
Mitäs jos tuoho kannun yläsisäreunaan hitsais tai pulttais jotain jäykistettä niin vois tukevoittaa sen verran et pääsis läpipultist eroon.


Tää on huomioitu jo evo2-mallin suunnittelussa :)
Todennäkösesti alan tekeen evo2:sia heti ekan reissun jälkeen, tosin niitä voi tehä hiljaksiin kun sit on jo olemas yhet.
Emäntäki koepakkas toisen kannun, ihme ja kumma se sai kaikki tavaransa mahtuun yhteen kannuun. Nainen :shock:

Rässi66 kirjoitti:
Ylijäämäkaupasta olis saanut panoslaatikoita 15€ / pala.<br abp="762">Ei olis tarvinnut kuin ripustukset sepittää. <br abp="763"><br abp="764">Kuva<br abp="765"><br abp="766">Kai nuihinki jotain mahtuu, panoksia ainakin? :lol:


Pikkasen on naftit, tuo isompiki mitä myynnissä on tilavuudeltaan 7.7 litraa :)
Mietin kyllä ammuslaatikoitakin, mutta jerrykannu = kevyempi, kapeampi ja alempi painopiste. Ja niitä isoja
ammuslaatikoita on jo vaikeempi saaha. Jerrykannuja saa liki mistä vaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 15, 2014 8:34 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Jasso.

Parhaimpien kelien alla iski remppaa + viikonloppu muualla, ja viikolla ei töiden takia todellakaan ehdi, ja sitä seuraavana viikonloppuna ois
jotain emännän siskon juhlan tynkää, joten siirtyy "jonnekkin" asti :roll:

Irtosepeli ja mutka yllätti tyyliin että vaihtoehdot oli joko vetää syvän ojan yli mettään, tai kaatua tielle, vauhtia oli about 30km/h.
No, vedin vaistomaisesti sitten itteni nurin mielummin siihen tielle.
Kuski ihan fine, vedin siinä sellasen puol-kuperkeikan puolittain selän kautta polvilteen ja ajotakki sai vähän sotajälkiä.

Pyörästä sivukate edestä p*skaks, siellä täällä naarmuja, toinen rysteri väänty ja toinen etupumppu alko vuotaan + ohjaus vinossa
( saa nähä oikeneeko yksinkertaisesti samalla kun vaihtaa stefat ja öljyt molempiin pumppuihin kun ne on irti,
nopeesti linjasin pihassa et kolmiot on toisiinsa nähden linjassa) eli sellasta pikkusettiä.

Kumma juttu, ei ees vituta. Kun tarkotuksella ostin halvan pyörän ettei harmita kun sen väistämättä pannuttaa.
Pyörään itteen oon ollu erittäin tyytyväinen, ison huollonkin tein toissa viikonloppuna.
Ehtiny ajaa jo toista tuhatta kilsaa tälle kesää :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2014 8:35 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Lähettiinpä möksältä sillain että kello 12 kun motonet aukes, olin siellä ostamassa stefat, jotka kellotin sieltä löytyvän,
ja nesteet kanssa. Muuten meni niinku elokuvissa, muttakun ilman korjaamomanuaalia ne avasin, kasasin ekan pumpun väärässä järkässä,
tai siis yks muoviholkki oli vääräs välis. Purin sen uuestaan, ja uuestaankasauksen saldona onnistuin tuhoomaan toisen liukulaakerin.
Rai rai. Onneks ei ookkaa ens viikol ajokelejä.........................
Hollannista ja briteistä löytyis, hyväl tuurilla ois perjantaihin mennes Suomes, mutta pitää kysellä millä aikataululla
ja hinnalla biketeami sais noita järkättyä. Toisaalta ihan hyvä juttu et pannutin- en tiiä koska ois tullu vaihettua
etupumppujen ölpät uusiin. Sieltä tuli sellasta harmaata vedensekasta lirua vaan ulos.

Kuva

Positiivisiin asioihin, rysterin sain oiottua, pumput ei olleet kierot, vaan irrotusvaiheessa
kun löysäsin kolmiosta pumppujen kiinnityspultit, ja akselimutterin, niin ohjaus oikeni ittestään.
Ja katteesta tuli helvetin hyvä, kun veistin mattopuukolla reunat auki, otin etulokarista pitkän siivun sitä samaa muovia,
ja kolvilla ensin sulatin halkeeman sauman läpi, ja sen jälkeen kummankin puolin täytin urat sillä lokarin muovilla.
Kyä tää tästä, vaikka tuttaaki..

Kuva

Siihen se jäi. Joo, satula on kuvan jälkeen veetty nipparilla runkoon. Kuvassa bongattavissa korjattu sivukatekkin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 24, 2014 5:18 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Liukulaakerit tulee Cradley Kawasakilta. Täältä oli positiivisia kokemuksia jo erään toisen kasawian kanssa.
Biketeamilta kysellessä ei olisi Suomen maalta ikinä edes myyty noita laakereita, ja lupasivat toimitusajaksi päälle toista viikkoa.
Tämän odottelun takia eivät ihan ehtineet perjantaiksi niin päätinpä sitten vähän Tunturia aloittaa.

