Buell Cyclone
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
No, tulisi sitten sähköt tehtyä. Isoin homma taitaa olla pähkäilyssä, miten toteuttaa eri toiminnot. Vielä pitää tehdä virran ulosotto navigaattorille/puhelimelle. Taisi mennä jotain kaksikymmentä tuntia, ei ehkä kehtaa suositella ihan kaikille tuota hommaa.
-
- Viestit: 326
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
- Paikkakunta: Ruhtinansalmi
Re: Vs: Buell Cyclone
Mut kun isoin osa vioista, jotka jättää tien sivuun johtuu sähköheebeleistä ni ne kandeekin laittaa ajan ja ajatuksen kanssa. Eli mulla ne on aina päin ###...Jhagggi kirjoitti:No, tulisi sitten sähköt tehtyä. Isoin homma taitaa olla pähkäilyssä, miten toteuttaa eri toiminnot. Vielä pitää tehdä virran ulosotto navigaattorille/puhelimelle. Taisi mennä jotain kaksikymmentä tuntia, ei ehkä kehtaa suositella ihan kaikille tuota hommaa.
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
Kasasin pyörän ja lykkäsin ulos tarkastelua varten. Etukatteen muotoa ja väriä täytyy vielä pähkiä ja etulokasuoja hankkia hieman sopivampi.
Taitaa taas olla koeajon vuoro, paikallaan ollessa kaikki sähköt näytti toimivan. Sivusuojat ajattelin tehdä velimiehen pajalla, kun siellä on englannin pyörä. En ole ikinä moista käyttänyt, mutta pakko päästä mankeloimaan.
Taitaa taas olla koeajon vuoro, paikallaan ollessa kaikki sähköt näytti toimivan. Sivusuojat ajattelin tehdä velimiehen pajalla, kun siellä on englannin pyörä. En ole ikinä moista käyttänyt, mutta pakko päästä mankeloimaan.
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
Pieni videon pätkä todisteeksi, että liikkuu se. Ketjut rallattaa moottorijarrutuksissa, joten tehdä seuraava versio kiristimestä.
Äänet ei ehkä tullut kapulalla hyvin, mutta perus harrikan äänet. Täytyy varovasti opetella ajamaan, potkua löytyy taitoihini nähden aika reippaasti. Jos tie kotiin on tuota tasoa kuin videolla, ei paljoa katupyörää tarvita. Oikein pahaa tekee mönkiä kilsa tuossa vellissä Porschella pikitielle. ja tuossa on yksi kuivimpia kohtia.
https://www.youtube.com/watch?v=aid45lMfmWU
Maalla on mukavaa, kun on oikeanlaiset lelut.
Näyttää hieman paremmalta lokasuojan siirron jälkeen.
Ehkä valkoinen lokasuoja olisi hyvä.
Äänet ei ehkä tullut kapulalla hyvin, mutta perus harrikan äänet. Täytyy varovasti opetella ajamaan, potkua löytyy taitoihini nähden aika reippaasti. Jos tie kotiin on tuota tasoa kuin videolla, ei paljoa katupyörää tarvita. Oikein pahaa tekee mönkiä kilsa tuossa vellissä Porschella pikitielle. ja tuossa on yksi kuivimpia kohtia.
https://www.youtube.com/watch?v=aid45lMfmWU
Maalla on mukavaa, kun on oikeanlaiset lelut.
Näyttää hieman paremmalta lokasuojan siirron jälkeen.
Ehkä valkoinen lokasuoja olisi hyvä.
-
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 7:04 am
- Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
- Paikkakunta: Espoo
Re: Buell Cyclone
Näyttää kyllä sora siirtyvän tarvittaessa rivakkaa
Omasta mielestä kohtuu makeet soundit, rikkoo hieman stereotypiota äänimaailmasta...
Omasta mielestä kohtuu makeet soundit, rikkoo hieman stereotypiota äänimaailmasta...
Re: Vs: Buell Cyclone
miltäs mahtais kuulostaa pohjankankaan osullistuja luettolossa.
yamaha rd 350
buell 1200
yamaha rd 350
buell 1200
Re: Vs: Buell Cyclone
HyvältäAKH kirjoitti:miltäs mahtais kuulostaa pohjankankaan osullistuja luettolossa.
yamaha rd 350
buell 1200
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
Rakensin taas seuraavan version ketjunkiristimestä. Tein sen rulaluistimen rullasta. Onko kenelläkään kokemusta, kestääkö tuollainen. Muutaman kymmenen kilsan lenkki ei sitä rikkonut, rullaan tarttui ketjurasva kyllä lahjakkaasti. Tavallinen enduro-rulla kesti alle sata kilsaa. Tuo ei ainakaan pitänyt ääntä, mahtaako olla liian pehmeä kestääkseen. Jos sellaiset 4-500 kilsaa kestaisi, se riittäisi.
Taitaa tuolla 530:lla ketjulla jyllätä aikamoiset voimat.
