Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Taisin olla minä, joka tuli isolla gessulla Katjaa vastaan Myrskylän nurkilla.
Nonni, arvasinhan että täältä löytyy.JuKor kirjoitti:Taisin olla minä, joka tuli isolla gessulla Katjaa vastaan Myrskylän nurkilla.
Kerava-Kellokoski-Mäntsälä-Myrskylä-Porvoo-Kerava. Aina se mieltä lämmittää tähän aikaan vuodesta kättä tangolta nostaa.
Mä vissiin ajelen väärässä sunnassa kun ei tuu yhtään mp:tä vastaan 
..ja nekin kun on tulleet vuosien mittaan,ei ole tunnistautuneet foorumilaisiksi
..ja nekin kun on tulleet vuosien mittaan,ei ole tunnistautuneet foorumilaisiksi
Foorumin "sekakäyttäjä"
Tänään noin klo 11.12 nähty 1200 gessu Paimion nesteellä.
-
SavoSusi
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Mä näin KTM 990 (musta) vastaan tänään klo noin 13.30 kuopio-siilinjärven moottoritiellä välillä, ehkä Räimän ennen... mä ajoin siilistä kuopioon kun se ajoi Kuopiosta pohjoispäin. eikös foruumilainen?
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Eilen bongattu 1200 Adve Vihtavuoren ST1:llä,olitko se sinä. 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Tänään n1700 Saarijärvellä joku kurvaili jollain endurolla vastaan, hämmästelin ja kummastelin niin paljon etten kahtonu pyörää tarkemmin.
Morjestaa sentään hokasin.
Ite olin TeeTeen akun latailulenkillä, näkyvissä kamppeissa.
Morjestaa sentään hokasin.
Ite olin TeeTeen akun latailulenkillä, näkyvissä kamppeissa.
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Tnään Harjavallan padon päällä tuli vastaan 1200 gessu,harmaa,morjestukset,mutta huomio keskittyi jo padon kaiteisiin,oliko tuttuja?
Unohdin jo melkein..Tänään tuli tampereella sarankulmankadulla joku Kawa vastaan, päivällä ~13 aikaan, morjestikin.. Kauheet pörinät vaan lähti, voiko klx250:stä lähtee pörinää?? Tulin sinizellä sukisukilla vastaan.,
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Re: Vs: Tulitko vastaan??
Leo vince puhuu. Ei kai se nyt niin hirveesti höpise?pmw kirjoitti:Unohdin jo melkein..Tänään tuli tampereella sarankulmankadulla joku Kawa vastaan, päivällä ~13 aikaan, morjestikin.. Kauheet pörinät vaan lähti, voiko klx250:stä lähtee pörinää?? Tulin sinizellä sukisukilla vastaan.,
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Kukahan ajeli Hämeenlinnan Mäkelässä tänään F650 bemulla tänään vastaan, reippaasti moikkailtiin.
Tänään Rauman Uotilassa alkuillasta komea, Xenonilla varustettu iäkkäämpi Gessu, 80GS?
Itse tulin fillarilla vastaan, oma prätkä vielä talvisäilössä...
Itse tulin fillarilla vastaan, oma prätkä vielä talvisäilössä...
Honda AfricaTwin CRF1000L DCT
Re: Vs: Tulitko vastaan??
Mietinkin että 250 kawaks melkoset pörinät..jaket kirjoitti:Leo vince puhuu. Ei kai se nyt niin hirveesti höpise?pmw kirjoitti:Unohdin jo melkein..Tänään tuli tampereella sarankulmankadulla joku Kawa vastaan, päivällä ~13 aikaan, morjestikin.. Kauheet pörinät vaan lähti, voiko klx250:stä lähtee pörinää?? Tulin sinizellä sukisukilla vastaan.,
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Odotin että olisi vaan tuhissut ohi.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
SavoSusi
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Mä Huomasin tänään klo n.16.30 joku AT (valkoinen/punainen/sininen) pysähtyi Lapinlahden tievarsin Grillikiskan taukopaikalla ohi (vähän matka iisalmenpäin) kun mä olin kaverin kyydillä pyhäjärveltä kuopioon. onko hän foruumilainen?