Kuva jossa pyörä oli kokonaisena, on hävinny jonnee. Tosiaan, satasen maksoin käyntikuntoisena seisomaan jäänestä Tunturista johon
oli vuosi vai kaksi sitten pytty ja mäntä vaihdettu ( ite oon nähny sen joten pitää paikkansakki). Ei voinnu vastustaa kiusausta ostaa
itelle talvimopoa, ja kesälläki sillä kaupas vois käyä. Tykittää kaikissa ajokamoissa jalitsulla :D :D
Osa katteista on vaihtunu aikojen saatossa muista mopoista ryöstettyihin hienompiin, mutta mukana seuras alkuperäsetkin kassissa.

Tosta lähettiin purkaan tänään, kaikki katteet tankit yms. oli jo poistettu.

Kuva

Kuva

Kuva

Ja ny se onki jo palasina. Aattelin eka ite putsaa rungon ja maalata, mutta taianki kerätä kaikki osat kasaan, ja viiä hiekkapuhallettavaks
ja maalattavaks, ei se kuitenkaan niin paljua maksa.

Selkis kaikki tarvittavat osatkin nyt.

- Uudet hallintalaitteet tankoon kytkimineen vipuineen
- Etusatulan ehostus
- Etupumppuihin uuet stefat
- Uus johtosarja ihan sen iän takia
- Uus takaiskari
- Uuet renkaat
- ?

Aikalailla tuossa se alkaaki oleen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 30, 2014 3:41 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Eipä ollu eilen eikä tänään töitä johtuen koneitten hajoomisesta.
Sepä ikävä varsinki ku liukulaakerit oli tullu. 3 kpl tilasin et yhen saa taas hajottaa :D
Ja ehin käyä ostaa vihdoinki sitä teräsputkea laukkutelineisiin. Makso hurjat 6.50€ 5 metriä teräsliikkeessä :shock:

No, nytku asens rauhassa ( mikäköhän kiire viimekski muka oli.... ) kaikki meni fine, putket asentu
takas kolmioihin ynnä muuta mukavaa. Bonarina nopeusmittari toimii taas hetken. Tutkin sen verta tapausta,
että nopeusmittari ei toimi syystä että navassa olevan renkaan, joka pyörittää erinäisten mutkien kautta
mittaria, muovihampaat on niin kuluneet että juuri ja juuri pyörittää nyt, mut voi pyöriä lovien yliki yhtä hyvin.

Samalla asensin loobmanin. Tuli tilattua ihan mielenkiinnosta itelle ja kaverille tollaset. Ihan hintansa väärti vaikuttaa olevan.
Vähän leluhko, mutta ei niin lelu että ostaisin 5 kertaa kalliimman oscon joka tekee saman asian.
Tota vois vähän parannella käyttämällä kupariputkea ( autojen jarruputkistojen rakenteluun tarkotettua) ja tekemällä
vaan taipuvat kohat sitten letkusta. Mulla ois muutenki metrikaupalla sitä kupariputkea nurkissa.

Kuva

Saas nähä koska jalkatapitki tulee.. Nuo kumiset on aivan suatanan liukkaat märkinä, ja muutenki hajalla toinen kumiosa.
Netin syövereistä tutkiessa tuohon käy suoraan DR650SE/ RSE jne jalkatapit, jotka saikin aika halvalla OEM-osina.

Noh, huomenna puksuttaan keskiseen Suomeen täl. Toivottavasti kestää :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 02, 2014 6:41 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Hyvin kesti kaks päällä 500km matkan. Vissiin jotain karstoja palo koska kun päästeli aikansa reipasta satasta kaks päällä,
niin muuttu koneen käytös erilaiseks. Joku voinee väittää että huuhaata, mutta pitää paikkansa.
Toivottavasti tähän ei päde sama kun VW Kupliin, että kun se alkaa kulkea, myy se äkkiä pois :shock: :D

Keula taas... on paska. Öljyä on kyllä ohjeen mukainen määrä, ja viskositeettikin on oikea.
Mutta liian kova. Hakkaa käsille kaikissa pienissä tien nypyissä, ja koko ajan.. Putket siis on kunnossa, tuli tosi herkät uusilla liukulaakereilla,
ja ohjauslaakeritkin oli välyksettömät, ja muukin ohjauksessa ehjää. En löydä mitään väljää. Ettei vaan olis jotain roskaa menny venttiileihin
mistä öljyt virtaa läpi. Oman pähkäilyn mukaan öljyntasohan vaikuttaa enemmänkin siellä maksimijouston suunnassa kun on pienempi ilmatila? Pitänee silti koittaa imasta ruiskulla tolpista vähän pois ja kattoa mimmonen tulee.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 06, 2014 7:01 pm 

Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Viestit: 120
Pyörä: Triumph Bonneville
Kuva

->

Kuva

->

Kuva

Meinas vaan rupiaa vituttamaan, ekalla puolella kun vaihoin jalkatapin, laitoin jalkatapin akselin seekerirenkaan
takavanteen päälle et löydän sen. Toisella puolen laskin tohon soralle, ja valehtelematta etin sitä toistakymmentä minuuttia magneetin kanssa.... :twisted:

Paljon parempi nyt!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com