Taitaa tuolla 530:lla ketjulla jyllätä aikamoiset voimat.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Buell Cyclone
En rullasta osaa sanoa, mutta jos se ei kestä, niin eikös joku 15-piikkinen eturatas olisi hyvä. Ne tunnetusti kestää ketjua ja kun tuossa siihen ei tule momenttiakaan, niin saattaa kestää aika kauan. Sinua tuntuu tuo metalli tottelevan, niin nopiaanhan sille laakeroinnin väsää.
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
Askartelin lähes tärkeimmän varusteen eli latauspistokkeen.
Laittelin vanhan auto-Garminin retkeilykuntoon ja saa kelvata ainakin aluksi.
Laittelin vanhan auto-Garminin retkeilykuntoon ja saa kelvata ainakin aluksi.
-
- Viestit: 2004
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
- Paikkakunta: jokela
Re: Buell Cyclone
Tupsy laturi kannattaa laittaa saman tien jollain kumpparilla/rautalangalla/ym kiinni,pomppii ekassa montussa sen verran ylös ettei lataa.
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
Ajelin eilen illalla velimiehen luokse tekemään osia mpopoon ja samalla tein pyörälle maantieajotestiä. Kilsoja tuli mutkateitä 230 ja edelleen toimiii. Tein englannipyörällä sivuposket.
Tosiasiassa olin apupoika-anterona ja veivasin sikkikoneen kampea.
Pellit teki veljeni, joka on kovan luokan pyörän- ja autonrakentaja.
Nyt pitäisi saada tehtyä valmiiksi tuhoamatta noita. Iski hirveä himo opetella peltitöitä, koska tuon jälkeen ei ole enään mitään rajoittavia tekiöitä. Olen meidän porukassa ainoa, jolla ei ole EW:tä.
Tosiasiassa olin apupoika-anterona ja veivasin sikkikoneen kampea.
Pellit teki veljeni, joka on kovan luokan pyörän- ja autonrakentaja.
Nyt pitäisi saada tehtyä valmiiksi tuhoamatta noita. Iski hirveä himo opetella peltitöitä, koska tuon jälkeen ei ole enään mitään rajoittavia tekiöitä. Olen meidän porukassa ainoa, jolla ei ole EW:tä.
Re: Buell Cyclone
Onko multa menny jotain ohi kun väkisin tulee mieleen tuon moottorinvaihdon laillisuus. Selkeästi kuitenki liikenteeseen tuolla ollaan menosa tahi jo oltu?
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Joulu 28, 2013 10:26 pm
- Pyörä: shine 230, Buell M2Cyclone
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Buell Cyclone
Joku joskus sanoi, että valtaosa kurapyöristä ei ole laillisia(kilpi, vilkut, kurit, renkaat, jne..), mutta onko ne vaarallisia?
Tässä ei ole moottorivaihto kyseessä, ylärunko on buellin. Monella tuntuu olevan sellainen fiilis, että jos tekee suorasta putkesta, homma on jees, mutta jos sen putken ottaa toisesta moposta, ei hyvä. Komponentteja menee vielä vaihtoon projektin aikana.
Tuolla kustomipuolella kun käy katsomassa, minkä verran alkuperäistä runkoa täytyy olla jäljellä, saa tähän perspektiiviä.
Kun projekti on "valmis" tässä tulee olemaan Suzukia enään takalokari valoineen ja hilppeineen, sekä jotain pikkuosia. Esim. kahvat, kun pistetään rinnakkain buellilta, suzukilta ja yammulta, ei pysty sanomaan, mistä vehkeestä on. Buellin kaikki pikkuosat tuntuu olevan japseja.
Tässä ei ole moottorivaihto kyseessä, ylärunko on buellin. Monella tuntuu olevan sellainen fiilis, että jos tekee suorasta putkesta, homma on jees, mutta jos sen putken ottaa toisesta moposta, ei hyvä. Komponentteja menee vielä vaihtoon projektin aikana.
Tuolla kustomipuolella kun käy katsomassa, minkä verran alkuperäistä runkoa täytyy olla jäljellä, saa tähän perspektiiviä.
Kun projekti on "valmis" tässä tulee olemaan Suzukia enään takalokari valoineen ja hilppeineen, sekä jotain pikkuosia. Esim. kahvat, kun pistetään rinnakkain buellilta, suzukilta ja yammulta, ei pysty sanomaan, mistä vehkeestä on. Buellin kaikki pikkuosat tuntuu olevan japseja.
Re: Buell Cyclone
En tarkoittanu sitä mitenkään pahalla. Alkaissa tuo oli niin Suskan näkönen niin että meni seki näköjään ohi että tuo Buell oli kantana.
Totta on kyllä että monet vempaimet on rakennettu muutenki. Jos nyt ei ihan tunnistamattomaksi niin reilusti kuitenki.
Totta on kyllä että monet vempaimet on rakennettu muutenki. Jos nyt ei ihan tunnistamattomaksi niin reilusti kuitenki.
Paskapuhetta, mutta uskon.